|  | |  | |  |  | | Přistání na LKBE video   21. 10. 2012 / 19:48 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  | |  |  | | Přistání na LKBE video   21. 10. 2012 / 20:31 |  | 
 |  |  |  | | A v čem je to přistání "nezdařené" ? není to spíš nácvik? nebo spíš obvyklé "touch-and-go"? 
  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | Přistání na LKBE video   21. 10. 2012 / 20:35 |  | 
 |  |  |  | | Ne Vašku to nebyl úmysl,ale éro bylo na finále moc vysoko a jak se žák snažil snížit výšku tak nakoupil rychlost.Instruktor pak viděl že to plave tak to přibyl a protože je to z kopce tak se bál,že to neubrzdíme a dal plnej a opakoval. | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  | |  |  | | Přistání na LKBE video   21. 10. 2012 / 21:45 |  | 
 |  |  |  | | ....a nějakou pointu proč to video tady je se dozvíme taky?  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  | |  |  | | Přistání na LKBE video   21. 10. 2012 / 21:53 |  | 
 |  |  |  | | Ano Toníku to jsem napsal hned tam kde je odkaz  k videu.A ne každý simulátorčík má možnost denně usedat do letadla jako Ty. Tak jsem myslel že se někdo rád podívá.Pokud tomu tak není a někoho to uráží.......prosím Jirku M ať to smaže....děkuji a omlouvám se všem dotčeným. | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Přistání na LKBE video   21. 10. 2012 / 22:51 |  | 
 |  |  |  | | mně to neuráží, jen jsem to nepochopil, tak jsem se zeptal. | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Přistání na LKBE video   21. 10. 2012 / 23:31 |  | 
 |  |  |  | | Toníku vím že jsi nechtěl být kousavej......to není Tvůj styl a já jsem možná zbytečně podrážděnej.K smrti nesnáším tohle podělaný podzimní počasí ......tak promiň......omlouvám se  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Přistání na LKBE video   22. 10. 2012 / 00:04 |  | 
 |  |  |  | | Taktně chtěl naznačit, abyste si konečně srovnali tu hrbatou dráhu, to je fakt ostuda, co tam máte  )) | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Přistání na LKBE video   22. 10. 2012 / 07:10 |  | 
 |  |  |  | | S důvěrou se obrať na město Bystřice, které je majitelem dráhy a svou plodnou připomínku jim předej. A když je to ostuda, tak proč tam lezeš? | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Přistání na LKBE video   22. 10. 2012 / 08:02 |  | 
 |  |  |  | | No přece aby mohl rejpat  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Přistání na LKBE video   22. 10. 2012 / 08:13 |  | 
 |  |  |  | | Tak za nerovnost dráhy u nezkušeného spoluletce schováš věcí  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Přistání na LKBE video   22. 10. 2012 / 08:18 |  | 
 |  |  |  | | Ano! Ano!  
 Ale mě ta v Bene zas tak nerovná nepřijde a trošku se tomu křivdí .. tak jasně, jsou (od východu) trošku z kopce, takže když člověk křižuje 9/27 po přistání na 6/24 cestou k hangáru, tak je prd vidět, ale od toho je afisák ... ale sedá se tam jak do peřinek, a komu to vadí, tak jsou to jen výmluvy
  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Přistání na LKBE video   22. 10. 2012 / 08:52 |  | 
 |  |  |  | | Já když přistávám s meťákem, tak mám nerovnosti všude   | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Přistání na LKBE video   22. 10. 2012 / 11:48 |  | 
 |  |  |  | | jsem jediný, komu se zdá, že za Tondeho píše někdo jiný? Kde je obvyklé Peace a přátelsko otcovská trpělivost? | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Přistání na LKBE video   22. 10. 2012 / 11:53 |  | 
 |  |  |  | | Každá trpělivost jednou končí...  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Přistání na LKBE video   22. 10. 2012 / 12:15 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Přistání na LKBE video   22. 10. 2012 / 12:24 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Přistání na LKBE video   22. 10. 2012 / 12:32 |  | 
 |  |  |  | | Ne s kým,ale koho  všechny   | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Přistání na LKBE video   22. 10. 2012 / 13:15 |  | 
 |  |  |  | | no, pokud by mu nedělal sekretářku Kendy tak i s kým,...  I když u Kendyho... | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Přistání na LKBE video   22. 10. 2012 / 13:34 |  | 
 |  |  |  | | no Kachnoooo?!! Fuj zmetku, vyskubu ti periii.  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Přistání na LKBE video   22. 10. 2012 / 13:48 |  | 
 |  |  |  | | sorry vole, já musel  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Přistání na LKBE video   22. 10. 2012 / 15:34 |  | 
 |  |  |  | | Pánové, tyhle sexuální praktiky si nechte třeba na práh dráhy nula-šest Fatkahillock International Airstrip. Je tam takový hrb, za který se můžete schovat, aby na vás nebylo od hangárů vidět. | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Přistání na LKBE video   22. 10. 2012 / 13:41 |  | 
 |  |  |  | | Tonde totiž prošel mrazem a je z něj zase normální, egoistickej, namachrovanej a arogantní stíhač. 
 A to myslim vážně, nikoliv však zle, naopak tonde je mi takhle daleko sympatičtější, je čitelnej, já ty slušňáky na efekt a úžasňáky moc nemusim.
 | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Přistání na LKBE video   22. 10. 2012 / 14:05 |  | 
 |  |  |  | | On by možná reagoval jinak, kdyby s. Koprnický místo prudění napsal, že rozbije prasátko, vezme buldozer a srovná to tam... | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  | |  |  | | Přistání na LKBE video   21. 10. 2012 / 22:39 |  | 
 |  |  |  | | Aha, to jo. 
 Zprvu jsem nekoukal na budíky, takže jsem si to pak pustil znovu v lepším rozlišení - a vyšlo mi, že přiblížení bylo na cca 90 KT (jestli ten rychlměr není v MPH, to jsem nerozluštil), tedy asi rychlejší.
 
 Na klapkách  měli 75-80, to zas není tak moc, po stažení plynu necelých 80 a pokud mne paměť neklame, tak rychlost na přistávacích klapkách u Pa-28 by měla být 66-77 KT (to první pro krátkou dráhu). Žák byl tedy asi rychlejší o 10 KT (když je dráha "z kopce" - je asi potřeba ji brát jako "kratší"). Pádovka s klapkami by měla být někde na 50 KT, měl by se tedy asi vejít do těch 66-70 KT.
 
 Co bylo výrazné, tak "plavání" - přízemní efekt u dolnoplošníku. Z videa se dá těžko odhadnout, v jaké části nakonec sedli, jestli by to šlo (nebo spíš už nešlo) ubrzdit, jak vidno na "odložené TaG to ale stačilo. Jaké klapky tam měl? Indikátor je mimo obraz a samozřejmě s menšími klapkami to asi víc plave a nezpomaluje, než když tam jsou 40°.
 
 Pokud mne někdo piperovsky zkušenější opraví, budu rád.
 
  
 PS: to video má smysl, že jako vnadidlo rozpoutá (doufám) diskusi, která může být zajímavá a možná i poučením pro některé z nás.
 | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  | |  |  | | Přistání na LKBE video   22. 10. 2012 / 08:57 |  | 
 |  |  |  | | Tak takovouhle rozborku by nedal ani Strihavka z UZPLN  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  | |  |  | | Přistání na LKBE video   21. 10. 2012 / 22:42 |  | 
 |  |  |  | | Jo - jsem zapomněl dodat - nad tím polem to na moc velkou výšku nevypadá, takže mi vyplývá, že jen na baselegu byli moc rychlí a pak pozdě stažený plyn u krátké dráhy. Si myslím... | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | Přistání na LKBE video   21. 10. 2012 / 20:36 |  | 
 |  |  |  | | no asi tak nějak. Někdo dal Swordfishovi jen špatnou info.  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  | |  |  | | Přistání na LKBE video   21. 10. 2012 / 21:19 |  | 
 |  |  |  | | Nedal Swordfish to točil  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  | |  |  | | Vzlet z LKBE video   21. 10. 2012 / 21:52 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | Vzlet z LKBE video   22. 10. 2012 / 00:52 |  | 
 |  |  |  | | No ty vole....to jsou sebevrazi. | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  | |  |  | | Přistání na LKBE video   22. 10. 2012 / 01:01 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |