|  |  | Flight1 DC9 - motory 9. 2. 2005 / 18:09 | |
|  | Už asi hodinu čumím do manuálu a snažím se u DC9 nastartovat motory - podle mě mám všechno dobře , ale roztočí se jen na 4% N1 a nenaskočí , nevíte někdo ??? |
| |
|
 |  |  | Re: Flight1 DC9 - motory 10. 2. 2005 / 14:01 | |
|  | Nahraje se mi eroplan... cold and dark... Parking Brake Set...
Shift-6 (spodni overhead)
MASTER PWR
BATT - ON
ENVIRON - ON
EMER LTS - ARM
AIR CONDITIONING
RADIO RACK VENT - FAN
SUPPLY - AUTO (Left a Right pressure rising)
APU
AIR - AIR COND COOLER
DOORS AUTO - SET
FIRE CONT - NORMAL
APU MASTER - START (drzet dokud nezhasne cervena a nezmeni barvu na zelenou)
APU RPM - monitor (stoupa tak na 91%)
EXH TEMP - ustalene na 600C
Shift-7 (horni overhead)
APU GEN - NORMAL
Shift-6 (spodni overhead)
APU PWR AVAIL - zmackni (AC load se zvedne)
APU L a R BUS - ON (green light a left a right AC load se zvedne)
AC BUS X-TIE - OPEN (na tablu zhasne L a R AC BUS OFF)
AVIONICS - ON
ENG
START PUMP - ON (over narust tlaku paliva)
FUEL HEAT - dle potreby
LEFT START SWITCH - PRESS and HOLD (tablo L START VALVE OPEN - N2 se zacne zvedat, az dosahne 21% tak na throttle pedestralu prepnout levy FUEL CUT-OFF switch do pozice ON a motor naskoci)
opakovat pro pravy motor
takhle to delam ja a funguje mi to...
Pri startovani se osobne orientuju podle N2 a pokud se ti vic neroztoci tak si zkontroluj jestli po celou dobu ti na tablu sviti START VALVE OPEN obcas FSka zblbne a deaktivuje starter switch...
ZC |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Flight1 DC9 - motory 10. 2. 2005 / 18:49 | |
|  | Pěknej popis, takhle nějak se snažím to dělat , ale když mám na throttle vypnutej fuel , tak se mi start valve vůbec nerosvítí , když ho mám zapnutej, tak se motory roztočí až na 25-30% N2 , ale nechytnou ?????
Když dám ctrl E tak normálně naskočí |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Flight1 DC9 - motory 10. 2. 2005 / 18:58 | |
|  | 25-30% N2 je divnejch... mely by roztocit na 21% a drzet 21%. Hmm tak mne napada jeste jedna vec... CTRL+SHIFT+F4 ihned po nahrani eroplanu... zkus to a uvidis |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Flight1 DC9 - motory 10. 2. 2005 / 20:03 | |
|  | ještě dotaz svítí ti než nahodíš motory DC BUS OFF ??? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Flight1 DC9 - motory 10. 2. 2005 / 21:40 | |
|  | To CTRL SHIFT F4 pomohlo , co je to za záludnou fintu ??? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Flight1 DC9 - motory 11. 2. 2005 / 10:43 | |
|  | to je microsofti fuel cut-off kterej nebyva vzdy spjat s fuel cut-off na custom panelech takze pokud zacinas s cold and dark kde vsechny defaulti microsofti veci jsou dany na off tak je pak nutno provest tuhle vec jinak to bez ctrl-e nenahodis |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Flight1 DC9 - motory 11. 2. 2005 / 16:37 | |
|  | Jasně , otestováno , pokud nastavím cold and dark tak ,ž6e chcípnu motory přes CTRL SHIFT F1 , tak se nastaví něco , co DC9 neumí vrátit a motory už nenahodím , už je to OK |
| |
|
|