FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 15. 5. 2024, svátek má Žofie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Průhledná křídla Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Průhledná křídla   22. 10. 2001 / 14:16
Milan Lisner   
Tomu bohuzel nejde nijak zamezit, pouzivas-li FS98 nebo FS2000. FS98 nepouziva pro pocitani viditelnosti casti letadla Z-buffer. FS2000 uz ho pouziva, ale jen na vnejsi pohled. Z vnitrniho pohledu ( virt. kokpit ) to funguje stejne jako ve FS98.

Poradi zobrazeni jednotlivych casti letadla se tedy musi definovat uz pri tvorbe letadla. A protoze zvlast u starsich modelu ( z programu Aircraft Factory 99 ) bylo omezeni na max. pocet partu a polygonu, musely se delat kompromisy.
A ani dneska to neni tak jednoduche i pro FS2000. Dily se musi rozdelit do vice casti, a pak jim rucne priradit spravne poradi, vzhledem k ocim pilota.

Dobre casy nastaly az s prichodem CFS2 a pak zvlast s blizicim se FS2002. Tam uz funguje Z-buffer i ve virtualnim kokpitu, a tak bude modelovani zase o neco jednodussi, a letadla zase o neco realnejsi, a vyvoj bude moct trvat kratsi dobu, reps. muzem pridat bez problemu vice detalu nejen na vnesji model ale i do virtualniho kokpitu. Ten muze byt pro CFS2/FS2002 funkcni, resp. s fungujicimi
budiky.
 
Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ