Tohle nebylo mezi řádkami, ale přímo v řádku. Mě to ale kupříkladu neurazilo, nýbrž velmi pobavilo 
Ještěže to byl nějakej Ivan Trhlík a ne Zoltán Meszáros.
A teď k jádru pudla, po případu ze SIAD 1999 obavy docela chápu. Pro co ale nemám moc pochopení - a to ani jako display pilot, ani jako dopravní pilot - jsou letecké dny pořádané na mezinárdoních letištích, provoz 12ti letadel je na jednu stranu tristní a o letišti to něco vypovídá, na druhou stranu to udělá obrovskej problém jak pro organizaci Airshow, tak pro ten dopravní let. Už jsem ve svém životě 20minut holdoval s B737 a čekal na díru v programu (CIAF Brno 2008), měl ma odletu 40minut sekeru tamtéž, a naopak jsem zažil nepříjemnou změnu a posun v programu jako vystupující kvůli opožděnému příletu a odletu charteru.
|
|