|  |  | Flight Simulator AI Separation 18. 3. 2005 / 10:28 | |
|  | Vyzkousel ste uz nekdo tenhle programek? Nevypada to vubec spatne - jenom jestli to ale neudela v AI provozu vsim presouvanim jeste vetsi bordel.
Kdyztak hledejte na avsimu soubor fsaisv1.1.zip |
| |
|
 |  |  | Re: Flight Simulator AI Separation 18. 3. 2005 / 11:19 | |
|  | Pro "spotting" na letišti je to dobré, pro létání samotné to má příliš mnoho nevhodnÿch vedlejších efektů. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Flight Simulator AI Separation 18. 3. 2005 / 11:20 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Re: Re: Flight Simulator AI Separation 21. 3. 2005 / 13:29 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Flight Simulator AI Separation 22. 3. 2005 / 18:39 | |
|  | Díky za tip, nemá to chybu, obzvlášť jeden "vedlejší efekt" , když přistáváš, tak ti uklidí AI letadla z cesty, takže i na EGLL nebo LFPG, kde se při AI na 100% prakticky nedalo přistát přistáváš většinou napoprvé |
| |
|
 |  |  | Flight Simulator AI Separation 3. 2. 2011 / 22:22 | |
|  | zdarec, tento programek jsem vyzkousel a jsem s nim spokojen, ale preci jen tapu v mnoha bodech a to v bodech optimalniho nastaveni a v pojmech. Nerozumim co si mam predstavit pod pojmy: Heading difference, No move zone, viz obrazek, kde jsem napsal nejake hodnoty pro EGLL, ale zajimalo by me jake jsou realne hodnoty pro EGLL + LKPR a jake je optimalni nastaveni (ai separationu + pripadne hustoty trafficu) ve fs? Bohuzel se mi stavaji situace napriklad na KATL kde jde mnoho letadel na pristani a celkem si udrzuji vzdalenost, ale tu a tam se pririti letadlo z jiny strany a prakticky krizuje letadlo za sebou nebo jdou 2 letadla tesne za sebou na pristani a obe pristanou..ale i tak si myslim, ze je to program skvely. Pokud by mi mohl nekdo poradit, tak bych byl moc rad. http://pictureup.cz/picture/soukromy//15561556alseparation.jpg |
| |
|
|