FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 11. 5. 2024, svátek má Svatava Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jak tvořit vodní plochy pro FS2004 - mini návod Jeden příspěvek | Celý strom
Jak tvořit vodní plochy pro FS2004 - mini návod   2. 4. 2013 / 07:14
kuknamys   
Měl jsem dotaz od kolegy jak to dělám já, třeba se to bude někomu hodit. Prosím omluvte případné nepřesnosti přece jenom jsem počítačový amatér resp. technické doplnění vítám.

Tvorba vodních ploch pro FS2004

1. V AGenTovi najdu čtverec který mě zajímá, dám FILE -> SAVE AS -> CTRL+C
2. V DXTBmp dám FILE -> OPEN-> CTRL+V -> koncovku *.AN přepíšu na *.SU
3. IMAGE -> SEND TO EDITOR -> otevře se grafický editor který je nastavený jako defaultní, v mém případě Windows malování
4. Dám ZOBRAZIT -> LUPA -> VELKÁ VELIKOST a černou barvou vyplním vodní plochu
5. Uložím a zavřu grafický editor
6. Vrátím se do DXTBmp a dám IMAGE -> RELOAD AFTER IMAGE, černé vykreslení se objeví ii v DXTBmp
7. Nyní dám ALPHA - CREATE ALPHA CHANNEL BLACK a v pravém horním rohu se objeví černý obrys vodní plochy
8. Dám FILE -> SAVE a potvrdím přepsání souboru
9. Vrátím se do AGenTa a po aktualizování dat (stačí přeskočit na jiný čtverec a vrátit se) se vodní plochy již zobrazují světle zeleně
10. Pokud to edituji přímo v adresáři scenérie FS2004 je vše hotovo

Toť vše, je to primitivní. Jen nutno podotknout, že tímto procesem dochází k mírné degradaci kvality původní bitmapy, ale zato máme vodu
 

Jak tvořit vodní plochy pro FS2004 - mini návod   2. 4. 2013 / 12:39
Johnny pilot   
Vřelé díky! To bylo jak na zavolanou!
 

Jak tvořit vodní plochy pro FS2004 - mini návod   2. 4. 2013 / 13:07
Cesmina
Pokud se nechceš smířit se snížením kvality konverzema celého obrázku do 24bit a zpátky , stačí udělat v editoru pouze černou vodu , bílej zbytek a v DXTBmp pracovat pouze s alfakanálem
 

Jak tvořit vodní plochy pro FS2004 - mini návod   2. 4. 2013 / 13:39
kuknamys   
Tak to je pro mě nová informace, zasouvám do paměti a možná časem použiji. Děkuji.
 

Jak vytvořit sloupy elektrického vedení pro FS2004 - dotaz   7. 4. 2013 / 10:01
Johnny pilot   
Mám jeden dotaz... podobně jako v default krajině jsou domy, stromy a takové ty sloupy el. vedení... dají se podobné sloupy vygenerovat i AgenTem?
 

Jak vytvořit sloupy elektrického vedení pro FS2004 - dotaz   7. 4. 2013 / 19:19
kuknamys   
No v agentovi nevím, ale já jsem si splácal BGLko a sázel je tuším v přímo v FS2004 pomocí EZscenery, šlo to krásně. Tuším že na avsimrus byla také kolekce el. stožárů
16350 B / 541 x 478 / el.JPG
 

Jak vytvořit sloupy elektrického vedení pro FS2004 - dotaz   7. 4. 2013 / 20:09
Fabo™   
AFAIK sloupy jsou vektorova data obdobne jako cesty nebo draha.
 

Jak vytvořit sloupy elektrického vedení pro FS2004 - dotaz   8. 4. 2013 / 15:10
Algy   
Pokud to máš správně nastavené, tak ano.
 

Jak vytvořit sloupy elektrického vedení pro FS2004 - dotaz   8. 4. 2013 / 16:06
Fishbed   
V knihovně AgenT jsou, ale po jejich pridani do autogenu se fska stala dost nestabilni
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ