FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 7. 8. 2025, svátek má Lada Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
"treseni" textur zeme Jeden příspěvek | Celý strom
"treseni" textur zeme   22. 3. 2005 / 23:07
Totti10
Jenom takovej dotaz. Kdyz mam nastavenou vyssi kvalitu textur (MIP mapping, massive textury, vyssi rozliseni obrazovky atd...) tak je pravda ze vypadaj lip, ostre atd. (hlavne u VFR cellu, ortofoto mapy prahy nebo brna je to opravdu velkej rozdil nez kdyz sou tyhle nastaveni na nizsich hodnotach) i FPS je supr, akorat me trapi to, ze ta krajina se jakoby trepe, zrni pixely, nebo nevim jak bych to popsal - snad vite co myslim Je nejaky nastaveni nekde na grafarne (Radeon 9600 Pro, 256 MB Ram) nebo tak neco cim se tohohle zbavit?
 

Re: treseni zeme   22. 3. 2005 / 23:29
Rozšafín Ctibum   
Jo, vim co myslis a taky me to stve. Grafarnu mam totez. V nastaveni jsem nenasel, tak proste jedu na nizsi detaily a vcelku to funguje. Chce to vychytat dobrej pomer, mezi tresenim se a kvalitou
 

Re:   22. 3. 2005 / 23:39
Tragédie v JRD
pokud mas na mysli "efekt" ktery mam na mysli , tak se zeptam, nakolik mas v ovladacich panelech graf karty zapnuty antialiasing atd ...
 

Re: Re:   22. 3. 2005 / 23:53
Totti10
No na to se prave ptam kterej z nich mam dat nahoru Antialiasing mam vypnutej, pac sem zjistil ze na vysoky rozliseni je ta kvalita srovnatelna s nejakejma prumernejma hodnotama AA, ale rozdil je cca 5 FPS. Takze vyhralo vyssi rozliseni.
 

Re: Re: Re:   22. 3. 2005 / 23:58
Totti10
Staci jenom priblizne nahodit se kterejma si mam pohrat - ale antialiasing s tim nema moc spolecnyho ne?
 

Re: Re: Re: Re:   23. 3. 2005 / 00:13
Tragédie v JRD
muze mit... onehda jsem u sebe zkousel litat s vyplym antialisaingem ..pridalo to spoustu FPS ale litat se s tim nedalo ... totez anizotropni filtrovani atd...
 

Re: Re: Re: Re: Re:   23. 3. 2005 / 02:13
Dalibor
Tak vám nevím, mám stejnou grafiku jenom ve verzi "pro" od Saphire, všechno naplno včetně antialiasingu a anizotropního filtrování, a textury nezrní ani se nic "netřese" ovladače mám oficiální Ati Catalyst 04.12 win XP procesor Athlon XP 2600+ , 768 Mb pamětí , je ale pravda, že jsem se snažil co nejlépe vyladit Bios(desku mám Gigabyte GA-7VT600) a nejspíš se mi to taky povedlo. Kde by mohl být problém opravdu netuším.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re:   23. 3. 2005 / 09:47
Totti10
Ja mam taky verzi "pro" jak rikam Jinak vsechny komponenty mam lepsi nez ty, akorat vypnuty anizo a AA. Tak zkusim teda hledat tam
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:   23. 3. 2005 / 10:36
Tragédie v JRD
to ze mas vyply ty dve veci je dost zasadni vec... ach jo
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:   23. 3. 2005 / 12:25
Totti10
Hehe, no jak rikam antialiasing sem testoval a co se tyce krivek letadel a podobnejch veci docela hezky vyresilo vysoky rozliseni a jeste sem ziskal docela slusny FPS navic, tak sem to nechal
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:   23. 3. 2005 / 19:57
Dalibor
Ješte k tomu rozlišení...., já jedu jenom na 1024 x 768 na 85 Hz na vyšší rozlišení při stejé frekvenci nemám monitor.
 

Třesení textur   24. 3. 2005 / 11:50
m.ART.y
Zdravím, mám GeForce3 Ti200 a mám ten samý problém (alespoň doufám) - vzdálenější textury se při letu třesou, zrní, prostě je to fakt hnusny Nejvíc mi štve, že to FS2002 nedělala
 

Re: Třesení textur   24. 3. 2005 / 12:19
Luděk Ch.
No, já mám taky GF3Ti200 a nic takového mi to nedělá. Je to otázka nastavení. Vyzkoušej pohnout s mip mappingem a pokud používáš antialiazing popř. jiné fitlrování, nenastavuj ho ve FS, ale jen v ovladačích ve windows.
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ