|  |  | | DF737 ALT ACQ 24. 2. 2005 / 18:25 | |
|  | U kámoše jsem narazil na problém u DF737 trochu jsem ho zaškoloval (lítám na PMDG a říkal jsem si že to bude asi stejný), ale narazil jsem na problém u vyrovnání nastavené výšky. nastavím po vzletu výšku např.: ALT5000, HDG, FP, A/T, TO/GA, V1, VR, V2, ROTATE, POSITIVE RATE, GEAR UP, po chvíli flaps up, AP ENGAGE, LVL CHG třeba HDG SEL vše je v pohodě až do chvíle kdy má letadlo pomale začít srovnávat do 5000ft, ozve se altitude alert, na displeji se mód stoupání přepne na ALT ACQ a letadlo začne jen lehce dorovnávat V/S z asi 2000ft/min. +/- do 1500 až 1000ft/min. ale nic víc bulík proletí 5000ft mód se přepne do ALT HOLD pak se vertical speed začne vracet do k nule víc ale pořád to letadlo moc stoupá až doletí třeba až na 6000ft. tam se teda uráčí klesat ale opět to přežene s klesáním... a tak dále..... s tím se pánové nedá lítat. poraďte kde je chyba... vím že asi ve mě...
PS: hledal jsem v historii i na foru DFleetu
dík moc |
| |
|
 |  |  | | Re: DF737 ALT ACQ 25. 2. 2005 / 09:13 | |
|  | už sem přišešl na to jak změnit V/S v módu ALT ACQ přepsal jsem hodnotu na 700 (v FMC.CFG) asi takto:
[FMC_AUTOPILOT]
MinHdgChange=10
MaxApproachClimb=700 /////// tuto hodnotu mám na mysli
MaxApproachDescent=-700
Rate1AltDiff=25
Rate1Multiplier=40
Rate2AltDiff=10
Rate2Multiplier=25
// MinHdgChange - Value/10 = Minimum Change in LNAV Heading before new hdg bug position is set, This cures the wing rocking in all but extreme winds
// MaxApproachClimb - Maximum V/S to be used when in climbing ALT ACQ
// MaxApproachDescent - Maximum V/S to used when in descending ALT ACQ
// Rate1AltDiff - When difference feet from Desired Altitude greater than this,apply the Rate1Multiplier
// Rate1Multiplier - Value/10 = Multiplier Used in calculating V/S in ALT ACQ (ie 40 is 4.0 actual multiplier)
// Rate2AltDiff - When difference feet from Desired Altitude greater than this, and less than Rate1AltDiff apply the Rate2Multiplier
// Rate2Multiplier - Value/10 = Multiplier Used in calculating V/S in ALT ACQ (ie 25 is 2.5 actual multiplier)
PS: ještě pořád to ale nevyrovná na správnou hladinu a přeletí. tímto jsem docílil jen toho, že se k navolené ALT neřítí V/S 2000ft/min
Poraďte please |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: DF737 ALT ACQ 25. 2. 2005 / 15:44 | |
|  | Já tenhle problém ve FS2002 nemám, výšku vždycky nalítne v pohodě bez přelítnutí a tu hodnotu cos přepsal na 700 mám 3000, chyba bude asi jinde.
Včera jsem udělal pokus - nastavil ALT 5000ft, zapnul LVLCHG a začal stoupat jak raketa, ve 3500ft jsem rychle změnil ALT na 3800ft, to už sice přeletěl asi o 100ft ale hned to spravil.
Kdysi se tady řešil problém se zachycováním glideslope a myslím že to nakonec svedli na používání load manageru, který něco špatně přepisoval v aircraft.cfg, tak jestli by to nemohlo být taky něco takového. |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: DF737 ALT ACQ 25. 2. 2005 / 21:18 | |
|  | nevím a mám pocit že je to jen problém někde u mě.....
nikde na fórech se toto neobjevilo , díky za ochotu |
| |
|
|