FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 2. 8. 2025, svátek má Gustav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Problem s gMaxem Jeden příspěvek | Celý strom
Problem s gMaxem   28. 2. 2005 / 22:54
Filip   
Mam jeden vetsi problemek s gMaxem. Vytvoril sem nejaky objekt, placnul na nej textury... Pak ho chci podle tutorialu FS2004_SDK exportovat do Flightsim Scenery Object (*.MDL) ale kdyz to chci udelat, tak gMax napise tohle:
Nevite kde je delam chybu? Nebo jestli je jeste potreba neco nastavit v gMaxu? Diky za pomoc.
img_forumn/r45781_1.jpg (500x182)
   Seznam příspěvků  

Re: Problem s gMaxem   28. 2. 2005 / 23:10
anatolij   
Nejprve se ujisti, že máš správně nainstalovanej gamepack, že tam máš MakeMDL apod.

Pokud máš vše ok, tak to může být podivný problém, se kterým jsem se setkal tak 3 týdny zpět. Způsobuje to nějaký "vadný" objekt ve scéně. Vylučovací metodou můžeš zjistit, který objekt to způsobuje.
Až ten objekt najdeš, tak dej Edit Mesh, odzač všechny polygony a stále v rámci tohoto jednoho objektu je zkopíruj. Původní polygony pak smaž a nové polygony posuň na místo těch původních. Snad jsem to napsal pochopitelně Jednoduše staré polygony musíš nahradit jejich novou kopií.
A teď zkus exportovat.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Problem s gMaxem   1. 3. 2005 / 22:48
Flogger   
Já mám podobnou zkušenost. Občas to způsobují objekty, které jsem převedl na Editable Mesh a potom ručně tahal vertexy. Nebo to dělají některé objekty, které jsem nepřevedl před exportem na Editable Mesh. A co mi přijde podivné, ale je to tak. Když v gMaxu vybereš, že chceš udělat nový objekt a dáš kužel, tak to při exportu taky vyhodí tuhle chybu.
Zkus tedy vše převést na editable mesh, pokud to nepomůže budeš muset vyhledat ten vadnej objekt a ten udělat znova, jináč nevim.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Problem s gMaxem   2. 3. 2005 / 07:50
Filip   
Díky za rady, uz to chodí, sem ten objekt udělal znovu. Ale mam zase jinej problemek z bglcomp. Už mám XML ale ted nevim jak z toho udelat BGL. V SDK tam pisou neco pres prikazovy radek, ale to mi nejde. Taky sem zkousel XML pretahnout na bglcomp, taky nic. Nemusim mit jeste stazenej nejakej programek? Dík za pomoc
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Problem s gMaxem   2. 3. 2005 / 08:04
brendon (SVK832)   
Musis mat tieto subori:
fs2004_sdk_gmax_setup.exe
fs2004_sdk_bglcomp2_setup.exe

Potom by ti to malo fungovat.
Dam ti dobru radu a skus naprv vytvorit kvader a tem exportovat do FS2004.
xml otvor nejakom poznamkovom bloku a tam uprav suradnice vid obrazok ako to mam ja:


Pozri sa este na toto: http://flightsim.periskop.cz/forum_prispevek.php?id=43700&lan=0&gr=0&style=2
img_forumn/r45862_1.jpg (500x242)
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Problem s gMaxem   2. 3. 2005 / 14:25
Filip   
Jo to mam, ale proste nevim jak udelat z XML BGL. BTW muzu mit souradnice napr: N50 09.04.1999 a E14 30.48.6005 ?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem s gMaxem   3. 3. 2005 / 14:09
brendon (SVK832)   
Trochu neskoro som si to vsimol. Ale tie suradnice maju vizerat asi napr. takto: lat="N48 16.8179" lon="E17 15.5387"
Vsimni si obrazok predvhadzajucom prispevku
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Problem s gMaxem   2. 3. 2005 / 10:48
Kolbiš (OK-KOL)
Nevím jestli je to přesně tato chyba, ale mně pomohlo v případě že se mi chyba při exportu objeví přidat jeden řádek do konfiguráku makemdl. Nepamatuji si to přesně a musel bych se podívat, ale mám tušení, že je to crash=0. Pokud je zájem, podívám se. Většinou to dělají hodně malé objekty.
   Seznam příspěvků  

VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ