FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 6. 7. 2025, Den upálení mistra Jana Husa Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
směr větru a T Jeden příspěvek | Celý strom
směr větru a T   27. 11. 2012 / 09:24
Cesmina
Som akýsi zblblý , je to takhle správně ?
19612 B / 600 x 381 / Image4.jpg
 

směr větru a T   27. 11. 2012 / 09:31
Tragédie v JRD
Ano, je to správně.
 

směr větru a T   27. 11. 2012 / 11:11
Cesmina
díky
 

směr větru a T   27. 11. 2012 / 14:54
kuma   
... ale jen než se otočí vítr !
 

směr větru a T   27. 11. 2012 / 15:10
Cesmina
asi takto ????
22460 B / 600 x 400 / Image2.jpg
 

směr větru a T   27. 11. 2012 / 15:17
Tragédie v JRD
Nejak nevidím rozdílu oproti první fotce
 

směr větru a T   27. 11. 2012 / 15:55
Peetrs (Robert)   
A po příletu do ATZ nad dráhu se řídím tím T nebo pytlem ? Já bych se řídil pytlem ikdyž by bylo T v protivce...
 

směr větru a T   27. 11. 2012 / 16:03
kuma   
Měl bys mít spojení se stanovištěm AFIS a tam by ti měli být schopni říct, proč je T jinak a jaká dráha je ve skutečnosti v používání. Pokud je stanoviště AFIS neobsazeno (letiště mimo provoz), pak by T nemělo být vyloženo. Pokud je necháno na návěštní ploše i tak, jsou tam bordeláři a může být ve své pozici od minulého víkendu.

Sam,ozřejmě větrný rukáv informuje o aktuálním směru větru - takže pokud je letiště neobsazeno a nelze s AFIS komunikovat, je 100% lepší se řídit větrným rukávem (pokud i tak hodláš přistávat).

Pokud tě AFIS nutí přistát proti směru, který ukazuje větrný rukáv - je to na pováženou proč to chce (třeba že zrovna v tom směru přistává jiné éro bez rádia) - to je pak lepší někde bokem zakroužit, počkat a po rádiu se domluvit - a samozřejmě raději přistávat proti větru, než s větrem v zádech... (samozřejmě záleží na tom, jak silný ten vítr je - a zda se netočí tak, že v poloze "po větru" je rukáv na jednu stranu - a než doletíš na finálee - je na druhou.. To nebývá tak vzácné...)
 

směr větru a T   27. 11. 2012 / 15:59
kuma   
Ne. Neotočil se vítr, jen je to fotka z jiný strany.

Svým dloubnutím jsem chtěl naznačit, že větrný rukáv by měl sledovat AKTUÁLNÍ vítr - a T na návěštní ploše tak občas může být i jinak, než je ideální stav z prvního screenshotu. T na návěštní ploše ukazuje dráhu v používání, jak ji určuje řídící létání (nebvo podobně postavený tvor na daném letišti). Ten by samozřejmě měl reagovat na změnu větru - a když se vítr skutečně otočí, mělo by to být takhle:
19556 B / 600 x 381 / Přistávací T.jpg
 

směr větru a T   27. 11. 2012 / 16:27
Cesmina
otočil se vítr , první obrázek vítr 270 stupňů , rwy v používání 28
druhý obrázen vítr 90 stupňů , rwy v používání 10
 

směr větru a T   27. 11. 2012 / 16:42
Tragédie v JRD
Na obou dvou těch obrázcích (tvých, nemyslím kumovo) duje vítr ze stejného směru a i dráha v užívání je stejná.
 

směr větru a T   27. 11. 2012 / 16:48
Cesmina
jo , máš pravdu
 

směr větru a T   27. 11. 2012 / 16:51
Cesmina
takže ještě jeden pokus
22694 B / 600 x 369 / Image3.jpg
 

směr větru a T   27. 11. 2012 / 17:34
kuma   
Jojo, to je stejný jako to moje, akorát cesíňka kus popojela!
 

směr větru a T   27. 11. 2012 / 17:37
kuma   
ještě dotaz mimo - ten migouš tam vzadu, má vůbec nějaký kolečka (ve scenerce i v reálu) ?
 

směr větru a T   27. 11. 2012 / 18:01
Kendy   
ve scenerce je nemá, protože v realu už taky nejsou. Teda jsou ale v tak zuboženém stavu, že vlastně jakoby nejsou.
 

směr větru a T   27. 11. 2012 / 18:18
kuma   
toho jsem se obával
 

směr větru a T   27. 11. 2012 / 21:44
snekous
bojím se že ty kola jsou tak jediný co zbylo v dobrým stavu....
 

směr větru a T   27. 11. 2012 / 15:57
snekous
kde seženu tuhle scenerii?
 

směr větru a T   27. 11. 2012 / 16:57
Kendy   
když nebudeš řvát a budeš hodnej, tak ti ji ježíšek možná i přinese.
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ