FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 30. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Směs otázek... Jeden příspěvek | Celý strom
Směs otázek...   1. 5. 2012 / 21:06
Habrysym
Zdravím,
právě jsem se vrátil ze školního výletu z Norska, kam jsme letěli. Celkem mám za sebou maraton 6 letů, no a jelikož jsem si je náležitě užil, tak jsem opět dostal chuť lítat = oživil jsem své FSX
A s novou vlnou nadšení přichází i otázky .. no a napadlo mě, že tady je asi nejlepší místo se zeptat....

1. Poznatek při klesání:
Nevíte proč mě v Boeingu při klesání proklatě zaléhali uši a trpěl jsem každý metr, co jsme naklesali, zatímco v Airbusu jsem ani nepoznal, že jdeme na finále?

2. Visačky:
Všiml jsem si, že piloti nosí na krku fešné ID karty - nevíte prosím náhodou někdo o nějakém obrázku ID karty od ČSA či TVS? /rád bych se inspiroval /

3. Prázné jetwaye
Když jsem teď začal lítat s FSX na letišti LKPR X, všiml jsem si, že ikdyž dám AL traffic naplno pořád jsou plné stojánky bez jetwayů, zatímco "schoboty" jsou zcela osamělé... Nevíte někdo prosím, čím to může být?

DÍKY ZA VŠECHNY ODPOVĚDI !!
 

Směs otázek...   1. 5. 2012 / 21:12
Tragédie v JRD
1) neměl jsi při letu s boeingem větší rýmu, než v áčku? a nebo jste áčkem sklesávali pomaleji, a tak se i pomaleji srovnával tlak? těžko říct takhle z hlavy... mě uši zaléhaj při každým sklesávání, je jedno v jakým typu

3) co si matně pamatuju, tak v dobách fs2004 to bylo proto, že fska parkovala na co nejbližším stání k dráze .. a terminálová stání s mostky jsou většínou dál.. tak že by proto .)
 

Směs otázek...   1. 5. 2012 / 21:19
tonde   
ad 1, mohla být náhoda, že jedno éro dostalo větší klesání a jak psal tragéd - stačí rýma a jsi citlivější. Pokud ti zase někdy zalehnou uši, buď si zívni, nebo si zacpi prsty nos, zavři oči a pusu a vydechni pusou - tímto se ti vyrovnají tlaky na ušní bubínek, který způsobuje bolest Zkus si to klidně u počítače - budeš mít pocit, jako kdyby ti uši chtěly vylézt ven z hlavy a to je právě to, co ti příště pomůže. Dá se to časem nacvičit tak, že je to jen pár pohybů některých svalů na obličeji a okolo uší a pak to jde samo Citlivější lidi poznají podle zalehnutých uší i to, že jedou z kopce v autě...
 

Směs otázek...   1. 5. 2012 / 22:05
kuma   
A taky je dobrý s takovou situací počítat a mít cucavej bonbon (jako dávali u ČSA v 60. letech ) nebo žvejku, když teď je "pohoštění" na palubě tak bídný, jako je.

Samozřejmě v letu v hladině je to fuk, ale když bys čekal problém, je na stoupání a klesání žvýkačka dobrá.
 

Směs otázek...   2. 5. 2012 / 05:31
Habrysym
No, já jak jsem letěl s TVS v roce 2008, tak jsme taky dostali bombóny

Jinak co se týká těch dvou letů /v Boeingu a Airbusu/, tak byly v jeden den. Takže spíš měli asi jinou rychlost klesání...
 

Směs otázek...   3. 5. 2012 / 00:53
Ciki   
Bonbóny u TVS potvrzuji z nedávného letu (tam i zpět).
 

Směs otázek...   3. 5. 2012 / 20:53
Karel
Já když naposledy letěl s TVS, tak jsem dostal plnou tašku plechovkáčů, coly a různých pochutin. Ale to jsem letěl s jedním nejmenovaným bývalým letuchem, jehož jméno se už v této souvislosti nesmí vyslovovat. Viď, Tome?
 

Směs otázek...   3. 5. 2012 / 20:57
kuma   
Aspoň je teď jasný, proč ostatní chudáci už na palubách TVS dostávaj jen bombóny. Po Karlově návštěvě prostě už nic jiného nezbylo...
 

Směs otázek...   3. 5. 2012 / 21:11
Karel
No, hele, pane dochtór, to bylo před pěti lety. Z toho už se snad tak renomovaná érolinka mohla vzpamatovat, ne?
 

Směs otázek...   1. 5. 2012 / 22:19
kuma   
ID kartu ti asi nikdo neokopíruje, byl by to asi průlom bezpečnostních pravidel. Tak trochu vzhled můžeš najít na některých agenturních fotkách - tady zrovna karta nejkartovitější, generálně ředitelská:
http://www.financninoviny.cz/zpravy/index_img.php?id=201897
nebo pár info taky tady
http://cardhouse.cz/cs/vyuziti-karet/letiste-aerolinky
ale od výroby kopií bych si dovolil tě předem zrazovat, nedoporučuji...!!
 

Směs otázek...   1. 5. 2012 / 22:41
Priskac   
...ani neviem preco ma napadlo toto...

http://www.youtube.com/watch?v=hFj3OXVL_wQ
 

Směs otázek...   2. 5. 2012 / 08:22
Gunterr   
Však něco podobného zažilo i česko, ne? http://cs.wikipedia.org/wiki/Luk%C3%A1%C5%A1_Kohout
 

Směs otázek...   2. 5. 2012 / 05:34
Habrysym
Díky,
to já si jenom udělám něco podobného v Corelu .. stejně by mě asi bez platného čárového kódu na kartě nikam nepustili
 

Směs otázek...   2. 5. 2012 / 08:22
Luděk Ch.
Ve vlastním zájmu doporučuju nic takového nezkoušet.

1) tě s tím stejně nikam nepustí a kdyby ano, měl bys z toho dost vážný průšvih
2) k čemu ti to bude?
3) takovou visačku nemají jen kapitáni, ale naprosto všichni pracovníci v letectví všech vyspělých zemí, takže běž třeba brigádně házet kufry a budeš mít originál
 

Směs otázek...   2. 5. 2012 / 08:31
Gunterr   
"...házet kufry a..." Fascinuje mě, jak už i sám vedoucí plochy používá přesný výraz pro zacházení se zavazadly cestujícího Prosím, odpovědi typu: "Tak si to běž zkusit, v létě na rozpáleném betonu 60 stupňů a éro co 20 minut" si ponechte, pokud mi nechcete v létě nabídnout víkendovou brigádku (nejlépe v Pardubicích) - přes týden mohu jen cca od 16:30 (jsem už pracující)
 

Směs otázek...   2. 5. 2012 / 08:36
kuma   
Jsou i méně teplotně náročné možnosti - například člen nějakého aeroklubu (jakéhokoliv létajícího týmu), který sídlí na "velkém" letišti - např. LKKV. Aby si člověk mohl dojít do hangáru pro zlina, zaroštovat a proletět se, nejen že se chodí rámem, ale když člověk nechce být stále nějakým bezpečákem sledován a vozen za ručičku, má možnost absolvovat bezpečnostní školení, prověrku bezpečnosti cestou ÚCL (pro slušňáka by to neměl být problém) a pak se stane držitelem "opravdické, originální a zaručeně pravé" ID karty taky. Akorát že když absolvuje to bezpečnostní školení, tak i ty největší romantiky přejde chuť doma bastlovat napodobeniny a riskovat represe a škraloupy....
 

Směs otázek...   2. 5. 2012 / 08:52
Gunterr   
Já nezpochybňoval možnost přístupu na letiště Spíš jsem reagoval na to zacházení s kuframa. Vím, že to není žádný med, s Luďkem jsem se dokonce osobně setkal, v Brně na letišti jsem strávil taky několik dní v rámci "školní praxe" - handling. Byly to suprové dny a strašně rád na ně vzpomínám Věřím, že se slušným chováním člověk dojde daleko a např. v aeroklubech, pokud to čas a možnosti dovolují, je možné se s technikou seznámit blíže prozatím i bez bezpečnostních školení apod.
Je samozřejmé, že jakékoliv pseudovytváření ID neschvaluju a odsuzuju, jelikož díky takovýmto věcem se na to letiště pak slušný člověk dostává hůře a hůře.
 

Směs otázek...   2. 5. 2012 / 09:18
Tragédie v JRD
Ja teda nevím, jestli se něco nezměnilo .. ale ve varech mě tedy nikdo cestou z parkoviště do AK rámem netlačil To až když jsme se z AK vraceli na plochu pro naše éro, tak jsme rámem prošli (jde se přes normální terminál) .. a prokazovali se papírovou kartičkou, že jsme jako CREW a že já jako jsem Captain (to se mi líbilo )...

... bohužel asi se to nelíbilo ve varech, tak tam za dva tejdny zvednou přistávací obulus na poněkud nepěknou úroveň
 

Směs otázek...   2. 5. 2012 / 09:53
kuma   
Je vidět, žes na LKKV nebyl dlouho...

Po období pouhé deklarace "Jdu tam k tomu vivatu vzádu na stojánce" a ochranka na to "hele vy máte v tašce uton, tak ho proboha neztraťte někde na ploše, to by byl průšvih" uplynulo skutečně hodně, hodně vody.

Ještě mezi tím bylo dlouhé mezidobí čipu na klíčích, kdy apron byl oddělen od AK plotem - a tak se do AK mohlo postranní brankou s čipovým zámkem - teď už je dost dlouho (!) celý areál podroben jednotnému režimu, takže "ke svému letadlu" stejně jako do AK za stejných bezpečnostních pravidel, jako na Ruzyni, komplet security, rám, rentgen, čipové zámky, hesla, kódy - při každémm průchodu. S ohledem na čilý provoz ze všech koutů světa to ale celkem chápu...
 

Směs otázek...   2. 5. 2012 / 10:04
Tragédie v JRD
mluvíš o tom samém co já? ... mluvil jsem o vstupu do AK z venku , kde jsme jenom prošli brankou (je to asi 3/4 roku, co jsme tam byli) ... na apron, kde jsme měli naše éro, to bylo normálně přes terminál se všema opruzama (což bylo docela fajn .)...
 

Směs otázek...   2. 5. 2012 / 12:15
Vita Zenisek
Mluvi. Branka je zavařená.
 

Směs otázek...   2. 5. 2012 / 12:20
Tragédie v JRD
a ted se teda chodí tak, ze musis terminal a pak projdes do AK? to musi byt sileny ...
 

Směs otázek...   2. 5. 2012 / 23:23
Vita Zenisek
Musis pouzivat checklist jeste nez odejdes od auta. Kdyz pak v hangaru zjistis, ze nemas cim si zakryt kompas, protoze sestavu sis nechal v aute, je to k vzteku....
 

Směs otázek...   2. 5. 2012 / 08:31
kuma   
Tak, tak....

Jen jako perličku na okraj - takovou ID kartu ("visačku") y měli mít všichni aeroklubáci, příbuzní a návštěvy (!) na všech venkovských letištích, minimálně těch, značených jako "veřejné vnitrostátní" - neřku-li "mezinárodní". Tam všude musejí mít zpracován "Bezpečnostní program letiště", který dost urputně kontrolují inspektoři Ministerstva dopravy - a ty "visačky" fakt vyžadují i mezi (odstavenýma) blaníkama. Pokuty, které aeroklubům hrozí jsou dost mastné - takže se obávám, že brzy se nám budu "oficiální" ID karty bimslat na krku skoro všem...
 

Směs otázek...   2. 5. 2012 / 08:57
Luděk Ch.
Tak jistě. Každý přece ví, co by dokázal odhodlaný terorista s ukradeným blaníkem!
 

Směs otázek...   2. 5. 2012 / 09:03
kuma   
Už ses někdy dohadoval s inspektorem ministerstva dopravy?

realita (ne)použitelnosti odstaveného blaníka k jakémukoliv účelu absolutně není použitelný argument....
 

Směs otázek...   2. 5. 2012 / 09:37
Luděk Ch.
Osobně ne, ale co dělali u nás v práci vím Takže věřím tomu, že budou mít blbý řeči i kvůli rogalu
 

Směs otázek...   2. 5. 2012 / 09:06
tonde   
U nás už jsou ID karty delší dobu, teď se do nich daly čipy a branky pro vstup na plochu a k hangáru jsou na el. zámek... První jsme pindali, pak ale uznali, že je to fajn, protože v létě se lidi bezprizorně motali v hangáru i na ploše a bylo třeba je vyhazovat, což někteří dost nelibě nesli .... A jak známo, proti roztočené vrtuli člověk šanci nemá a uhlídat nezodpovědné rodiče s děckama prostě nejde. Takže k letadlu vyfasuješ i hostovskou ID s čipem a můžeš k němu jít
 

Směs otázek...   2. 5. 2012 / 09:43
pawlick
jj, na vzpomínám si na ten rébus, než jsem rozkódoval tu branku Na to je potřeba minimálně maturita
 

Směs otázek...   2. 5. 2012 / 09:44
Tragédie v JRD
Nebylo by lepší ho přeškočit? tak vysokej nebyl ... a nebo tam ve správné výši dali žiletkáč?

Koukám, se mám na co těšit .. (to už jsem tam fakt tak dlouho nebyl....?)
 

Směs otázek...   2. 5. 2012 / 09:45
pawlick
Ty asi budeš muset jít s doprovodem, jinak se nedostaneš k tralaláči
 

Směs otázek...   2. 5. 2012 / 08:26
kuma   
Když už toužíš po takové romantice, tak si udělej "Female Body Inspector" ID kartu podle těchhle vzorů:
http://www.akceladvi.cz/idkarty/slides/FBI%20Vysetreni%20ID%20Cart.html

nebo radši ID kartu jednoznačně exotickou (viz obrázek), u které nebudeš moci být podezříván, že bys ji v ČR chtěl (mohl... ) zneužít. To je totiž největší úskalí a proto znovu doporučuji ID karty nenapodobovat... Ono totiž absence čipu, čárového kódu a podobně nic nemění na tom, že jde o napodobeninu ID karty konkrétního bezpečnostního systému (zejména ID karty letišť a aerolinek), kde ten bezpečnostní systém je dost alergický na náznaky pokusů o prolomení (novináři - když nikdo jiný) - a žerty v této oblasti nejsou mnoho tolerovány, takže i dobře míněného romatika mohou semlít jako potenciálního teroristu...
4024 B / 216 x 154 / trip33.jpg
 

Směs otázek...   2. 5. 2012 / 18:01
Habrysym
Díky za upozornění,
no já nejsem najivní, že by mně s vlastní ID kartou někam pustili, jenom jsem si ji chtěl udělat na lítání na simulátoru v PC. A ten obrázek jsem chtěl spíš na inspiraci pro tvorbu vlastní ID card
 

Směs otázek...   2. 5. 2012 / 18:09
AJS
Za svůj život jsem viděl či vlastnil tolik rozličných druhů ID karet, a každá jiná, že je nakonec úplně jedno, jak ta tvoje bude vypadat. Velikost kreditní karty, na tom pasová fotka, někdy jméno společnosti, někdy jméno pilota (není to vždy), většinou název letiště, pro které platí (proti rozšířenému mýtu - ID karta platí jen na letištích, kde byla vydána, či pro určitou skupinu letišť), někdy tam bývá číslo zaměstnance, často funkce (pilot, captain, je to úplně jedno). Umístení je někdy na ležato, někdy na svislo, barva podkladu u nás bílá, v jiných zemích třeba žlutá nebo červená... Takže když si výše uvedené nějak podle vlastní vůle na kartu poskládáš, máš ID kartu tak, jak by někde mohla v klidu vypadat
 

Směs otázek...   2. 5. 2012 / 18:16
Habrysym
DÍKY!
To je to co jsem chtěl slyšet

Opravdu by mě nenapadlo zkoušet se někam cpát s falešnou ID kartou .. stejně nevypadám jako pilot
 

Směs otázek...   2. 5. 2012 / 19:20
com304
A jak vypadá pilot?
 

Směs otázek...   2. 5. 2012 / 19:38
Habrysym
https://www.google.cz/imghp?hl=cs&tab=wi

a napiš "pilot" ...
 

Směs otázek...   2. 5. 2012 / 20:04
com304
Sorry, musel jsem. Toto mě rozsekalo, to si dej na IDcko!
6973 B / 256 x 256 / libermail-tux-pilot-12237.jpg
 

Směs otázek...   2. 5. 2012 / 21:22
Habrysym
Hmmm...

Už to svoje ID-čko mám skoro hotové
 

Směs otázek...   2. 5. 2012 / 19:45
tonde   
...před domem stojí zaražený pilot....
 

Směs otázek...   2. 5. 2012 / 20:07
Swordfish   
http://www.youtube.com/watch?v=yHZ5rpIr5Ac
 

Směs otázek...   2. 5. 2012 / 20:39
Priskac   
7338 B / 425 x 295 / Stefan.jpg
 

Směs otázek...   2. 5. 2012 / 22:34
sumys
Díky za informaci. Do Varů tedy nejezdit. Hlouposti a buzerace si člověk užije i tak do sytosti.
 

Směs otázek...   3. 5. 2012 / 08:23
kuma   
Hmmmmm.... nemyslím, že by to na jiných letištích podobného ražení, velikosti a provozu (např. Ostrava, Pardubice, Brno...) bylo jinak
 

Směs otázek...   3. 5. 2012 / 08:32
FSPilot   
V Ostravě to má AK vychytané celkem dobře. Má svůj vlastní vstup. Samozřejmě je potřeba, aby měli všichni IDny, ale na tom nic není a pak už si jen pípneš a je to
 

Směs otázek...   3. 5. 2012 / 14:17
Fabo™   
No, ono je to blby. Zrovna vcera jsem byl v Kosicich, a tam je to reseno tak, ze areal AK je oddelen od plochy letiste branou, a jezdi tam letistni ochranka otevirat. Ale je to neprakticke, nez dojdou tak to trva a taky je to drahe... :/
 

Směs otázek...   3. 5. 2012 / 00:00
FSPilot   
20359 B / 550 x 450 / 28.jpg
 

Směs otázek...   3. 5. 2012 / 21:10
Karel
Přesně takhle jsem si tě vždycky představoval, Ivošu Chlapáka s pořádným klackem (v ruce)
 

Směs otázek...   4. 5. 2012 / 09:22
kuma   

ten vobrázek je starej jak Gondwana, ale teprve správnej komentář tomu dodá novu dimenzi - a nejni nad to, začínat den s křečí v bránici a musculus risorius (český název "zdvihač kouktku tak výstižný není) Zakže díky, Karle!
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ