FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 16. 5. 2024, svátek má Přemysl Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
OT: Letecké manuály pro F3H Demon a B-66 Destroyer Jeden příspěvek | Celý strom
OT: Letecké manuály pro F3H Demon a B-66 Destroyer   2. 1. 2014 / 21:49
anatolij   
Prosím pěkně, nemáte někdo manuály pro tyto dva stroje? Potřeboval bych z nich pár informací, cca 5 ofocených stránek. Dají se sice koupit, ale 50$ je teda pálka
Na oplátku bych mohl nabídnout podobnou službu o strojích, pro které manuál mám já. Ikdyž to není žádná extra velká sbírka.
 

OT: Letecké manuály pro F3H Demon a B-66 Destroyer   2. 1. 2014 / 22:02
Algy   
Zde se dají najít manuály na A-3 Skywarrior, což je vlastně předchůdce B-66. Třeba to pomůže.
http://www.avialogs.com/en/aircraft/usa/douglas/a-3skywarrior.html

F-3 Demon najdeš zde: http://www.avialogs.com/en/aircraft/usa/mcdonnell/f-3demon.html
 

OT: Letecké manuály pro F3H Demon a B-66 Destroyer   2. 1. 2014 / 22:05
anatolij   
jojo, dík, znám. Bohužel ta část, kterou hledám u B-66 se A-3 netýká. A Demon tam má jen SACy, tj. jen základní charakteristiky, nikoliv popis systémů.
 

OT: Letecké manuály pro F3H Demon a B-66 Destroyer   4. 1. 2014 / 13:48
Fabo™   
Zdar Anatolij,

hele, dej konkretne co te zajima a ja se pokusim poptat, treba z toho neco bude
 

OT: Letecké manuály pro F3H Demon a B-66 Destroyer   4. 1. 2014 / 20:30
anatolij   
Zajímala by mě hlavně sekce o motorech J71 (startování, zapalování, popis motoru).

U B-66 by mě pak zajímalo ovládání ochranných mříží před motorem (engine air intake screens), ikdyž dnes mi zmiňovaná sekce asi přilétla na mail od bývalého střelce z B-66.

U F3H by mě pak zajímal popis režimu motoru, kdy jde zapnout přídavné spalování v celém rozsahu otáček motoru (to možná bude jeden odstavec v sekci Emergency procedures, nebo v sekci Description - Engine). Při selhání hydrauliky totiž když zůstala výstupní tryska zcela otevřená, neměl motor na maximál dostatek tahu na bezpečné provedení přiblížení a přistání. Proto bylo možné zapnout forsáž (i třeba na volnoběhu) a tím částečně vykompenzovat ztrátu tahu kvůli otevřené trysce.
 

VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ