FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 11. 9. 2025, svátek má Denisa Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
problém s tvorbou panelu Z-37T (FS9) Jeden příspěvek | Celý strom
problém s tvorbou panelu Z-37T (FS9)   25. 3. 2013 / 22:29
Fishbed   
Zdravíčko, trošku mě iritovali budíky z Cessny 208 ve VC Z-137T od Vítka tak jsem se rozhodl že je nahradím něčím, víc přibližující se realitě. Vycházel jsem z panelu (viz.obrázek) a použil jsem gauges z panelu L-410 od CVA a Z-37A od Pavla Karáska. Problém je v tom, že motorové přístroje jaksi nechtějí fungovat. Po konzultaci s Lowmickem jsem tam vložil kompletní switch panel ze 410 ale ani tak to nechce běhat, vzhledem k tomu že se jedná o mojí první úpravu panelu tak jsem fakt v koncích a nic mě nenapadá takže mi nezbývá nic jiného než žádat o pomoc
46504 B / 600 x 457 / 1109930.jpg
 

problém s tvorbou panelu Z-37T (FS9)   26. 3. 2013 / 04:53
Instructor
Pošli mi podkladovú fotografiu vo formáte jpg. Pokúsim sa Ti pomôcť. Pozri si SZ.
 

problém s tvorbou panelu Z-37T (FS9)   27. 3. 2013 / 16:42
Fabo™   
zdar, jsou ty gauges ve formatu xml nebo gau?
 

problém s tvorbou panelu Z-37T (FS9)   30. 3. 2013 / 19:18
Fishbed   
ty motorové jsou XML
 

problém s tvorbou panelu Z-37T (FS9)   30. 3. 2013 / 19:36
PB   
No, jestli jsou ty motorové z letadla s pístovým motorem a zkoušíš je v turbíku (nebo opačně), tak to fungovat nemůže. Nejjednodušší budeš mít, když si nainstaluješ FS9 SDK ve které najdeš seznam L:variables, rozbalíš původní .cab, najdeš XMLko které k té gauge patří, mrkneš se jakou L:var tam autor používá, vyměníš jí za nějakou vhodnou pro tvůj motor, zpět do CAB to zabalíš pomocí malé utilitky CABDIR a hurá... Já to nejraději dělám tak, že si vezmu nějakou gauge která mi v tom letadle funguje (a je CAB, nikoliv GAU), a ty L:var si z ní opíšu. Ona tak je i FSka dělaná, že některá defaultní letadla používají .CAB, aby se z toho dalo opisovat

PB
 

problém s tvorbou panelu Z-37T (FS9)   30. 3. 2013 / 19:47
Fishbed   
vzal jsem na to motorové přístroje z CVA L-410....jak píšu v prvnim příspěvku
 

problém s tvorbou panelu Z-37T (FS9)   30. 3. 2013 / 19:51
Fabo™   
Ty se mozna musej predelat z dvoumotoraku na jednomotorak. Nevim. XML nevedu... pokud mozno.
 

problém s tvorbou panelu Z-37T (FS9)   30. 3. 2013 / 19:53
Fishbed   
s tim mi radil Lowmick, takže jsem všude používal gauges k engine n.1
 

problém s tvorbou panelu Z-37T (FS9)   30. 3. 2013 / 20:36
PB   
Jenže jde o to, že třeba variable pro tlak oleje se jmenuje jinak u turbopropu a jinak u písťáku, v tom bude podle mě ten problém. Postup viz můj dřívější příspěvek

PB
 

problém s tvorbou panelu Z-37T (FS9)   30. 3. 2013 / 20:40
Fishbed   
My si furt nerozumíme.....proč mi furt předhazuješ písťák.....L-410 je turbína....Z-37T je turbína
 

problém s tvorbou panelu Z-37T (FS9)   30. 3. 2013 / 20:54
PB   
Sypu si popel na hlavu, nečetl jsem to pořádně Ale i tak bych se do toho XMLka (který najdeš v CAB kterej rozbalíš normálně winrarem) mrknul jak to tam má autor vymyšlené, proč by to mohlo nefungovat. Případně sem hoď obsah.

PB
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ