FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 17. 10. 2025, svátek má Hedvika Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Tvorba AI letadel Jeden příspěvek | Celý strom
Tvorba AI letadel   8. 3. 2005 / 15:37
Radoslav   
Ahoj lidičkové.
Pořídil jsem si FSDS (v2.24), protože jsem si s GMaxem nějak moc nerozumněl (a/nebo jsem neměl dostatek trpělivosti), a snažím se tvořit svoje první letadlo.
Chtěl jsem se pozeptat zkušených, čeho se vyvarovat, případně na co si dát pozor, cokoliv ohledně polygonů - jak je minimalizovat, případně kde sháníte podklady - výkresy (na Googlu jsem toho moc nenašel, třebas konkrétně by mě zajímala L-610), atd.
Konkrétně by mě zajímalo, jak udělat v trupu okna, dveře, prostě nějaký zásah do trupu (kostry).
Za jakýkoliv poznatek či radu z vašich zkušeností předem dík.
   Seznam příspěvků  

Re: Tvorba AI letadel   8. 3. 2005 / 18:07
Kobos   
co se tyce tech dveri a oken , to se neda jednoduse vysvetlit i kdya to neni tak slozity ale tutorialky sou tady:http://www.freeflightdesign.com/tutorials.html ve foru je taky dost zajimavych veci , ja jsem se z toho hodne naucil ja pracuji s FSDS 2.24 uz asi 2 roky . okna je treba udelat takto: v miste kde ma byt okno ta je treba vymazat poligon posunout body do tvaru okna pripadne dodat body v myste okna dodelat stech bodu polygon ten pak oddelit od trupu jako jinou soucastku pouzit material v prvnim radku materialu napis alha 128 barvu vyber cernou . to jen tak zjednodusene vice je v tech tutorialech i s obrazkama, je to dost dobry.

nejaky nakresy sou tady : nic jinyho nevim http://www.sssbrno.cz/monako/letadla-planky.htm
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Tvorba AI letadel   8. 3. 2005 / 18:16
Radoslav   
Super, díky za linky, na zaučení mi to bude bohatě stačit.
A ty tutoriály už sosám. Ještě jednou dík.
   Seznam příspěvků  

Re: Tvorba AI letadel   8. 3. 2005 / 18:14
JBr   
LODy, LODy a jeste jednou LODy. Cim vic min detailnich modelu tam bude, tim lip. Vyrazne to setri FPS. A rozhodne se u AI nepoustet u nejdetailnejsiho modelu tak nad 5000 faces.
   Seznam příspěvků  

Re: Tvorba AI letadel   9. 3. 2005 / 23:50
Radoslav   
Tak zatim mám rozpracovaný B7E7(787) a A380. Mno, neříkám, že to bude dokonalý, ale každým dnem mi to jde líp a líp, například ten A380 dělám už asi po pátý
B7E7 má zatím 675 polygonů, ovšem bez kol a dalších "detailů".
img_forumn/r46523_1.jpg (500x288)
   Seznam příspěvků  

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ