|  |  | Z-37A-3C Čmelák 9. 7. 2013 / 20:59 | |
|  | Pavel Karásek je autorom tohoto modelu. V nedávnej minulosti sa tento typ lietadla využíval najmä na rýchle zásahy servisných mechanikov a technikov Slov-airu, prípadne jeho nástupníckých organizácií.
V dnešnej dobe je prednostne využívaný na vykonávanie aerovlekov alebo na vleky vetroňov z polí.
OM-GJT som postretol na Očovej. Ochotní aeroklubáci mi vyhotovili množstvo krásnych fotografií. Podarilo sa mi vytvoriť foterealistický 2D-Panel, ktorý som vložil do už publikovaného archívu. |
| |
|
 |  |  | Z-37A-3C Čmelák 9. 7. 2013 / 22:17 | |
|  | Paráda, pěkné oživení modelu. Ten archiv je prosím kde, na Pavlových stránkách? |
| |
|
 |  |  |  | Z-37A-3C Čmelák 9. 7. 2013 / 23:07 | |
|  | až na tu IFR zástavbu dobrý |
| |
|
 |  |  |  |  | Z-37A-3C Čmelák 10. 7. 2013 / 07:59 | |
|  | ... dve voľné pozície na palubnej doske priam provokovali vložiť zástavbu rádiokompasu. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Z-37A-3C Čmelák 10. 7. 2013 / 08:41 | |
|  | Hehe, tos mne potěšil - podle megahangáru morav jsem myslel, že jsi puntíčkářský detailista (v dobrém) - a tady taková letecká poezie!

PS: příručka, návo, instrukce - třeba jako měly ty moravy - to plánuješ taky?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Z-37A-3C Čmelák 10. 7. 2013 / 08:51 | |
|  | Instructor je autorem reálné Metodiky výcviku k reálnému letadlu Podle jeho příručky se naučilo létat několik stovek pilotů - to jen abyste věděli, co za človíčka je mezi námi  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Z-37A-3C Čmelák 10. 7. 2013 / 08:55 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Z-37A-3C Čmelák 10. 7. 2013 / 09:22 | |
|  | Bohužiaľ technici IBM a aj Bill Gates boli v čase vydania Metodiky akosi v "omeškaní" prípravy osobných počítačov. Mnohé veci bolo potrebné pripraviť v obyčajnom písacom stroji na kriedový papier, za pomoci nožničiek. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Z-37A-3C Čmelák 10. 7. 2013 / 09:39 | |
|  | Do balíka predpokladám vložiť:
1) Kópiu publikácie "Metodika výcviku Z-37 A". Mnoho vecí zo zákutia prípravy budúceho práškára - je tam podrobne vysvetlených.
2) Kópiu Letovej príručky.
Ako drobnú perličku uvádzam, že aj lietadlo OK-GJT televízny tvorcovia, pod režijným vedením Pavla Haspru, použili v televíznom seriáli Svatba bez nevesty. Strihači spravili dokonalú prácu a lietadlo nakoniec aj hodnoverne havarovalo, bez skrivenia vlásku pilota ...
Prajem lietadlu a aj jeho pilotom ešte veľa šťastných letov. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Z-37A-3C Čmelák 20. 8. 2013 / 07:20 | |
|  | Mám dobrú zprávu. Lietadlo je takmer hotové. V prípade, ak užívateľ programu FS2004 bude si priať "letieť" s reálne vybaveným lietadlom - stačí stlačiť klávesu "W" ... |
| |
|
 |  |  |  |  | Z-37A-3C Čmelák 12. 7. 2013 / 08:05 | |
|  | V "readme" bude zmienka o tom, ako tieto dva navyše zabudované prístroje - je možno vypnúť. |
| |
|
 |  |  | Z-37A-3C Čmelák 10. 7. 2013 / 20:31 | |
|  | Hezky... Ale ja bych spis, pravda, ocenil OM-CAS...  |
| |
|
 |  |  |  | Z-37A-3C Čmelák 10. 7. 2013 / 23:29 | |
|  | | |
|
 |  |  | Z-37A-3C Čmelák_OM-GJT - Prosba o pomoc, disk vrtule je nepriezračný 14. 9. 2013 / 18:55 | |
|  | Krásne lietadlo z tvorivej dielne Pavla Karáska. Archív som doplnil o fotorealistický panel, ale potreboval by som "helfnúť" - disk vrtule je nepriezračný ... |
| |
|
 |  |  |  | Z-37A-3C Čmelák_OM-GJT - Prosba o pomoc, disk vrtule je nepriezračný 14. 9. 2013 / 20:18 | |
|  | Vem si texturu vrtule z jineho repaintu čmeláka, kde to funguje. |
| |
|
|