|  |  | Poradit RWY12 12. 2. 2005 / 12:15 | |
|  | Caute to som zas ja
Chce by som si ujasnit nieco o RWY 12
1. Ked vytvaram napriklad lesik vznikne vzdy pri kazdom strome nove bgl-cko?
2. Mozem si stym umiestnit nejake vlastnu texturu?
A este nieco ku GMAX
Kde sa to da nastavit aby napriklad na strome sa zobrazila textura stromu a nie aj podklad (vecsinou byva cierny alebo biely).
Za info dakujem |
| |
|
 |  |  | Re: Poradit RWY12 12. 2. 2005 / 13:52 | |
|  | 1. ne RWY12 používá knihovní BGL - standardně v adresáři Addon Svenery\static objects a vytváří při běhu pouze 1 BGL, které obsahuje volání jednotlivých objektů s příslušnými parametry (pozice, velikost ...)
2. Zobrazení je dáno alfa kanálem příslušné textury , v naprosté většině případů ve FS9 co je černé, je průhledné |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Poradit RWY12 14. 2. 2005 / 15:17 | |
|  | Skusal som ci nenajdem nejaky slovensky alebo cesky navod na rwy12 ale nic.
Tak sa chcem opitat:
1. Ked rozmie stromi pomomocou rwy 12 robi sa to vo FS?
Ak ano ako?
Ak nie pomocou ake ho programu?
2. Mozem takto rozmozit aj vlastne objekty? Pezinok je zname mesto vdaka vinu a preto vecsina okolia pezinka tvoria vinohrady. Nejaky objekt podobny vynohradu by som chcel vytvorit.
3. Stromove textury su robene ze maju cierny poklad takze sa to nezobrazi. Tak sa pitam mam to umiestnyt na panel alebo box?
Uz mi to leze na nervy ze vas stale otravujem ale co mam robyt? |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Poradit RWY12 OT 14. 2. 2005 / 15:43 | |
|  | Já teda slovensky houby umím, ale to co předvádíš je fakt děs běs, to se ani nedá číst. Víš, že tam u vás na to máte zákony? Že tě za to můžou i zavřít? ))))))))))) |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Poradit RWY12 OT 14. 2. 2005 / 16:23 | |
|  | Ak sa ti nepaci moja spisomna slovecino tak to necitaj
Nikto nieje dokonly. Niekomu nejdu jazyky a inemu zas matika. A ja s matikou nemam problem ved sa presvec 1+1=3 .
A ked mam problem z jazykmi, tazko sa mu uci. Je mam papiere, ze mozem takto pisat, takze sa nikto nebude zatvarat ))
A teraz poprosim o rady k predlosim otazkam. Diky |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Poradit RWY12 14. 2. 2005 / 16:34 | |
|  | 1.
pokud rozumím otázce , tak objekty přece rozmístíš právě pomocí toho programu RWY12. Dáš synchronizovat pozici s FS , pojíždíš po krajině a kde zrovna stojíš, tam když dáš add objekt, tak se přidá.
2.
Musíš si udělat objek t do knihovny
z GMAxu vyexportovat model
použít program library_creator ,( je na AVSIMu) , který umí z více modelů vytvořit knihovnu
pomocí RWY12 můžeš tyto objekty umísťovat
3.
To se nedá jednoznačně říct - u placatých objektů stačí panel, u 3 rozměrných musí být box
4. jinak souhlasím s tím , že než to pošleš ven, měl by sis to alespoň přečíst
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Poradit RWY12 14. 2. 2005 / 16:53 | |
|  | 1. Dobre si pochopil ale mne ta synchrnizacia nejde. Vid obrazok. Co je zakruzkovane to je ta synchronizovanie?.
2. Stiahol som toto: FS2004 - AI Flight Creator Version 1.6.8 je to ono?
3. Skusal som aj panel aj box a stale je tam ten cierny podklad.
4. Ja si to vzdy precitam a este aj velakrat poopravujem. Ale vzdy mi nejake koliecko preskoci a tie chyby si nevsimnem. V matike som bol dobry ale kvoly tomu, ze som si tu chybu nevsimol mal som chybny vysledok . Aj ked som si to prekotroloval viac krat. |
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Poradit RWY12 14. 2. 2005 / 17:23 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poradit RWY12 14. 2. 2005 / 17:32 | |
|  | 1. FSUIPC????? Nema to. A co je to? Kde to najdem?
2. Stiahol som ale tomu sa budem venovat neskor.
3. Alfa kanal? To je v GMAXe? Je to niekde Modify? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poradit RWY12 14. 2. 2005 / 18:03 | |
|  | 1. na AVSIMu
3. je součást extended textury DTX1 , DTX3 .,32bis viz GMAX HELP Alpha Channel |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poradit RWY12 14. 2. 2005 / 18:07 | |
|  | 1 Na AVSIMu som skusal naslo mi toho viac aj lietadla a nie som si isty ktore to je. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poradit RWY12 14. 2. 2005 / 18:53 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poradit RWY12 15. 2. 2005 / 12:39 | |
|  | Stiahol som si to. Ale som este s toho väčší "Vol" ako pred tym.
Krvopotne som si prelozil WeatherSet2.txt ale nic som stoho nepochopil. Viem ze tam bola rec stale o pocasi ale s cim to suvisi nechapem (((
1. Treba tam nieco vlozit?
2. Nedalo by sa strucne opisat ako RWY12 a FSUIPC zosuladit aby som mohol vo FS rozmiestnovat objekty?
3. Kde ho treba umiestnit? Zalezi na tom?
Na obrazku je FSUIPC taky ked ho spustim.
Prosim dobre duše pomozte mi. |
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poradit RWY12 15. 2. 2005 / 13:45 | |
|  | To na obrazku neni zadny FSUIPC ... to je jedna z aplikaci co je soucasti FSUIPC... FSUIPC najdes az ve flight simulatoru v menu modules... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poradit RWY12 15. 2. 2005 / 14:27 | |
|  | AHA
Ale je tu mensi hacik. Vo FS2004 som nic take nevidel. Mohol by si mi dat obrazok tvojho menu. Ja mam ceske vid obrazok.
A keby sa dalo lepsie upresnit v ktorej sekcii tom mam hladat. |
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poradit RWY12 15. 2. 2005 / 14:49 | |
|  | az kdzy spustis simulaci samotnou |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poradit RWY12 15. 2. 2005 / 15:03 | |
|  | |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poradit RWY12 15. 2. 2005 / 17:01 | |
|  | Probůh a nakopíroval sis ten soubor FSUIPC.DLL do adresáře modules ve FS ???????, To chce trochu číst dokumentaci a bez elementárních znalostí angličtiny se neobejdeš |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poradit RWY12 15. 2. 2005 / 17:56 | |
|  | Ideto ale tak napoli. Proto by somsa este nieco opital:
1. Treba stale prepinat medzi FS a RWY12 alebo je nejaka skratka vdaka ktorej vznikne dalsi strom? Ak ano aká?
2. Vytvorilo sa bgl-cko ale stromi sa mi nezobrazuju. Treba xml este nejak upravovat? Vid obrazok.
3. Nevadi ze je biely podklad? Vid 2 obrazok.
Berte to moje vypitovanie stej lepsej stranky. Ak sa ozve taky isty "Blb" ako ja mozete mu povedat. ze sa to tu uz velmi do podrobna prebralo.
|
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poradit RWY12 15. 2. 2005 / 18:09 | |
|  | 1. Protože RWY12 nemá gafické zobrazení , je nutno přepínat mezi FS a RWY12 , v tom nevidím problém, chce to akorát ve FS shodit pause při přepnutí.
2. pokud BGL nakopírujeě do aktivní scenery a není v hierarchii nad ní na tuto oblast exclude , měly by se stromy zobrazovat.
3. Nevím, odkud jsi sebral ten obrázek ag_trees používají textury z autogenu |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poradit RWY12 15. 2. 2005 / 18:30 | |
|  | 1. Aha dobre
2. Davam to do: C:\Program Files\Microsoft Games\Flight Simulator 9\Addon Scenery\Pezinok\Scenery a vo FS je zapnuty.
3. Obrazok je sucast rwy12 v jpg-u vtejto podobe vid obrazok. Jediny autogen vo FS co som je tento: C:\Program Files\Microsoft Games\Flight Simulator 9\Autogen a tam je xml. Kde ho mam hladat? |
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poradit RWY12 15. 2. 2005 / 19:23 | |
|  | Obrázky , které jsou součástí RWY12 jsou jen ilustrační , aby bylo vidět, jak který objekt vypadá. AG trees používají textury TREESxx , které jsou v adresáři texture FS a jsou součástí standardní instalace |
| |
|
|