FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 16. 6. 2024, svátek má Zbyněk Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
pomoc Jeden příspěvek | Celý strom
pomoc   7. 6. 2012 / 14:48
Lišák   
Ahoj lidi,mám tento problém a nevím jak to vyřešit mohly byste mi poradit jak to opravit.
20489 B / 600 x 450 / Screenshot - 7.6.jpg
 

pomoc   7. 6. 2012 / 15:13
Luděk Ch.
Nepoužils model určený pro jinou verzi simulátoru? Tipoval bych, že ano.

P.S. do nadpisu se nepíše "pomoc" a jiné nic neříkající hesla, ale stručný popis problému.
 

problém s texturou vrtule.   7. 6. 2012 / 15:19
Lišák   
Abych to specifikoval,chtěl jsem pozměnit texturu na křídle v FS Repaint a při ukládání vzniklo todle jinak model je pro fs2004 jako mám já na pc
 

problém s texturou vrtule.   7. 6. 2012 / 15:28
Gripen
FS Repaint toto dřív dělal i mně, teď ho ale nepoužívám, jen ti můžu říct, že nejsi první. Zkusil jsem to tehdá udělat znovu a pak to fungovalo, vlastně jsem nezjistil čím to bylo, někdy se to stalo, jindy ne.
 

problém s texturou vrtule.   7. 6. 2012 / 15:33
tonde   
předpokládal bych, že se někde "cestou" ztratil alfa kanál, který určuje průhlednost, nebo je to uložené ve formátu, který rozlišuje pouze alfu jako zapnutou a vypnutou. V jakém formátu jsi ukládal? Ulož jako DXT3 tuším....
 

problém s texturou vrtule.   7. 6. 2012 / 15:38
Lišák   
ukládál jsem to jako orig.,tak to vyzkouším.
 

problém s texturou vrtule.   7. 6. 2012 / 15:35
Lišák   
jenže to mě právě štve,mám spadýno na tygra a když máš křídla základ hotový tak todle a můžeš začít znova,je to pořád dokola. Nevíš o nějakým lepším programku?
41418 B / 600 x 400 / Noseart_Zlin142.jpg
 

problém s texturou vrtule.   7. 6. 2012 / 15:41
FSPilot   
FS Repaint neumí pracovat s alfa kanálama.

Tohle se hrozně jednoduše dá udělat přes Photoshop - přidáš tam kanál (točící se černobílou vrtuli) a uložíš jako 32-bit texturu a pak to převeď do DXT 3 (přes ImageTool nebo DXTBmp nebo něco takového) a hotovo
 

problém s texturou vrtule.   7. 6. 2012 / 15:52
Lišák   
Co kde jak s čím?-Todle je pro mne bohužel španělská vesnice
 

problém s texturou vrtule.   7. 6. 2012 / 16:00
Lišák   
Tak jak mi poradil Tonde,zdá se že to teď fachá jak má,doufám že to půjde,nerad bych zase musel začít znova.Tímto mu děkuji za radu,a snad to už konečně nebude blbnout.
 

problém s texturou vrtule.   7. 6. 2012 / 16:01
tonde   
...není zač, já mám totiž vždycky pravdu
 

problém s texturou vrtule.   7. 6. 2012 / 16:15
FSPilot   
Až po tvojí drahé ženě!
 

problém s texturou vrtule.   7. 6. 2012 / 17:12
tonde   
nikoli
 

problém s texturou vrtule.   7. 6. 2012 / 18:42
FSPilot   
Vzácná to žena!
 

problém s texturou vrtule.   7. 6. 2012 / 16:14
FSPilot   
1) Otevřeš si to ve Photoshopu (mělo by to umět víc prográmků, ale nevím které to jsou) a dostaneš to, co vidíš na obr. 1.

2) Přidáš tam alfa kanál kliknutím na čudlík, na který směřuje červená šipka.

3) hodíš si tam (nebo namaluješ - já to dělám v Corelu a kopčím to tam) obrázek, který ti ukáže, která část má být viditelná. (čím světlejší, tím víc viditelné) - obr.2

Pak to uložíš ve formátu 32-bit a pak už to jen stačí překonvertovat do DXT3 (někdy to není nutné).
18217 B / 600 x 346 / 1.jpg
15308 B / 600 x 353 / 2.jpg
 1x  

problém s texturou vrtule.   7. 6. 2012 / 17:37
Lišák   
Tak první dva body jsem pochopil,třetí bod na půl,to uložení formátu 32-bit je myslíš v Photoshopu a pak jako překopírovat do fs painkitu?
Pochopil jsem to správně?
A nebo myslíš překopírovat do textur v fs?
 

problém s texturou vrtule.   7. 6. 2012 / 18:42
FSPilot   
ad 3) Je to myšleno tak, že já photoshop mimo tyhle alfa kanály neumím, takže pracuju v jiném programu a to, co vytvořím pak jen překopčím do toho photshopu a udělám tam texturu s alfa kanálem (to zase neumím v Corelu). Normálně pracuješ (v malování a běžných editorech) s obrázky s 24-bitovou barevnou hloubkou. 32-bitový obrázek v sobě má víc informací (je obsáhlejší) - tam je např. ten alfa kanál, který říká, co z toho obrázku má být zobrazeno. Je to de-facto černobílý obrázek s tím, že černá znamená "nezobrazit" a bílá "zobrazit. Musí mít stejnou velikost jako obrázek, pro který je tvořena. Toť vše

Jak to pak uložíš (ten výsledný obrázek), tak je třeba ho hodit jako texturu do složky s texturama. Někdy bývá potřeba tu texturu ještě překonvertovat do formátu DXT1 nebo 3 aby se zobrazil na modelu.

Je to už jasné?
 

problém s texturou vrtule.   7. 6. 2012 / 20:10
Lišák   
o čem žes teď psal? pochopil děkuji za hodnotnou informaci a vysvětlení
 

problém s texturou vrtule.   7. 6. 2012 / 20:19
Lišák   
už to funguje
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ