Ty drzý čerte, ty sis dovolil nám pokládat otázky z opičí dráhy!
A teď vážně - nejsnáze se rozhodnutí o odložení letu či divertování dělají na velkých mašinách, důvody jsou nasnadě, a pak u čistě privátních letů, kdy nikdo nikam nespěchá. Tohle, pokud jsem pochopil správně, nebyli čtyři kamarádi, ale tři, kteří si pronajali letadlo s pilotem. Statistiky bohužel hovoří jasně, tohle je kategorie nejvíc nehodová. Po zkušenostech, které jsem získal ve světě bizjetů (a před dvanácti lety v provozu aerotaxi) si troufnu tvrdit, že bych jako zákazník byl setsakramentsky opatrný, u koho a s kým si takový let zaplatím, zejména v případě tzv. freelance pilotů, kteří nejsou ustáleni v jedné konkrétní společnosti ale střídají různé na různých typech a/nebo podle různých SOP. Choroba get-there-itis je v tomhle odvětví strašně rozšířená, statistiky jsou neůprosné |
|