FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 5. 5. 2024, svátek má Klaudie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Ufff to je dnes vedro........... :( Jeden příspěvek | Celý strom
Ufff to je dnes vedro........... :(   18. 6. 2013 / 16:50
happypetr   
30147 B / 600 x 375 / hel.jpg
 

Ufff to je dnes vedro........... :(   18. 6. 2013 / 17:07
anton
Zajímavé, i vocas mu v tom vedru zvad.
 

Ufff to je dnes vedro........... :(   18. 6. 2013 / 17:54
Mike76
Je třeba zalívat pomocí JET A1
 

Ufff to je dnes vedro........... :(   18. 6. 2013 / 19:20
sander
 

Ufff to je dnes vedro........... :(   18. 6. 2013 / 23:45
DEJV
ja v tom pecaku delal Gulfa, vzduch mel 35°C a kolik mela stojanka snad ani vedet nechci
19509 B / 600 x 394 / P1290347.jpg
 

Ufff to je dnes vedro........... :(   19. 6. 2013 / 01:24
Cirrus/Pindra
krásnej
 

Ufff to je dnes vedro........... :(   19. 6. 2013 / 13:07
Kachna   
klidne i k 60°C. Jednou jsem mel tak uzsnej napad, ze jsem se podival na SAT v ATRce. Od te doby jsem to radeji nedelal ani v zime.
 

Ufff to je dnes vedro........... :(   19. 6. 2013 / 10:19
brendon (SVK832)   
Napadla ma otazka na tuto temu, ked som vcera videl kruzit taku cesnnu. Nemam skusenosti ked tak z auta. Aka je teplota v kokpite takom zline ci cesnne v takomto pocasi? Je tam tiez tak horuco ako aute?
 

Ufff to je dnes vedro........... :(   19. 6. 2013 / 10:51
kuma   
Větrání za letu ve výšce cca 1 km je už dostatečně chladné a účinné. Sice je člověk jak ve skleníku (a plexi nechytá UV pásmo záření), ale studený průvan se tam vyrobit dá.

V kluzáku v termice bývá hůř, tam to větrání niíc moc (taky při míň než poloviční rychlosti) - tam je ustálení kroužení pod základnou (= ve stínu mraku) život zachraňující
 

Ufff to je dnes vedro........... :(   19. 6. 2013 / 13:28
join1701   
Mne by zajímalo jak je to ve stíhačkách Gripen, F-16... mají tam klímošku? A není pokovené "plexisklo" kvůli teplu? Jak taková vedra vnímá pilot v kabinách těchto letounů? Odpoví někdo zasvěcený?


Předpokládám že i na minimálce by to utrhlo ústa ne-li více, když by pootevřel kabinu, pak by ji nemusel ani zavírat protože by nebylo co a i čím...
 

Ufff to je dnes vedro........... :(   19. 6. 2013 / 13:53
Fabo™   
Je tam pretlak, tak snad bude i klima
 

Ufff to je dnes vedro........... :(   19. 6. 2013 / 15:10
kuma   
Kabina takových strojů je za letu hermetizovaná a klimatizovaná, to by jinak nešlo. Pootevřít škvírku jde při pojíždění, ale na start musí být - samozřejmě - zavřená komplet. Jestli si to dobře pamatuju, klimatizace ale funguje až při určitém výkonu motoru, takže proto si to nanpojíždění piloti pootevíraj - a čekat v letadle na hotovosti na sluníčku s nenahozteným motorem je samozřejmě vražda jako v každém, jiném skleníku.

Je to samozřejmě jiné, než v dobách druhé války, kdy se startovalo s otevřenou kabinou (ale to bylo kvůli případné havarii, ne kvůli klikmošce )
 

Ufff to je dnes vedro........... :(   19. 6. 2013 / 17:36
Mike76
jo to s Golfem se dá lítat i s otevřenou kabinou tak do 130 km/h
 

Ufff to je dnes vedro........... :(   19. 6. 2013 / 18:44
Spitfire IX
Já včera a dneska měl školní praxi v tom vedru (sekat trávu)
Já nevím... asi jsem divnej. Na praxe nosím německý kanady, současný český fusekle, britský coolmax triko, britský maskáče a přežil jsem to docela v pohodě samozřejmě hodně pít čistou vodu, v batohu pro jistotu ionťák pro doplnění. Klidně dám za den i 5 litrů pití.
No musím se strašně smát jak všichni odhazují málem i ty poslední vrstvy oblečení (což je někdy pěkné, koncentrace hezkých holek na jednom místě je velká ) a já naprosto v pohodě na sluníčku chodím se sekačkou
 

Ufff to je dnes vedro........... :(   19. 6. 2013 / 14:50
Balooo   
Teplota je tam stejná, jako jinde v hangáru To platí určitě pro WM 4-III.
 

Ufff to je dnes vedro........... :(   19. 6. 2013 / 22:14
MzM   
Tohle je ten model, co byl na Mt. Everestu? To bych se v takovém vedru vůbec nedivil, že kapku změknul.
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ