| | | iFly - autopilot 1. 12. 2012 / 19:11 | |
| | Ahoj kluci před 3 dny jsem si zakoupil a nainstaloval iFly 737 a teprve se učím tak omluvte mojí začátečnickou otázku když si nastavím autopilota tak sem mi asi na 32000 stop začne letadlo strašne zvedat, zpomaluje a pochvili začne "řvát" STALL STALL .. Ale v realitě a i na defalutním boeingu se letá i v 41000 stop
A i rychlost je snad nižší než v realitě... Vždyt ty letadla běžně lítaj 480 uzlů...a teď mi to zaprví nevyletí ani do 35000 a zadruhý teda v těch 300 stop letím 310 uzlů protože na 320 už bych měl overspeed
Co dělám špatně prosim vás ?
A i když jen přelítam z LOWW do LZIB v 5000 tak mi přijde letadlo při letu rovně až moc "nakloněný" nahoru ... Snad když letim rovně a k určitý výšce i rychle tak by mělo bejt téměř "rovně" ne ?
Dík všem co odpoví |
| |
|
| | | iFly - autopilot 1. 12. 2012 / 23:23 | |
| | @1: no, zalezi na tom, co, a jak mas nastavene. Jinac dostup zavisi od hmotnosti. Byt i pri plne nalozenem a plne natankovanem letadle by to melo udat vic nez 320.
@2: No jo, jenze 480 je GS, tedy rychlost vuci zemi, nebo pripadne TAS, prava rychlost vuci vzduchu, ale 310 resp 320 je indikovana rychlost vuci vzduchu (resp. v pripade 737 asi kalibrovana rychlost, ale to muzes zanedbat prozatim). Bylo by dobre nastudovat si rozdil. Jestli umis anglicky, muzes vyuzit treba materialy primo v FSce, jinak taky toho najdes hromady na googlu.
@3: Zalezi na rychlosti. V 5000 nebudes letet rychleji nez 250, a to to letadlo naklonene bude... Trochu cteni k tomu, hledej heslo "uhel nabehu" nebo "Angle of Attack". |
| |
|
| | | iFly - autopilot 2. 12. 2012 / 00:19 | |
| | Lietadlo v letovej hladine leti trosku natazene smerom nahor, dolezite je aby si na variometre mal 0, teda v strede....Pri spomalovani musis vzhladom na vahu a rychlost lietadla vysuvat klapky, tym sa tiez reguluje uhol nabehu inac povedane nos hore dole.... |
| |
|
| | | | iFly - autopilot 2. 12. 2012 / 07:56 | |
| | Jo díky moc ted budu asi googlit ale jak je to s tou výškou ? Vždyť normálně létaj i ve 41000 a ja musím ve FL300rotože potom vejš už mi to zpomaluje, zvedá se mi nos víc a víc ale přitom klesá i verticall speed .... |
| |
|
| | | | | iFly - autopilot 2. 12. 2012 / 07:59 | |
| | Proste si pretazeny.
Daj menej nakladu, pasazierov alebo menej paliva. |
| |
|
| | | | | iFly - autopilot 2. 12. 2012 / 08:08 | |
| | Samozřejmě že to zpomaluje, protože je tam řídký vzduch Doporučuju shlédnout na youtube nějaký tutorial (ukázkový let) s iFly. Vzhledem k dotazům toho budeš muset nastudovat trochu víc a nejlépe asi praktickou ukázkou. Máš třeba zmatek v rychlostech, což je dost zásadní věc. Pro let letadla je směrodatná vzdušná rychlost, ne rychlost vůči zemi. A vzdušná rychlost ve FL410 nemůže být přes 400kt. Ta je něco přes 200kt. Navíc od určité výšky se udává rychlost v mach atd. Takže studuj |
| |
|
| | | | | | iFly - autopilot 2. 12. 2012 / 09:12 | |
| | | |
|
| | | | | | | iFly - autopilot 2. 12. 2012 / 09:55 | |
| | Super! Ono to není nic tak složitého a když ty základy pochopíš a 737 ovládneš, bude to úplně jiný zážitek. A hlavně pak letadlo bude dělat to co potřebuješ. Tak ať se daří! |
| |
|
|