FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 11. 5. 2024, svátek má Svatava Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
konvert mdl. do bgl. Jeden příspěvek | Celý strom
konvert mdl. do bgl.    5. 5. 2013 / 00:13
MODYN
Zdravím vás, našel by se tu někdo ochotný, kdo by mi poradil jak přeformátovat model z mdl do bgl?
Stáhnul jsem si AI aeroklubový balíček s tím, že modely umístím jako statické přes Instant scenery.
Našel jsem snad nějaké porogramy na konvert, ale po hodinách bádání stále žádný výsledek. Tak pokud by někdo věděl budu rád
 

konvert mdl. do bgl.    5. 5. 2013 / 00:41
polda66cz   
ModelConverterX
http://www.scenerydesign.org/development-releases/

Ale pro vytvoření knihovny v Instant Scenery se používá MDL.
 

konvert mdl. do bgl.    5. 5. 2013 / 11:51
eddiex
Pokusim se odpovedet, jelikoz jsem "zacatecnik" a myslim, ze jsem v tom mel stejne nejasnosti jako Ty Modine. Nesnaz se predelat model[MDL] na model[bgl] - to snad ani neexistuje. MDL je model. BGL jsou bud knihovny modelu, nebo uz primo scenerky, mozna jeste neco dalsiho... Takze:
Mas-li model [MDL] , vloz ho do knihovny, kterou si vytvoris treba v LibraryMaker [soucast InstantScebery2] Tu knihovnu si nejak pojmenuj at se v tom potom vyznas a nepletou se Ti knihovny s scenerkama. Dale: Tu prave vytvorenou "knihovnu", ktera nyni obsahuje ten Tvuj zatim jeden model normalne aktivuj v FSX jako by to byla jakakoliv scenerka. Predpokladam, ze ten model NEMA udaje o umisteni !!! Ted nastartuj FSX a nalouduj se tam, kde bys chtel ten model umistit. Spust InstantScenery2 a nyni vyber v nabidce tu TVOU vytvorenou "knihovnu". Uvidis tam jediny model a to bez miniaturky. Umisti na pozadovane misto v FSX a primo zde muzes vytvorit "svou scenerku", kterou si pojmenuj nejak odlisne od te "knihovny". Vol takove nazvy aby ses v tom potom vyznal. Ona totiz scenerka muze mit knihovnu i primo v sobe, ale mi se toto neosvedcilo.
Kdyz budes vytvaret tu scenerii v InstantScenery2, tak ji muzes umistit do jiz "aktivni" slozky, nebo kamkoliv jinam. Pokud bude v "neaktivni" slozce, IS2 Te upozorni, klidne pokracuj, ale pak ji budes muset normalne aktivovat.
No doufam, ze to muze pomoct a ze jsem Ti spise nezamotal vice hlavu. ja to psal z pohledu zacatecnika a takhle se to vyjasnilo aspon u me.
 

konvert mdl. do bgl.    5. 5. 2013 / 12:38
MODYN
Zatím děkuju za ujasnění některých věcí.
Můj problém ale je, že když chci vložit model v library maker tak mi to defaultně nabízí jen modely ve formátu bgl a když překliknu na all files a chci načíst mdl. tak mi vyjede hláška "neznámý formát"
Už se mi poveldo stáhnout si bgl složku s se statickými letadly, tu jsem nahrál do scenery v FSX a modely se mi v instant scenery načetly... Rád bych ale přišel na to jak tam dostat tyto aeroklubovky v mdl formátu.
Ještě jednou díky...
 

konvert mdl. do bgl.    5. 5. 2013 / 14:19
eddiex
To je urcite nedorozumeni. Library Maker spustis samostatne. Kdyz kliknes na zelene "PLUS" tlacitko, tak se ti otevre okynko a muzes vybrat model ktery chces vlozit do "untitled" knihovny. Prave, ze ti to umozni jen MDL a nic jineho. Proste bgl NENI model.
 

konvert mdl. do bgl.    5. 5. 2013 / 14:32
eddiex
obrazek
20703 B / 600 x 366 / libmaker.jpg
 

konvert mdl. do bgl.    5. 5. 2013 / 21:23
Fabo™   
No a pak jeste muze byt problem s tim, ze librarymaker nemusi umet import letadlovych .mdl souboru, ktere maj u FS9 jistou odlisnost od scenerkovych .mdl souboru. S tim pomuze Model Converter.
 

konvert mdl. do bgl.    5. 5. 2013 / 22:16
eddiex
Modine napsal jsem ti do SS. Prevedl jsem to v ModelConverteru a jde to. Ale neni to vybarveny a je to prilis slozity model na static. Ono to je totiz kompletni letadlo a ne staticky model.
22721 B / 600 x 371 / an2.jpg
 

konvert mdl. do bgl.    6. 5. 2013 / 17:57
Cesmina
v modelconvertoru převést do 3DS , naimportovat do Gmaxu a hrát si a hrát si , až z toho budeš mít to co potřebuješ , a pak to vyexportovat jako scenery model , dá to někdy dost práce , viz letitě a museum Vyškov
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ