FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 13. 5. 2024, svátek má Servác Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Landclass file ..... Jeden příspěvek | Celý strom
Landclass file .....   30. 7. 2002 / 19:01
Jirka Chvátal (OK-PTH)
Zdravím,
zaujala mě jedna věta v popisu jedné ze scenerií a to "The scenery includes airport static and dynamic objects, surrounding mesh terrain and a landclass file to show the villages and towns." nedávno jsem někde četl, že existuje exitor (komerční), který dokáže editovat soubory, ve kterých je definován typ oblasti a podle něhož se načítají textury pro lesy, města, vesnice atd. Víte někdo o jaké jsoubory přesně jde a jestli existuje i nějaký freeware editor? Díky za každé info.
 

Re: Landclass file .....   30. 7. 2002 / 22:12
Vláďa Stoje
kdyz se v inf souboru zada type = CLASSU8 (coz je class, unsigned 8bit), je mozne nagenerovat v LOD5 z 8bitoveho obrazku bgl, ktery urcuje, kam se natahne jaka defaultni textura (fungovalo to uz v CFS2, viz zasnezene Tatry na www.volny.cz/stoje/scen), u FS2002 dokonce vcetne defaultniho autogenu. Jeden pixlik LOD5 svoji hodnotou 0 - 255 urcuje texturu pro cely kvadrant LOD13 (13 = 5 + 8). Prirazeni textur bylo postupne lidmi mapovano (MS to sam nezverejnil) a je popsano i v ruznych demoverzich nebo freeware generatorech (ne editorech - neopravuje se stavajici bgl soubor, ale vytvari se uplne novy ve vyssi vrstve), napriklad FSLandClass od Burkharda Renka a jinych. Nejsou ale nezbytne potreba, staci na to FS2000 Terrain SDK. Nevyhodou je myslim, ze pro bezchybnou funkci musi byt datovym souborem pokryt cely kvadrant LOD5 (to je pevne dana oblast v polednikovem smeru kolem 313 km), v nenadefinovanych plochach se ukazuje voda, ale mozna uz i tohle je dnes nejak vyreseno, uz i nekdo navrhoval specialni funkci indexu 254 a 255 pro ponechani default textury nebo uzivatelske textury v danem pixlu LOD5 nebo kvadrantu LOD13, to jsem nezkousel
 

Re: Re: Landclass file .....   31. 7. 2002 / 17:19
Jirka Chvátal (OK-PTH)
Díky za jako vždy zevrubnou odpověď ... Co takhle nějaký link na něco pro generování nových indexů pro už existující oblasti? Něco kde není potřeba znalost programování ...
 

Re: Re: Re: Landclass file .....   31. 7. 2002 / 21:56
Vláďa Stoje
Ahoj Jirko, na www.avsim.com by mel bejt free LandClassAssistant od Johna Cillise, ale nevim jak funguje.
Vlada Stoje
 

Re: Re: Re: Re: Landclass file .....   1. 8. 2002 / 08:43Petr Bednář
Funguje docela dobře, ale ta editace je dost problematická a nepřehledná. Je potřeba slušná znalost defaultních textur, protože tam vidíš jen obrovskou matici bodů LOD5 a edituješ barevné čtverečky, které představují textury. Nikde nevidíš náhled, jen popis textur, takže trochu náročné na představivost....
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ