FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 1. 10. 2025, svátek má Igor Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Nebezpečné letové koridory v Evropě Jeden příspěvek | Celý strom
Nebezpečné letové koridory v Evropě   27. 12. 2013 / 08:52
A320

Zdravím,

prosím vás určitě budete mít nějaké podrobnější informace (než já a google ) proč je nad Kuwaitem tak zúžení letový koridor, který spojuje Evropu se Soudskou Arábií? (hrozí tedy nebezpečí z okolích států předpokládám správně?). Také pokud jde o letový provoz by mě zajímalo proč se do Izraele léta z Prahy jen v noci. Jaké tam jsou rizika v letovém provozu do tohoto státu.

Hezký páteční den přeji!

Díky
   Seznam příspěvků  

Nebezpečné letové koridory v Evropě   27. 12. 2013 / 09:47
Lowmick   
Kolem Kuwajtu vedou dvě cesty (jednosměrky) spojující jihovýchod (Emiráty, Omán,...) se severozápadem (EU). Proto to působí jako zúžený koridor. Navíc se tím letadla vyhýbají Sýrii a Iránu.

Ohledně létání z Prahy do Izraele mi to přijde prostě jenom jako obyčejnou volbu linky (nižší poplatky, ne tak hustý provoz).
   Seznam příspěvků  

Nebezpečné letové koridory v Evropě   27. 12. 2013 / 13:19
Tragédie v JRD
Ad izrael - létá se tam i ve dne - čsa před časem taky jednu denní linku mělo.

Nicméně - důvod, proč do izraele do jisté míry převažují noční lety, bude IMHO (pokud se něco nezměnilo) poněkud "přísnější" bezpenostní opatření, která se ve dne za provozu realizují poněkud hůřeji, než v noci (a to jak na checkinu, kde si s tebou povídají/povídali izraelci, tak i na airside straně, kde izraelci měli požadavek snad na to, že na vedlejší standu nesmí nikdo stát či něco takového) ....
   Seznam příspěvků  

Nebezpečné letové koridory v Evropě   28. 12. 2013 / 18:15
Rozšafín Ctibum   
Ad Izrael, do Tel Avivu se teď v zimě lítá z Prahy i ráno, ElAl tam točí linku, která odlétá z Prahy tuším kolem desáté dopoledne.

jinak FYI, co se týče bezpečnosti na izraelské straně netuším, ale tady v PRG se se všemi linkami do TLV zachází dost specificky. Nejjednodušší to má asi Travel Service, kde je letadlo v průběhu handlingu akorát obloženo security (přičemž ten nevtipnější bůhvíproč vždycky stojí u dveří do letadla v mostě, většinou vzhledu orangutana a ještě si v ruce pohrává s tonfou, sem tam si nejsem jistej, jestli zezadu taky nechytím ránu jen tak, na cesťáky se dívá vyloženě nepřátelsky).

Mno a u El Al je to kapitola sama o sobě. Každý, kdo jen na chvíli opustí prostor kolem letadla a pak se do něj zpátky vrací (což může znamenat cestu na kuřárnu, ale také kontrola vozíků s bágly, pokud je někdo z třídírny vtipně zaparkuje trochu dál), je okamžitě podroben kontrole, ne nepodobnou standardní security kontrole, když procházíte na letišti rámy. Prostě neskutečně zdržující vopruz.

   Seznam příspěvků  

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ