|   |   |  | Real: kupa kridiel z L-13A pripadne L-13SW   5. 11. 2012 / 20:17 |  |  
  |    |  | Nevie niekto poradit kto by predal kridla z L-13A pripadne L-13SW ? najlepsie bez poskodenia ?  |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |  | Real: kupa kridiel z L-13A pripadne L-13SW   5. 11. 2012 / 20:31 |  |  
  |    |  Počkej - na co to potřebuješ? 
 
Křídla z L-13 a L-13SW jsou přes mnoho podobenství rozdílná a nezaměnitelná (podvzek...) 
 |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | Real: kupa kridiel z L-13A pripadne L-13SW   5. 11. 2012 / 20:53 |  |  
  |    |  PM, inac ak vies o niekom poprosim kontakt   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |  | Real: kupa kridiel z L-13A pripadne L-13SW   5. 11. 2012 / 20:50 |  |  
  |    |  | spýtaj sa v AK Bratislava, určite tam je odstavený Vivat  |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | Real: kupa kridiel z L-13A pripadne L-13SW   5. 11. 2012 / 20:53 |  |  
  |    |   |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | Real: kupa kridiel z L-13A pripadne L-13SW   5. 11. 2012 / 20:56 |  |  
  |    |  | a čo z nich vypadlo ? Inga je asi najlepšie kontaktovať  |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |  | Real: kupa kridiel z L-13A pripadne L-13SW   5. 11. 2012 / 20:58 |  |  
  |    |  | zatial neviem riesi to niekto iny nie priamo ja ... ale bude tam asi problem ze chceme kupit len kridla bez trupu tak nvm no |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |  | Real: kupa kridiel z L-13A pripadne L-13SW   6. 11. 2012 / 14:43 |  |  
  |    |  Jen podotknu jednu důležitou věc - L13A je aktuálně neschopný letu v EU, až na několik vyjímek, které si nechaly udělat modifikaci nosníku dle mandatorního bulletinu. Toto nařídila EASA po nehodě Blaníků v Rakousku.  
Než se někdo zeptá proč, tak je to proto, že výrobní fabrice se těžce nevyplácelo držet si typ Blaník a držet mu hlavně letovou způsobilost, proto se jim moc hodila nehoda v rakousích a zastavili celý typ. To aby někdo naprosto mylně nešel zase hudrat na AK ČR, jak to má jistý pán v oblibě, ti za to nemůžou   
 
Takže mano, pokud si myslíš, že ti někdo prodá modifikovaná křídla s nosníkem, tak to buďto máš dost nabitou peněženku, protože křídel na L13 se dá sehnat dost, pro hodně klubů je každá koruna dobrá a tyto větroně jim jsou dnes nanic, protože nemají pár set tisíc na jejich modifikaci. Ale pokud si myslíš, že si koupíš křídla, napojíš je na trup a voala, tak bohužel tě zklamu, jen zaplatíš za drahou dekoraci někam na zahrádku   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |   |  | Real: kupa kridiel z L-13A pripadne L-13SW   6. 11. 2012 / 15:37 |  |  
  |    |  | L-13A je letuschopný i bez dodatečného zesílení při splnění podmínek dle EASA AD 2011-0135 |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |   |   |  | Real: kupa kridiel z L-13A pripadne L-13SW   6. 11. 2012 / 15:48 |  |  
  |    |  Aha, EASA nedodala SUPERSEED poznámku do předešlého, proto jsem tohle nepostřehl, no jo, Blaníka už jsem dlouho neviděl ať tak a nebo tak.  
Nicméně stále tam zbyly inspekce, které se musí dokázat, dle těch bodů, které tam jsou vyjmenovány, takže i tak to přidělává docela dost práce. Pokud není prokázáno, že tohle bylo splněno, stále se považuje za neletuschopný. 
 |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |  | Real: kupa kridiel z L-13A pripadne L-13SW   6. 11. 2012 / 17:11 |  |  
  |    |  | To ano, ale je to cesta jak dostat do vzduchu aspoň něco. |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |  | Real: kupa kridiel z L-13A pripadne L-13SW   6. 11. 2012 / 21:09 |  |  
  |    |  | no a nebo L-13A prodat, dokud to jde a koupit nějakej laminát. a když není zrovna na duáče nebo ask, tak jsou i jiné a levnější možnosti. například sf-34 je super |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |  | Real: kupa kridiel z L-13A pripadne L-13SW   6. 11. 2012 / 08:58 |  |  
  |    |  | Kamarád má jak z L13, tak z Vivata, ale zajímá mě, na co je potřebuješ. Kdyžtak napiš do PM. |  
  |   |  
 
  |  
  |