| | | Jak tvořit vodní plochy pro FS2004 - mini návod 2. 4. 2013 / 07:14 | |
| | Měl jsem dotaz od kolegy jak to dělám já, třeba se to bude někomu hodit. Prosím omluvte případné nepřesnosti přece jenom jsem počítačový amatér resp. technické doplnění vítám.
Tvorba vodních ploch pro FS2004
1. V AGenTovi najdu čtverec který mě zajímá, dám FILE -> SAVE AS -> CTRL+C
2. V DXTBmp dám FILE -> OPEN-> CTRL+V -> koncovku *.AN přepíšu na *.SU
3. IMAGE -> SEND TO EDITOR -> otevře se grafický editor který je nastavený jako defaultní, v mém případě Windows malování
4. Dám ZOBRAZIT -> LUPA -> VELKÁ VELIKOST a černou barvou vyplním vodní plochu
5. Uložím a zavřu grafický editor
6. Vrátím se do DXTBmp a dám IMAGE -> RELOAD AFTER IMAGE, černé vykreslení se objeví ii v DXTBmp
7. Nyní dám ALPHA - CREATE ALPHA CHANNEL BLACK a v pravém horním rohu se objeví černý obrys vodní plochy
8. Dám FILE -> SAVE a potvrdím přepsání souboru
9. Vrátím se do AGenTa a po aktualizování dat (stačí přeskočit na jiný čtverec a vrátit se) se vodní plochy již zobrazují světle zeleně
10. Pokud to edituji přímo v adresáři scenérie FS2004 je vše hotovo
Toť vše, je to primitivní. Jen nutno podotknout, že tímto procesem dochází k mírné degradaci kvality původní bitmapy, ale zato máme vodu
|
| |
|
| | | Jak tvořit vodní plochy pro FS2004 - mini návod 2. 4. 2013 / 12:39 | |
| | Vřelé díky! To bylo jak na zavolanou! |
| |
|
| | | Jak tvořit vodní plochy pro FS2004 - mini návod 2. 4. 2013 / 13:07 | |
| | Pokud se nechceš smířit se snížením kvality konverzema celého obrázku do 24bit a zpátky , stačí udělat v editoru pouze černou vodu , bílej zbytek a v DXTBmp pracovat pouze s alfakanálem |
| |
|
| | | | Jak tvořit vodní plochy pro FS2004 - mini návod 2. 4. 2013 / 13:39 | |
| | Tak to je pro mě nová informace, zasouvám do paměti a možná časem použiji. Děkuji. |
| |
|
| | | Jak vytvořit sloupy elektrického vedení pro FS2004 - dotaz 7. 4. 2013 / 10:01 | |
| | Mám jeden dotaz... podobně jako v default krajině jsou domy, stromy a takové ty sloupy el. vedení... dají se podobné sloupy vygenerovat i AgenTem? |
| |
|
| | | | Jak vytvořit sloupy elektrického vedení pro FS2004 - dotaz 7. 4. 2013 / 19:19 | |
| | No v agentovi nevím, ale já jsem si splácal BGLko a sázel je tuším v přímo v FS2004 pomocí EZscenery, šlo to krásně. Tuším že na avsimrus byla také kolekce el. stožárů |
| |
|
| | | | | Jak vytvořit sloupy elektrického vedení pro FS2004 - dotaz 7. 4. 2013 / 20:09 | |
| | AFAIK sloupy jsou vektorova data obdobne jako cesty nebo draha. |
| |
|
| | | | Jak vytvořit sloupy elektrického vedení pro FS2004 - dotaz 8. 4. 2013 / 15:10 | |
| | Pokud to máš správně nastavené, tak ano. |
| |
|
| | | | Jak vytvořit sloupy elektrického vedení pro FS2004 - dotaz 8. 4. 2013 / 16:06 | |
| | V knihovně AgenT jsou, ale po jejich pridani do autogenu se fska stala dost nestabilni |
| |
|
|