|  | |  | |  |  | | Air France 447   11. 6. 2012 / 10:05 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  | |  |  | | Air France 447   11. 6. 2012 / 10:16 |  | 
 |  |  |  | | Nechápu o co jde - podle toho co píšou měl pravidelnou plánovanou pauzu a jestli během ní večeřel, byl s letuškou nebo dělal kotrmelce je už jen jeho věc. | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | Air France 447   11. 6. 2012 / 10:29 |  | 
 |  |  |  | | Vieš ako... Na smrti sa najviac a najlepšie zarába. Média budú vždy niečo vyťahovať, vymýšľať -> vyšší predaj, lebo mediálna senzácia. Osobne si myslím, že ak má pilot pravidelnú prestávku, je jeho vec čo robí, s kým a kde... Neviem, možno má kapitán ako " veliteľ " iné povinnosti, ale to nám asi budú vedieť povedať chalani, čo lietajú veľké stroje.. | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  | |  |  | | Air France 447   11. 6. 2012 / 10:32 |  | 
 |  |  |  | | Chvilku jsem se domníval, že se přišlo na něco podstatnýho. Já jsem ale debil  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  | |  |  | | Air France 447   11. 6. 2012 / 10:37 |  | 
 |  |  |  | | Tak tohle je opravdu perla: 
 Letadlo dopadlo na hladinu oceánu v téměř dvousetkilometrové rychlosti a poté tři a půl minuty klesalo ke dnu břichem napřed.
 
 Chjooo...
 | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | Air France 447   11. 6. 2012 / 10:43 |  | 
 |  |  |  | | Tak když jedna nejmenovaná televizní stanice, začínající na písmeno nova ukazovala lidem praktické ukázky toho, co se stane s vodou v -15°C za dvě hodiny, nebo jak dlouho, tak informace o klesání airbusu břichem napřed na dno je ještě poměrně stravitelný. Když je nám třeba šest let. | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | Air France 447   11. 6. 2012 / 10:43 |  | 
 |  |  |  | | takze to mam chapat tak ze letadlo si dopadlo na hladinu  v jednom kuse pak se snaselo na dno a tam se pri dotiku s dnem rozpadlo    ????? | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  | |  |  | | Air France 447   11. 6. 2012 / 10:45 |  | 
 |  |  |  | | To nemá cenu ani komentovat. Novináři občas mají svou chvilku,  kdy je můza políbí, ale asi ne na čelo.   jen se těším na ty moudra v diskusi pod tím článkem. | 
 |  |  | 
 
 | 
 |