FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 12. 5. 2024, svátek má Pankrác Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
VOR/DME app Jeden příspěvek | Celý strom
VOR/DME app   24. 11. 2012 / 21:41
Filipos
V současnosti se v Jeppesenových mapách klasická MDA(H) u nepřesných přiblížení prakticky nevyskytuje, téměř všude už byla nahrazena DA (nevím jak jsou na tom třeba LIDO mapky, ale předpokládám, že úplně stejně). A pokud je přiblížení publikovanáho s MDA, provozovatel si stejně může stanovit postup, kdy se přidá něco málo k MDA (např. +50 ft apod.), což se následně použije jako DA.

Důležité ale je si uvědomit, že kromě CAT II/III přiblížení se minima vždycky určují z barometrického výškoměru. Jakákoliv hodnota výšky nad terénem, height, MDH i DH, má jen referenční funkci. Proto se do FMGC i třeba pro ILS CAT I nastavují minima do chlívečků MDA a ne DH, alespoň tedy co jsem na kokpitových videích Airbusů viděl. EGPWS pak hlásí podle klasického výškoměru, a ne podle radiovýškoměru.

Výše popsaný "dive-drive" způsob letu v MDA do MAPt je spíš IFR teorie, která se v praxi nelétá.
 
Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ