FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 11. 9. 2025, svátek má Denisa Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
problém s tvorbou panelu Z-37T (FS9) Jeden příspěvek | Celý strom
problém s tvorbou panelu Z-37T (FS9)   25. 3. 2013 / 22:29
Fishbed   
Zdravíčko, trošku mě iritovali budíky z Cessny 208 ve VC Z-137T od Vítka tak jsem se rozhodl že je nahradím něčím, víc přibližující se realitě. Vycházel jsem z panelu (viz.obrázek) a použil jsem gauges z panelu L-410 od CVA a Z-37A od Pavla Karáska. Problém je v tom, že motorové přístroje jaksi nechtějí fungovat. Po konzultaci s Lowmickem jsem tam vložil kompletní switch panel ze 410 ale ani tak to nechce běhat, vzhledem k tomu že se jedná o mojí první úpravu panelu tak jsem fakt v koncích a nic mě nenapadá takže mi nezbývá nic jiného než žádat o pomoc
46504 B / 600 x 457 / 1109930.jpg
   Seznam příspěvků  

problém s tvorbou panelu Z-37T (FS9)   26. 3. 2013 / 04:53
Instructor
Pošli mi podkladovú fotografiu vo formáte jpg. Pokúsim sa Ti pomôcť. Pozri si SZ.
   Seznam příspěvků  

problém s tvorbou panelu Z-37T (FS9)   27. 3. 2013 / 16:42
Fabo™   
zdar, jsou ty gauges ve formatu xml nebo gau?
   Seznam příspěvků  

problém s tvorbou panelu Z-37T (FS9)   30. 3. 2013 / 19:18
Fishbed   
ty motorové jsou XML
   Seznam příspěvků  

problém s tvorbou panelu Z-37T (FS9)   30. 3. 2013 / 19:36
PB   
No, jestli jsou ty motorové z letadla s pístovým motorem a zkoušíš je v turbíku (nebo opačně), tak to fungovat nemůže. Nejjednodušší budeš mít, když si nainstaluješ FS9 SDK ve které najdeš seznam L:variables, rozbalíš původní .cab, najdeš XMLko které k té gauge patří, mrkneš se jakou L:var tam autor používá, vyměníš jí za nějakou vhodnou pro tvůj motor, zpět do CAB to zabalíš pomocí malé utilitky CABDIR a hurá... Já to nejraději dělám tak, že si vezmu nějakou gauge která mi v tom letadle funguje (a je CAB, nikoliv GAU), a ty L:var si z ní opíšu. Ona tak je i FSka dělaná, že některá defaultní letadla používají .CAB, aby se z toho dalo opisovat

PB
   Seznam příspěvků  

problém s tvorbou panelu Z-37T (FS9)   30. 3. 2013 / 19:47
Fishbed   
vzal jsem na to motorové přístroje z CVA L-410....jak píšu v prvnim příspěvku
   Seznam příspěvků  

problém s tvorbou panelu Z-37T (FS9)   30. 3. 2013 / 19:51
Fabo™   
Ty se mozna musej predelat z dvoumotoraku na jednomotorak. Nevim. XML nevedu... pokud mozno.
   Seznam příspěvků  

problém s tvorbou panelu Z-37T (FS9)   30. 3. 2013 / 19:53
Fishbed   
s tim mi radil Lowmick, takže jsem všude používal gauges k engine n.1
   Seznam příspěvků  

problém s tvorbou panelu Z-37T (FS9)   30. 3. 2013 / 20:36
PB   
Jenže jde o to, že třeba variable pro tlak oleje se jmenuje jinak u turbopropu a jinak u písťáku, v tom bude podle mě ten problém. Postup viz můj dřívější příspěvek

PB
   Seznam příspěvků  

problém s tvorbou panelu Z-37T (FS9)   30. 3. 2013 / 20:40
Fishbed   
My si furt nerozumíme.....proč mi furt předhazuješ písťák.....L-410 je turbína....Z-37T je turbína
   Seznam příspěvků  

problém s tvorbou panelu Z-37T (FS9)   30. 3. 2013 / 20:54
PB   
Sypu si popel na hlavu, nečetl jsem to pořádně Ale i tak bych se do toho XMLka (který najdeš v CAB kterej rozbalíš normálně winrarem) mrknul jak to tam má autor vymyšlené, proč by to mohlo nefungovat. Případně sem hoď obsah.

PB
   Seznam příspěvků  

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ