| | | LKPR scennery prosím o radu 29. 9. 2013 / 10:40 | |
| | Dobrý den,
chtěl bych vás poprosit o radu jak se dá sputit ta bílá tabulka abych si mohl yrušit uplně všechny uzavírky na letišti děkuji |
| |
|
| | | LKPR scennery prosím o radu 29. 9. 2013 / 12:34 | |
| | Obavam se, ze dana tabulka neni soucasti instalace, ale spis administracni konzoly jejiho autora... |
| |
|
| | | LKPR scennery prosím o radu 29. 9. 2013 / 15:12 | |
| | Bílá tabulka běží na webu a je spravována VACC-CZ a snažíme se jí udržet v souladu s reálem (teda, konkrétně autor scenérky se o to stará). Pokud se ti nelíbí, můžeš si z LKPR/Scenery smazat BGLka s objekty těch uzavírek, atd... soubory poznáš jednoduše, v názvu obsahují updater. Doporučuju mazat po jednom až po dvou a testovat co to dělá, ať si nesmažeš něco důležitýho.
|
| |
|
| | | | LKPR scennery prosím o radu 29. 9. 2013 / 16:27 | |
| | Nemusí je hned mazat ,ale může je vypínat.Nemusí nikam nic ,nikde zálohovat kdyby se spletl. |
| |
|
| | | LKPR scennery prosím o radu 29. 9. 2013 / 15:31 | |
| | Zdravím.
Ať nemusím zaklád nový strom. Jelikož stárnu a paměť vynechává, chtěl bych se zeptat těch, co tomu trošku rozumí. Jakým způsobem bych mohl použít dvě rozdílné textury na jedné stojánce. Afcad mi sice nabídne základní formu asfaltu, ale rád bych měl třeba povrch stojánky s šestihrannými betonovými panely, kousek asfaltu a hnedle vedle kousek klasických obdelníkových panelů s asfaltovými vysprávkami. Afcad mi snad tuhletu možnost nedokáže vytvořit. Texturky bych jaksi měl. ju zapoměl jsem, že mám FS-09
Díky |
| |
|
| | | | LKPR scennery prosím o radu 29. 9. 2013 / 16:24 | |
| | Afcadem to nepude. Jedna metoda by byla, rikava se tomu gmax ground polygon. V zkratce si udelas model zeme normalne v gmaxu, pak to vyexportujes, ale ne jako .mdl nebo .bgl alebrz jako .asm, ktere pak kapku upravis, at to FSka placne na zem tak jak je potreba, a nasledne z toho udelas to .mdl/.bgl. |
| |
|
| | | | | LKPR scennery prosím o radu 29. 9. 2013 / 16:42 | |
| | Dík Fabo. 1 fotka-Tohle to tak nějak mám. Ale docela divně to vypadá.
2 fotka-Našel jsem třeba příklad. Zde nejspíš je ta samá metoda přes Gmax?
Ale co stín letadla? |
| |
|
| | | | | | LKPR scennery prosím o radu 29. 9. 2013 / 17:06 | |
| | Joo hele, se stinem ti nepomohu. Je to uz par mesicu co jsem si s tim hral (byt v nejblizsich dnech zas zacnu - ale pro FSX) |
| |
|
| | | | | | | LKPR scennery prosím o radu 1. 10. 2013 / 15:21 | |
| | Jj. Hledal jsem pojem "gmax ground polygon". Zkusil jsem na nulovou výšku v Gmaxu hodit plochu a o pár mm vejš dvě plochy s obrazem stojánky a kousku pojížděčky. Jenže se mi místy ztrácí (viz tmavší plochy) pod úrovní. Ze vzduchu to děsně problikává. V afcadu kdyžbych zvedl výšku letiště, tak bude v luftě. Fakt nevím. |
| |
|
| | | | | | | | LKPR scennery prosím o radu 2. 10. 2013 / 19:58 | |
| | Jo, prave proto se to nesmi davat primo z Gmaxu do mdl, ale musi se to upravit...
Eventuelne to umi upravit i ModelConverterX. Ten by to mel umet vzit i z mdl. |
| |
|
| | | | | | | | | LKPR scennery prosím o radu 4. 10. 2013 / 15:26 | |
| | Zdar Petře.
Tak jsem zkoušel ten Model convert, ale nějak jsem jej nepochopil. myslel jsem si, že v něm jde i upravit nebo srovnat základní plochu plochu pod budoucím letištěm, aby mi třebas v půlce dráhy nebyl kus betonu utopenej. A nebo v něm upravit nějak tu plochu z .mdl. ve wizards Ground polygon vyzards. Jenže nevím přesně co odklikat, čím něco opravit, třebas výšku jednoho rohu plochy. a Po konvertu toho souboru .mdl mi vlastně vymaže obsah mdl. Pak se divím, že mi na stojánce stojí les. |
| |
|
| | | | | | | | | | LKPR scennery prosím o radu 4. 10. 2013 / 15:28 | |
| | Muzem to o vikendu probrat po skype nebo necem. |
| |
|
|