...ale neletí podle něj, respektive podle báry FD. 10 stupňů podélného sklonu je málo po odlepení i na tězkou mašinu za horkěho letního dne.
Jinak jak tu zaznělo, že speed restriction si může dát člověk kolik chce, to není zcela pravda, tedy pokud se výškových limitů týče. Lze sice libovolný, ale jen jeden. Z tohoto důvodu jde třeba dobře naprogramovat do VNAV NADP 1 (protihlukový postup), ale už ne pořádně NADP 2 (má dvě akceleračni výšky, 800AAL na Vzf, 3000ft na climb speed, která je ale omezená na 250/100, a pak ECON nad FL100). To je třeba důvod, proč se na letištích, kde se NADP 2 používá (kupř. v Kanadě) dává VNAV až v 3000ft AAL, ačkoliv technicky už na většině 737NG může být už od země.
Větší počet speed limitů lze zadat jen k jednotlivým bodům na LEGS PAGE, ale to je pro daný účel téměř nepoužitelné |
|