|  |  | problém s tvorbou panelu Z-37T (FS9) 25. 3. 2013 / 22:29 | |
|  | Zdravíčko, trošku mě iritovali budíky z Cessny 208 ve VC Z-137T od Vítka tak jsem se rozhodl že je nahradím něčím, víc přibližující se realitě. Vycházel jsem z panelu (viz.obrázek) a použil jsem gauges z panelu L-410 od CVA a Z-37A od Pavla Karáska. Problém je v tom, že motorové přístroje jaksi nechtějí fungovat. Po konzultaci s Lowmickem jsem tam vložil kompletní switch panel ze 410 ale ani tak to nechce běhat, vzhledem k tomu že se jedná o mojí první úpravu panelu tak jsem fakt v koncích a nic mě nenapadá takže mi nezbývá nic jiného než žádat o pomoc |
| |
|
 |  |  | problém s tvorbou panelu Z-37T (FS9) 26. 3. 2013 / 04:53 | |
|  | Pošli mi podkladovú fotografiu vo formáte jpg. Pokúsim sa Ti pomôcť. Pozri si SZ. |
| |
|
 |  |  | problém s tvorbou panelu Z-37T (FS9) 27. 3. 2013 / 16:42 | |
|  | zdar, jsou ty gauges ve formatu xml nebo gau? |
| |
|
 |  |  |  | problém s tvorbou panelu Z-37T (FS9) 30. 3. 2013 / 19:18 | |
|  | | |
|
 |  |  | problém s tvorbou panelu Z-37T (FS9) 30. 3. 2013 / 19:36 | |
|  | No, jestli jsou ty motorové z letadla s pístovým motorem a zkoušíš je v turbíku (nebo opačně), tak to fungovat nemůže. Nejjednodušší budeš mít, když si nainstaluješ FS9 SDK ve které najdeš seznam L:variables, rozbalíš původní .cab, najdeš XMLko které k té gauge patří, mrkneš se jakou L:var tam autor používá, vyměníš jí za nějakou vhodnou pro tvůj motor, zpět do CAB to zabalíš pomocí malé utilitky CABDIR a hurá... Já to nejraději dělám tak, že si vezmu nějakou gauge která mi v tom letadle funguje (a je CAB, nikoliv GAU), a ty L:var si z ní opíšu. Ona tak je i FSka dělaná, že některá defaultní letadla používají .CAB, aby se z toho dalo opisovat 
PB |
| |
|
 |  |  |  | problém s tvorbou panelu Z-37T (FS9) 30. 3. 2013 / 19:47 | |
|  | vzal jsem na to motorové přístroje z CVA L-410....jak píšu v prvnim příspěvku |
| |
|
 |  |  |  |  | problém s tvorbou panelu Z-37T (FS9) 30. 3. 2013 / 19:51 | |
|  | Ty se mozna musej predelat z dvoumotoraku na jednomotorak. Nevim. XML nevedu... pokud mozno. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | problém s tvorbou panelu Z-37T (FS9) 30. 3. 2013 / 19:53 | |
|  | s tim mi radil Lowmick, takže jsem všude používal gauges k engine n.1 |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | problém s tvorbou panelu Z-37T (FS9) 30. 3. 2013 / 20:36 | |
|  | Jenže jde o to, že třeba variable pro tlak oleje se jmenuje jinak u turbopropu a jinak u písťáku, v tom bude podle mě ten problém. Postup viz můj dřívější příspěvek 
PB |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | problém s tvorbou panelu Z-37T (FS9) 30. 3. 2013 / 20:40 | |
|  | My si furt nerozumíme.....proč mi furt předhazuješ písťák.....L-410 je turbína....Z-37T je turbína |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | problém s tvorbou panelu Z-37T (FS9) 30. 3. 2013 / 20:54 | |
|  | Sypu si popel na hlavu, nečetl jsem to pořádně Ale i tak bych se do toho XMLka (který najdeš v CAB kterej rozbalíš normálně winrarem) mrknul jak to tam má autor vymyšlené, proč by to mohlo nefungovat. Případně sem hoď obsah.
PB |
| |
|
|