FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 6. 8. 2025, svátek má Oldřiška Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
OT: Vírníky Jeden příspěvek | Celý strom
OT: Vírníky   17. 4. 2012 / 12:39
Matt
Zdravím.

Nedávno sem četl někde nějaký článek o tom, jak moc jsou vírníky nebezpečné a že se na nich zabilo víc lidí než na kterémkoli létajícím stroji.

Zajímalo by mě do jaké míry jsou vírníky bezpečné. Viděl jsem spoustu videí s podomácku sestavenými vírníky.

Sedl by do toho někdo s vás?
http://www.youtube.com/watch?v=Iyx2Ykj6UV8
 

OT: Vírníky   17. 4. 2012 / 12:43
tonde   
tož do toho co je na vydejo bych asi nesedl, nějak moc se mi to nelíbí a na můj vkus má moc vysoko těžiště atd, ale jinak moje nedávná zkušenost s vírníkem zde:
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=439681&lan=0&style=1
 

OT: Vírníky   17. 4. 2012 / 13:01
Matt
Mě udivuje co si všechno lidi dovedou postavit doma smontujou pár trubek, hodí motor z traboše, ale kde seženou nosnou vrtuli, to fakt nevím

Ten článek viz odkaz.
http://www.vrtulnik.cz/gyro/gyro3.htm
 

OT: Vírníky   17. 4. 2012 / 13:31
jožo
Trochu iné "maslo". A doporučujem prepnúť na 1080 dpi a na celú obrazovku. : http://www.mamba-air.cz/cz/video/chata-pod-rysy-pod-rysmi-vysoke-tatry/

To je fantázia...
 1x  

OT: Vírníky   17. 4. 2012 / 14:11
Vita Zenisek
Ty jo, s takovym strojem by me do takoveho terenu nikdo nedostal....
 

OT: Vírníky   17. 4. 2012 / 15:34
kuma   
Nic ve zlém, ale CH-7 je pořád jen ULL(H) - a i když dokáže v síťovce přenášet leccos (do MTOW...), na letecké práce bych přece jenvolil trochu robustnější stroj. Myslím, že vše mohlo být relizováno jen díky extrémně příznivému počasí (opakovaně bylo demonstrováno bezvětří). Vzdušné proudy za hřebeny hor by jinak byly smrtelným nebezpečím.

Co se týče videa a scenerie - Tatry jsou jedním nejkrásnějších míst, které jsem měl tu čest poznat - jak říkával můj učitel lyžování (bylo mu asi 80 let, ale byl to dědek jak hovězí řemen, celej rok se živil učením lyžování, v zimě v Tatrách, v létě v Alpách - jak psal Radimm - bylo to za časů ušatých čepic... - tak ten vždycky říkal - Alpy jsou jako krásný masivní prsten. A Tatry - to je ten briliant, který dělá klenot klenotem.

Béke, burárum!
 

OT: Vírníky   20. 4. 2012 / 16:32
Tom Meinlschmidt
No,
nechci nic rikat, ale CH-7 ma MTOW 450kg. Z toho hmotnost stroje je 275kg. Zbyva tedy 175kg. Z toho si odpocitame par kilo na 'hak a lano' (pocital bych dobrych 20kg), palivo je v pomeru 1:0.7 (tzn. ze 100l vazi 70kg) pri nejake teplote. Spotreba z manualu je 20l/h na 75% vykonu, tzn. ze vaha paliva bude minimalne 14kg na necelou hodinu letu (vzhledem k vaze a povaze letu bych pocital spis okolo 30l/h). Podle grafu ma max. hover na cca 2400m/10oC/450kg, bez vlivu zeme nejakych 2000m. Ze 175kg odectu vahu pilota - tenhle pan neni zadna susinka, tak budu brat 90kg, a zbylo nam 'neco' na cargo. 175-90-20-14... nejakych 51kg cista hmotnost cargo. Bohuzel - vzhledem k tomu, ze vrtulnik bude na MTOW (a mozna i pres), nevidim zadnou vykonovou rezervu, natoz v takovych vyskach.

Dle meho - je to akorat hazard.
 

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ