Rizeny a nerizeny VFR zalezi na oblasti kde se pohybujes. Priklad. Vzletnes z LKCR kde jsi naladen na INFO (je li dostupne pripadne na UNICOM) ihned po startu preladujes na 121.250 a hlasis se ve smyslu OKxxx po startu z Chrudimi, vyska, kurz a davas sve zamery. A je to z toho duvodu, ze LKCR je v MCTR Pardubice. Na teto frekvenci jsi az do opusteni MCTR na prislusnem vystupnim bode. Paklize bys vzletnul z letiste, ktere neni v zadnem CTR ani MCTR pak jsi na UNICOM a pred vstupem do techto oblasti se musis nahlasit ridicimu dane oblasti, ktery Ti da potrebne informace vcetne nastaveni odpovidace, max let. hladiny a.t.d. Tak ze treba let z Chudimi do Letnan je nekolikrat rizeny a nekolikrat nerizeny.
LKCR pouze info, pak rizeny z LKPD_TWR, pak te LKPD TWR preda rovnou na Caslav_TWR ten Te pak za Kolinem propusti na vlastni a Ty se musis u Celakovic nahlasti na Kbely_TWR, ty Te drzi az k Letnanum, kde Te preladi na Letnany_info
Jo samozrejme za splneni podminek daneho tridy. t.j. E - max FL95 (od FL 85 je povinny transponder mod C) neni povinny FPL, c D je FPL povinny
Jinak v prostoru G (300m AGL) neni povonne ani radiove spojeni. Plati pro to pravidlo: 1500m dohlednost mimo oblacnost za dohlednosti zeme pri rychlostech ktere umozni vcas spatrit jiny provoz nebo prekazky a vyhnout se srazce tim, ze podil indikovane rychlosti km/h a letove dohlednosti (km) nesmi byt vetsi nez 100; za okolnosti pri kterych pravdepodobnost setkani s jinym provozem by mela byt mala, napr. v prostorech s malou hustotou provozu.
toz tak. |
|