FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 5. 8. 2025, svátek má Kristián Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Velmi zajímavá letová hladina (flightradar24.com) Jeden příspěvek | Celý strom
Velmi zajímavá letová hladina (flightradar24.com)   30. 3. 2012 / 18:56
AJS
Ono možná v tom mém příspěvku mělo pro větší jasnost zaznít, že s rostoucí výškou př stejném Machově čísle do určité doby TAS roste, pak ale začne klesat. A do toho začne kvůli klesajícímu tahu klesat i číslo M

Moc si to teď z hlavy nepamatuju, ale na CE-680 jsme za standardních podminek byli schopni letět maximálním Machovým číslem, tedy 0,80, tak do FL 390/400. TAS byla tak 440-460kts a 800-900lbs

Ve FL430 jsme na cestovní režim letěli už jen .74-.76, a to při TAS 420-440kts při 660lbs/hod/motor

Ve FL450 to bylo tak .72 a 400-420kts při 600lbs

Ve FL470 0.69 a třeba jen 380kts TAS 570lbs

takže ano, hodinová spotřeba, jak jsem psal výše, klesala, ale s ní pak nejen tah, ale hlavně i TAS, takže spotřeba přepočtená na uletěnou vzdálenost mírně rostla


Na ta čísla si patent nedělám, v neděli uplyne od mého zatim posledního letu na CE-680 rok, tak to začíná mizet v propadlišti paměti
   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ