|  |  | DCS: Mil Mi-8MTv-2 13. 5. 2013 / 00:35 | |
|  | | |
|
 |  |  | DCS: Mil Mi-8MTv-2 13. 5. 2013 / 07:43 | |
|  | Zrovna včera jsem si řikal, že když udělali Huey, tak je jen otázka času, kdy přijde Mi-8. Díky za odkaz, na tohle se moooc těšim  |
| |
|
 |  |  |  | DCS: Mil Mi-8MTv-2 13. 5. 2013 / 16:58 | |
|  | To je sileny... Hueye jsem z cold and dark nastartoval bez cteni manualu bez problemu a hned na prvni dobrou... A pri nasledne kontrole manualu jsem zjistil, ze mnou vybrany postup byl i spravny... V podstate mi nejdyl trvalo se zbavit te otravne LOW RPM sireny 
Nutno sebekriticky podotknout, ze po uvedeni stroje do stavu letuschopneho jsem jej velice zahy dostal do stavu letu-neschopneho... Ale to byla urcite nejaka unava materialu nebo co... Nebo sabotaz... 
V tomhle ruskym skleniku je ale takovejch hejblat, ze o uspesnem nakopnuti bez predchoziho studia docela pochybuju 
Z. |
| |
|
 |  |  |  |  | DCS: Mil Mi-8MTv-2 13. 5. 2013 / 17:12 | |
|  | Neni to tak hrozný, jestlis to zkoušel s Ka-50, tak je to podobný. U tý Mi-17 to dělá složitý hlavně ten stropní panel s jističema  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | DCS: Mil Mi-8MTv-2 13. 5. 2013 / 17:21 | |
|  | Ka-50 jsem dal, ale musel jsem nejdriv absolvovat "seznameni s pracovistem pilota" a nastudovat manual ohledne toho co k cemu je (pouzivam panel v azbuce, kterou diky skolstvi rezimu minuleho nemam problem cist, ale nektere zkratky nebo odbornejsi termity mi unikaj).
Ten Huey byl proti tomu naprosto jednoduchej a intuitivni...
Z. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | DCS: Mil Mi-8MTv-2 13. 5. 2013 / 17:25 | |
|  | Tak já jsem jednak, jak trefně napsal autor tohohle stromu rusofil a jednak k tomu mám hodně blízko i v reálném životě. Ale u tý 50ky zrovna jsem taky asi dvakrát musel nakouknout do manuálu, v jednom z těch případů proto, abych zjistil jak se zapíná umělý horizont  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | DCS: Mil Mi-8MTv-2 13. 5. 2013 / 18:37 | |
|  | Vůbec to není hrozný 17ka jak vyšitá, ten strop zapínáš hráběma. |
| |
|
 |  |  | DCS: Mil Mi-8MTv-2 25. 5. 2013 / 12:46 | |
|  | | |
|
|