Já s nimi nejenom letěl, ale také jsem pak létal hodně s jejich bývalými piloty, většinou z pražské, ale i budapešťské a bratislavské báze.
Jako cestující jsem s nimi létal rád. Budu-li se tedy bavit o době mimo poslední půlrokrok jejich existence, kdy to šlo do kytek. Letadla pěkná, čistá, příjemný interiér, na lowcost příjemný palubní personál.
Co se týče jejich bývalých pilotů a posádek obecně, tak všichni, až na jednu výjimku (a to si ještě nepamatuju, jestli to nebyl původně Seagle) měli a stále mají všichni velice dobrý, řekl bych nadprůměrný standard, svědčící o dobrém výcviku a dobré firemní kultuře, co se letových a provozních standardů týče.
Je to paradox (anebo zákonitost?), že firmy, které měly dobrou úroveň, loajální zaměstnance a dobrý "image", stály ve svém jádru za vyliž... Naopak firmy, na které se nadává zleva zprava, většinou stojí na solidních základech. Pozoruhodné. |
|