Ahoj letci i simptáci 
Do PM a do mailu se na mě sesypala hromada dotazů, tak mi tedy dovolte ukázat jeden zajímavý projekt, který jsme v pátek dokončili.
Jedná se o letadlo Socata TB-20, IFR certifikované. Zákazník si do ní od nás nechal zastavět GTN-750 od Garminu a KN62a DME. Jde o první vůbec GTN-750 v republice, napojenou na takovéto letadlo a o první GTN 750 v jakémkoliv letadle u nás. Nyní tedy několik dotazů, kterými jste mě počastovali, tak se na ně pokusím odpovědět:
1) jak dlouho trvala zástavba? 7 týdnů. Nejdéle trvá samotný projekt a projektová dokumentace. Zástavba pak na letadle trvala 2,5 týdne.
2) Kolik stojí takováhle věc zastavit? Nemůžu říci částku, ale s přehledem by cena vytačila na kompletní ATPL licence se vším všudy od nuly a na nějakou velmi pěknou dovolenou. A nebo na malý startovací byt v Praze 
3) To je Glass Cockpit? Ne, není. Je to COMM/NAV/GPS zástavba, kdy jde o dotykovou GPSku s fakt pěknou obrazovkou, do které jsou svedeny některé systémy letadla na tzv. Remote (DME, XPDR atd), takže je lze ovládat z GTN.
Přikládám několik fotek. První je před, pak jsou fotky po dokončení a oživení.
Takže enjoy a doufám, že nejsem mimo téma tohoto serveru Pokud by měl někdo jakýkoliv dotaz, ptejte se ve vláknu  |
|