| | | AI a Cargo terminal - Bingo!!! 31. 7. 2002 / 02:15 | Jelsta |
| | Jak zařídit aby letadla cargo zajížděla ke cargo terminálu:
1) Pokud máte cargo repaint mezi ostatníma texturama, zkopírujte si celý letadlo s cargo texturou do novýho adresáře a nazvěte třeba PAI 752 DHL Cargo (můj případ).
2) V *.mdl souboru změňte radius na nejmenší ze všech letadel co máte (u mě - piper cheroke má 5m, tak jsem dal 757-200 DHL Cargo 3m - používám AITM 1.1 a tam je to uváděno v metrech. Je to proto, aby vám malá letadla nelezla na cargo parking)
3) Na LKPR nebo na jakýmkoli letišti změňte v AFCADU radius cargo parkingu na nejmenší ze všech tak, aby se vám tam cargo letadlo ještě vešlo, ale žádná další už ne (u mě jsem dal radius 12,1).
4) POZOR!!! Z nějakého důvodu nemůžete zadat velkému letadlu s malým radiusem velkou letovou hladinu. Když jsem dal 300, cargo letadlo LKPR přelítávalo. Tak jsem zadal 100 a sedlo jako do peřin (a zajelo ke cargo terminálu). Se startem žádný potíže nebyly.
5) Stejně postupujte u cargo parkingu na cílovým letišti.
To je vše. Už vám zajíždět nákladní letadla ke gejtům nebudou.
Pozn: Vyzkoušel jsem to jenom s PAI 752, ale není důvod, proč by to nešlo i u jinejch typů.
Letu zdar a AI zvláště.
|
| |
|
| | | Re: AI a Cargo terminal - Bingo!!! 31. 7. 2002 / 09:49 | Marky Parky |
| | Skvely napad, ale dovolil bych si ho trosku upresnit )))
ad 1)
Neni duvod kopirovat cele letadlo do jineho adresare. Staci ve stavajicim adresari zkopirovat podadresar MODEL jeste jednou vedle na podadresar napr MODEL.CARGO
Zmente velikost gejtu v tomhle adreari podle potreby ( tj. nejaky maly ).
V aouboru aircraft.cfg prislusneho reapintu najdete radek
MODEL= a nazev vaseho zkopirovaneho adreasre model za teckou. Budete tedy li tedy mit mnou navrzeny adresar MODEL.CARGO, v aircraft.cfg u prilusneho repaintu musite mit MODEL=CARGO
ad 4) Prelet letiste pravdepodobne nebude zpusoben zmenou velikosti gate v .MDL souboru ale chybnymi udaji v .AIR souboru a v AIRCRAFT.TXT souboru toho PAI letadla.
Momentalne mam rozpracovane ( tak 60 procent hotovo ) upravy techto 2 souboru tak, aby se letadla chovaly jako default podobne velikosti.
Jinak skvely napad !!!!!!!! urcite zahrnu do budouciho LKPRAFD 1.5
|
| |
|
| | | | Re: Re: AI a Cargo terminal - Bingo!!! 31. 7. 2002 / 12:05 | jelsta |
| | To je fakt, stačí jenom druhej podadresář model.
Ale malej rádius velkýho letadla a přelet letiště nějak souviset musí, protože já mám u PAI 752 rádius normálně 36. A to přistává spolehlivě, i když má letovou hladinu velkou. Ale když jsem ho změnil na 3, tak rwy přeletělo. A to jsem zkoušel několikrát na několika letištích. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: AI a Cargo terminal - Bingo!!! 31. 7. 2002 / 18:00 | Marky Parky |
| | OKi, ale v tom pripade je neco shnileho ve state danskem, protoze jsem mel za to, ze letove vlastnosti jsou urceny kombinaci souboru .AIR a udaju v AIRCRAFT.CFG ((
|
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: AI a Cargo terminal - Bingo!!! 1. 8. 2002 / 12:15 | jelsta |
| | Nevím, je to divný. Musím to vyzkoušet i u jinejch typů, jestli to platí obecně. |
| |
|
| | | Re: AI a Cargo terminal - Bingo!!! 1. 8. 2002 / 23:47 | Jelsta |
| | ad 4) Neplatí to u všech velkejch letadel. Vyzkoušel jsem to taky u PAI MD-11 (radius 3, a ten přistává v pohodě z jakékoli letové hladiny. PAI 752 (s radiusem 3) přistane z hladiny 190, ale z 300 ne, to rwy přeletí. Zkoušel jsem mu dát jinej *.air soubor, ale dělal to furt.
Ale teď je teprve LKPR nádhera! |
| |
|
|