FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 19. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Historie vývoje počítačových her (91. část – vývoj v leteckých simulátorech od polygonových modelů k voxelům) Jeden příspěvek | Celý strom
Historie vývoje počítačových her (91. část – vývoj v leteckých simulátorech od polygonových modelů k voxelům)   22. 8. 2013 / 10:33
AndreW   
Dnes vyšel další z dílů o historii vývoje leteckých simulátorů.

http://www.root.cz/clanky/historie-vyvoje-pocitacovych-her-91-cast-vyvoj-v-leteckych-simulatorech-od-polygonovych-modelu-k-voxelum/
 

Historie vývoje počítačových her (91. část – vývoj v leteckých simulátorech od polygonových modelů k voxelům)   22. 8. 2013 / 22:08
Madvlk   
Chuck -- první bojový "sim",co jsem pařil...byla tam i Fw190 ..
 

Historie vývoje počítačových her (91. část – vývoj v leteckých simulátorech od polygonových modelů k voxelům)   22. 8. 2013 / 23:52
polda66cz   
Záslužná práce. Rád to čtu a mám nějáke De-Ja-Vu na starší počítaše.
Jen mi hlavou pořád kroutí, proč na to nemáš jeden thread a pořád zakládáš nové.
Ono by se to i později lépe vyhledávalo.
 

Historie vývoje počítačových her (91. část – vývoj v leteckých simulátorech od polygonových modelů k voxelům)   23. 8. 2013 / 09:14
AndreW   
Když jsem chtěl přidat druhý díl seriálu, taky jsem si říkal, že bych to mohl přidat do jednoho threadu... Otevřel jsem si fórum a viděl, o čem se tu debatuje a o kolik toho přibývá tak sem se rozhodl to takhle rozdělit. Pokud bude chtít někdo vyhledávat všechny díly, stačí do vyhledávače dát "Historie vývoje počítačových her" a vypíše se všechno adekvátní.
Protože i já si myslím, že je to velmi záslužné a hlavně pěkně zpracované (a na druhou stranu chápu, že je to průřez, není v lidských silách kompletně zmapovat dění okolo tohoto herního odvětví) chtěl jsem prostě aby to nezapadlo.
 

Historie vývoje počítačových her (91. část – vývoj v leteckých simulátorech od polygonových modelů k voxelům)   23. 8. 2013 / 11:09
zuNus   
a v ani z jednom dílů se nepíše o Secret Weapons of the Luftwaffe (1991).
Létání např. s B17tkama a měnění pozicí v letadle, bylo neskutečný

B-17 http://www.youtube.com/watch?v=PQbFxVpfExA

BF109 http://www.youtube.com/watch?v=9eosVhMLr1A
36697 B / 392 x 500 / 935206089-00.jpg
7659 B / 245 x 144 / B17cockpit.jpg
6326 B / 245 x 145 / B17tailgun.jpg
6252 B / 245 x 145 / B17bombsight.jpg
6092 B / 245 x 155 / B17ballgun.jpg
31134 B / 600 x 423 / 3312.swotl4_71DBB6CD.png
17563 B / 480 x 358 / 0.jpg
 

Historie vývoje počítačových her (91. část – vývoj v leteckých simulátorech od polygonových modelů k voxelům)   23. 8. 2013 / 11:34
SONP   
Ještě předtím byla Their Finest Hour, a to byl taky luxus. Dodnes si pamatuju, jak jsem byl překvapenej, když se mi začaly objevovat nové pohledy (střelci, křídla apod.) z letadel, když jsem si do šuplíku Amigy nainstaloval přídavnou 512 kB (!) paměť.
 

Historie vývoje počítačových her (91. část – vývoj v leteckých simulátorech od polygonových modelů k voxelům)   23. 8. 2013 / 12:33
Blackrat
Battle of Britain (TFH) byla můj první sim na PC.. Co já se nalítal s Heinkelem, osmaosmdesátkou nebo Štukou na Anglii, nebo trávil hodiny v kokpitu Spitfiru nebo Huricanu.. Dodnes nepřekonaná dynamická kampaň, kdy se dala anglie rozstřílet na sračky.. Kdyby tak někdo udělal moderní remake v současné grafice ale se starou hratelností, to by byla bomba..
 

Historie vývoje počítačových her (91. část – vývoj v leteckých simulátorech od polygonových modelů k voxelům)   23. 8. 2013 / 13:05
SONP   
Jj, dneska už to nejsou žádný simulátory - to dřív, to byly simulátory!
 

Historie vývoje počítačových her (91. část – vývoj v leteckých simulátorech od polygonových modelů k voxelům)   23. 8. 2013 / 13:18
Barik
Jo dřív, když koupil 10dkg salámu, to bylo salámu...

Ale vážně, tenkrát ty hry měly opravdu kouzlo a za vítězství dostal hráč odměnu. Dneska jsou technicky dokonalé, ale bavit to může někoho snad jen díky hraní online.
 

Historie vývoje počítačových her (91. část – vývoj v leteckých simulátorech od polygonových modelů k voxelům)   23. 8. 2013 / 16:25
Instructor
... maximálne 98 g btto.
 

Historie vývoje počítačových her (91. část – vývoj v leteckých simulátorech od polygonových modelů k voxelům)   24. 8. 2013 / 12:17
AJS
Já pro změnu před dvaceti lety pařil Knights of the Sky www.youtube.com/watch?v=jq5_T2WCKgY

Od tý doby si pamatuju, že dohnat v horizontu jiné éro, i když mám o něco rychlejší mašinu, není až taková sranda
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ