FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 5. 9. 2025, svátek má Boris Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Multiplayer FS2004 mizí textury letadla a přeskakuje poloha Jeden příspěvek | Celý strom
Multiplayer FS2004 mizí textury letadla a přeskakuje poloha   21. 3. 2013 / 11:59
kuknamys   
Vážení, pokud by někdo věděl kde mám hledat chybu budu mu vděčen :

V multiplayeru FS2004 (jedná se o dvě PC obě mají dostatečný framerate 20- 50 fps, jde o multiplayer na lokální síti šesti PC a Win XP) na Alce L-159 kterou vidím při společném letu (tedy ne na vlastním letounu ale na letounu připojeném přes multiplayer) v určité vzdálenosti zmizí textury a načtou se opět při přiblížení. Letadlo tak mění barvy z tmavě šedé na světle šedou což je nepříjemné a rušivé. Osobně mě laicky napadá jediné řešení, zda je možné poprosit autora letadla jestli by barvu základního materiálu nesladil s barvou kamufláže takže by mizení textury již nebylo tak nápadné. Je ještě nějaké jiné řešení ?

A problém dvě. V určitých chvílích zase dochází k jo-jo efektu kdy připojené letadlo je zobrazováno mezi svoji skutečnou polohou a polohou o pár stovek metrů zpět, takže poskakuje mezi dvěmi polohami. Není to časté a při letu v blízké formaci jsem problém nezpozoroval. Tady se přiznám, že nevím co s tím, protože hardware obou PC se mi zdá naprosto dostatečný.

Pokud by někdo již tyto problémy řešil či věděl co s tím, budu rád za každou radu.

Díky moc.
 

Multiplayer FS2004 mizí textury letadla a přeskakuje poloha   21. 3. 2013 / 12:36
Vita Zenisek
Asi se s tim neda delat nic. Poskakovani byla vlastnost FS2004 a podarilo se jim to vyresit (nutno dodat, ze skvele) az ve FSX.
 

Multiplayer FS2004 mizí textury letadla a přeskakuje poloha   21. 3. 2013 / 12:37
kuknamys   
Díky moc za zprávu. Měl jsem to temné podezření
 

Multiplayer FS2004 mizí textury letadla a přeskakuje poloha   21. 3. 2013 / 13:05
FSPilot   
To poskakování by se dalo pořešit přes IBnet http://www.ibirdsoft.altervista.org/

Kdysi jsme to s klukama zkoušeli a multiplayer byl úplně o něčem jiném
 

Multiplayer FS2004 mizí textury letadla a přeskakuje poloha   21. 3. 2013 / 13:15
kuknamys   
Díky moc za odkaz, jdu to studovat
 

Multiplayer FS2004 mizí textury letadla a přeskakuje poloha   21. 3. 2013 / 17:43
mirda   
Koukám,že žiješ??
 

Multiplayer FS2004 mizí textury letadla a přeskakuje poloha   21. 3. 2013 / 17:53
kuknamys   
No jo, stále si hraji Vylepšuji systém "umělé inteligence" FS2004 jak a kde se dá.
 

Multiplayer FS2004 mizí textury letadla a přeskakuje poloha   1. 4. 2013 / 08:58
kuknamys   
Takže pane znovu děkuji za link. Včera jsem konečně rozchodil na své lokální síti IBNET a pár desítek minut věnoval testům. Takže předběžné závěry.

Multiplayer FS2004 v určité vzdálenosti při připojování do formace (odhadem cca. stovky metrů až dva km) začne přeskakovat poloha letadla mezi dvěmi místy. Po nastavení nejvyšší přenosové rychlosti na IBNETu se toto neděje.

IBNET je nesrovnatelně lepší produkt, žádné poskakování. Připojení a let ve formaci je nejenom plynulý, ale vše jde najednou daleko lépe. Kvůli takové pitomosti jako je naprostá plynulost multiplayeru je létání ve formaci o řád jednodušší a je to POŽITEK a nikoliv nervy drásající jízda na zasekávající se horské dráze !

Kdyby nebylo jedné maličkosti, řval bych blahem. Pro normálního hráče je to nepodstatné, ale pro mě je to docela zádrhel. Pokud se mění letadlo, je nutné IBNET odpojit, vyměnit letadlo a znovu připojit. Vzhledem k tomu, že multiplayer jsem potřeboval do prostředí které si vyvíjím a automatická změna letadel je podmínkou pro jeho původní filosofii je to pro mě docela zásadní problém.

Takže buď musím změnit celou koncepci svého simulátoru, nebo musím najít ještě jiný multiplayer. Po zážitku s IBNETem se k Microsoftímu vynálezu totiž zkrátka vrátit nelze. Pánové z Microsoftu děkuji za FS2004, je úžasný ale jeho multiplayer - brrrr

Takže ještě děkuji za odkaz, rozhodně mi přinejmenším ukázal cestu kudy dál. No a kdyby jste někdo znal ještě jiný multiplayer než IBMNET, budu rád za každý tip.

Díky !
 

Multiplayer FS2004 mizí textury letadla a přeskakuje poloha   2. 4. 2013 / 00:44
Algy   
No pak už mě napadá je Hamachi, což je v podstatě VPN. Ale i tam v FS2004 ty letadla poskakujou. Mohlo by se to odstranit, pokud bys u všech těch strojů zamknul FPS na stejnou hodnotu (např. na 25), ale předpokládám, že to už jsi asi zkoušel. Potom už by tě zachránilo jen FSX (kde je navíc i hodně dobrej Albík .) ).

http://www.hamachi.cz/index.php?lang=cze&page=home
 

Multiplayer FS2004 mizí textury letadla a přeskakuje poloha   2. 4. 2013 / 06:57
kuknamys   
Díky moc za tip. To zamknutí všech PC na stejný FPS mě přiznám vůbec nenapadlo, tudíž jsem to nezkoušel. Jak bude čas vyzkouším a dám zprávu jak to dopadlo - díky.
 

Multiplayer FS2004 mizí textury letadla a přeskakuje poloha   2. 4. 2013 / 10:27
Kendy   
...to uzamknutí FPS jak říká Algy, by mělo trochu pomoct, to mohu potvrdit. Přeci jen s tím už máme nějaké zkušenosti na našem multieventu.
 

Multiplayer FS2004 mizí textury letadla a přeskakuje poloha   2. 4. 2013 / 11:19
kuknamys   
No obecně mě sice napadlo že čím vyšší FPS tím bude multiplayer lepší, ale synchronizace FPS mě fakt vůbec nenapadla. Díky za info a jak se k tomu dostanu dám vědět jestli to pomohlo. Díky moc kluci.
 

Multiplayer FS2004 mizí textury letadla a přeskakuje poloha   4. 4. 2013 / 08:37
kuknamys   
Tak jsem se ráno zase dostal na hodinku k simulátoru a dám sem tedy dosavadní výsledky. Po uzamknutí frameratu se patrně stal malý zázrak. Po cca. 15 mminutách testů včetně připojování do formace (kdy to blblo nejvíc) ani jeden zásadní problém. Taková pitomost a co to udělá ! Zůstalo drobné stěží pozorovatelné zaškubávání. Tedy i na multiplayeru FS2004 v zásadě létat lze.

Pak jsem ovšem objevil opět Ameriku (což patrně mnozí z Vás již zaregistrovali že zde činím často) a to že po zapnutí multiplayeru FS2004 je zakázaný AI provoz. To je ovšem zrada, protože jsem ho měl rovněž v plánu časem využívat.

Vyzkoušel jsem tudíž opět IBnet. Ten jednak AI provoz neruší a za druhé je patrně opravdu daleko lepší. Je to jenom subjektivní tvrzení, ale létání s ním v těsné formaci je přes znatelné vylepšení multiplayeru po synchronním uzamknutí FPS stále o něčem jiném.

Tak tedy všem opravdu moc děkuji za rady pomohli jste mi pánové opravdu podstatným způsobem. V hlavě se mi skládá konečné řešení mých problémů. Díky moc !

 

Multiplayer FS2004 mizí textury letadla a přeskakuje poloha   4. 4. 2013 / 17:30
FSPilot   
U IBnetu jsem si všim, že narozdíl od multiplayeru (možná jsem byl málo pozorný) přenáší i všechna světla (zapnutí/vypnutí) a pohyby řídících ploch
 

Multiplayer FS2004 mizí textury letadla a přeskakuje poloha   4. 4. 2013 / 17:56
kuknamys   
No obecně by IBnet podle manuálu měl mít daleko více možností než multiplayer FS2004. Světla by tam měly patřit a také umí cosi se "SMOKEm. Časem to začnu patrně podrobněji zkoumat, ale v pořadí úkolů je to prozatím hodně daleko Noční lety s multiplayerem FS2004 byly prozatím dost špatný (letmé všimnutí že u Alcy svítila jenom světla pro létání ve formaci) a s IBnetem to třeba bude lepší. V noci jsem prozatím musel držet volnou formaci jenom podle radaru
 

Multiplayer FS2004 mizí textury letadla a přeskakuje poloha   2. 4. 2013 / 12:35
FSPilot   
Co zkusit kontaktovat autory? Vzhledem k tomu, že je to free a jaký šikula jsi, tak by Ti mohli pomoct s vývojem něčeho, co by fungovalo jak potřebuješ a nebo by ti udělali nějaký update (je-li to možné a pokud by byla ochota)
 

Multiplayer FS2004 mizí textury letadla a přeskakuje poloha   4. 4. 2013 / 08:27
kuknamys   
Ano, taky mě to napadlo. Ale to si nechávám vždy jako poslední možnost, když už si můžu sám sobě poctivě říct, že jsem vyzkoušel všechny ostatní řešení a opravdu nevím co s tím dál. Ale děkuji a vypadá to, že se mi v hlavě řešení pomalu skládá, ale bude to ještě moře času, oceán testů a měsíce programování
 

Multiplayer FS2004 mizí textury letadla a přeskakuje poloha   4. 4. 2013 / 08:33
FSPilot   
Držím palce
 

Multiplayer FS2004 mizí textury letadla a přeskakuje poloha   4. 4. 2013 / 21:49
FSPilot   
Co mám zatím zkušenosti s FSX/P3D, tak všechna AI se naprosto odporně cukají. Nezkoumal jsem zatím MP, ale co se cukání týče, tak offline je hnus. To zlatá FS9 šlapala v tomhle naprosto krásně plynule.
 

Multiplayer FS2004 mizí textury letadla a přeskakuje poloha   27. 4. 2013 / 10:33
kuknamys   
Po čase lze konstatovat toto :

1. přeskakující multiplayer FS2004 - lze řešit resp. nahradit tímto : IBnet http://www.ibirdsoft.altervista.org/ - naprosto perfektní a vyhovující, na lokální síti se to necuká a létá se nádherně. Paráda ! Moc díky za link !

2. Textury na letadlech i AI provozu v závislosti na vzdálenosti a velikosti zoomu mizí a po prvních pokusech se mi zdá že veškeré letadla jsou zobrazena bez textury světle šedě a barva základního modelu na to prostě nemá vliv. Resp. veškeré plochy letadel bez textur budou světle šedé.

Bohužel je tato vzdálenost nastavená jako příliš malá a je to dosti rušivé. Nemám v tuto chvíli někdo tušení zda se jedná o pevně nastavenou vlastnost FS2004 a zda se dá měnit, či na to má vliv i hardware? Nezabýval se tím náhodou někdo ? Díky moc za případnou odpověď

Děkuji

 

Multiplayer FS2004 mizí textury letadla a přeskakuje poloha   27. 4. 2013 / 10:45
Kendy   
Chvilku jsem s tím laboroval, ale jestli je to tím nebo ne, jsem nakonec vzdal. Mně osobně to nevadilo a nevadí. Vždyt právě proto je to AIčko, aby nebralo tolik fps. Velkou roly v tom teda hraje velikost textury (myslím, že ale jen částečně) na AI modelu, který máš potkat. Začínaly se mi zobrazovat někdy kolem 3nm při přibližování a to mi přijde jako naprosto dostačující. Na co bude vidět textura, když na tu vzdálenost nedokážu ani pořádně rozlišit typ letadla.
Tu velikost textur si vyzkoušej. Dej na AIčko texturu DXT3 a větší, no a uvidíš, že se zobrazí o trochu dříve, ovšem na úkor fps, jak jsem už říkal.
Možná se i pletu, ale tohle byly moje pokusy a poznatky.
 

Multiplayer FS2004 mizí textury letadla a přeskakuje poloha   27. 4. 2013 / 11:32
kuknamys   
Ahoj a díky za odpověď. Měl jsem ideu udělat nádraží jako letiště, kde by se měnily vlaky dle AI provozu. Ovšem textura mi mizí ve vzdálenosti cca 500 m a to je málo. Jinak textura na lokomotivě (letadle) je 256 x 256 bodů, takže minimální. Viz. obrázek - první brejlovec texturu má, další dva v pozadí již nikoliv.

Tenhle problém mi to ale kazí a dávat tam vlaky ručně jako objekty scenérie je zdlouhavé, ale asi mi nic jiného nezbyde

Ještě jednou díky za info.
11727 B / 320 x 240 / rail.jpg
 

Multiplayer FS2004 mizí textury letadla a přeskakuje poloha   27. 4. 2013 / 12:02
Kendy   
Proboha Michale, ser na to. Vždyt to nemá za mák smysl tohle, jen je to mrhání časem, který by si mohl dát do jinýho projektu atd. Proboha, jen trubka bude koukat na nějaký podělaný vlaky, když si šel především zalítat. Tohle je letecký simulátor a né train bludiště.
 

Multiplayer FS2004 mizí textury letadla a přeskakuje poloha   27. 4. 2013 / 12:13
kuknamys   
Já vím. Ale omlouvám se mě to prostě tak nějak baví si s tím hrát, jsem prostě nenapravitelný exemplář Kromě toho jestli do programu simulátoru časem jednou zařadím útok na nějaké to nádraží, tak by tam nějaký ten vlak stát přece měl

Jinak jsem včera znovu okukoval repainty Alcy jak Áčka tak Béčka jsou naprosto parádní pane ! A také jsem včera objevil na Vašich stránkách AI vojenský provoz. Musím ho vyzkoušet jak se k tomu dostanu, na první pohled to vypadá moc pěkně ! Takže díky moc za práci pro komunitu. Kdykoliv si budete chtít s Tondem vyzkoušet mojí domácí hračku, jste pánové vítáni
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ