FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 15. 5. 2024, svátek má Žofie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Dotaz na Petra Bednare ohledne Prahy Jeden příspěvek | Celý strom
Dotaz na Petra Bednare ohledne Prahy   1. 8. 2002 / 17:30Marky Parky
Ahoj Petre. Vzhledem k tomu, ze se marne snazim nalicovat ty satelitni snimky na Prahu, zkus mi prosimte napsat jak moc presna je. Dik.
 

Re: Dotaz na Petra Bednare ohledne Prahy   1. 8. 2002 / 18:04Petr Bednář
Jo kamaráde, jak už jsem psal v readme, pasoval jsem tu mapu především na stávající objekty a to na:

LKPR (jak default tak od Vláďi)

Kbely (default runway - ta seděla celkem přesně kupodivu...)

Žižkovská věž a budovy na Pankráci



Takže určitě to není úplně přesné, ale řádově by měla být odchylka +/- 10-ky metrů

(1 pixel je skoro 5m). Otázka je, jak přesně se mi podařilo ji natočit (byla v jinejch než zeměpisnejch souřadnicích) ale předpokládám, že třeba LKPR je přesné, takže by odchylka taky neměla být moc velká...



Mimochodem jak se vám podařilo vyřešit problém se zakřivením textury? Mám na mysli, že na jihu republiky je horizontální rozměr textury jinej než na severu. A na takovéhle obrovské ploše by to mohlo udělat docela slušnou odchylku, když použijete stejnej poměr "roztažení" zdrojové textury v horizontálním směru??

 

Re: Re: Dotaz na Petra Bednare ohledne Prahy   1. 8. 2002 / 19:37Marky Parky
No vetsina mi snad sedla, ale nektera mista ( napriklad hradecka dalnice, ci nektere silnice ) nesedi, zatimco u par pixelu velde lezici les licuje perfektne. Nedelal jsi nejake dodaetcne upravy tam???

Cela republika je rozdelena do 15 ctvercu a kazdy ctverec jeste do nekolika subctvercu a kazdy se resampluje zvlast ( kvuli uspore pameti a tak ) a tudiz take muzem kazdy nastavit zvlast. Snad to nebude moc videt na spojich.
 

Re: Re: Re: Dotaz na Petra Bednare ohledne Prahy   1. 8. 2002 / 20:05
Vláďa Stoje
Mne se za cely sobotni vecer nepodarilo na internetu najit free program, ktery by pretransformoval rastrovy zdroj z rovinne projekce do nepromitane geograficke site, kterou potrebuje resampler. Ale na www.erdas.com jsem aspon nasel popis pouzivanych algoritmu a ten uplne nejjednodussi jsem zkusil se svymi chabymi programatorskymi schopnostmi zapsat do dosoveho pascalu, a ono to v zasade chodi. Screenshot nasi republiky z Geobaze v souradnicich S42 s konvergujicimi poledniky vypada po georektifikaci do WGS84 takhle Ten programek zatim akorat cte i zapisuje do truecolor raw souboru a detailnejsi mapu republiky (40 MB) 100m/pix prepisoval 2 minuty, takze 10m/pix by na nasem pocitacku trvalo pres tri hodiny a vyzadovalo tak 10 GB volneho mista... Nechtel by ses pripadne toho algoritmu ujmout a udelat z toho nejaky prakticky pouzitelny program?
Zdravim
Vlada Stoje
 

Re: Re: Re: Re: Dotaz na Petra Bednare ohledne Prahy   1. 8. 2002 / 20:10Marky Parky
Oki, zrovna jsem dokuchtil autoautogen ( teda prvni betaverzi ) a mozek uz mi zacinal chladnout. Zkus mi to poslat nebo tak. Dik...

Jo ale s tou rychlosti pocitej, je to bida.
Ty masiny dneska nic nezvladnou ( a bud rad ze to nemusime delat na 486tkach ))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz na Petra Bednare ohledne Prahy   1. 8. 2002 / 20:14
Vláďa Stoje
Skvely! Pokusim se to dostatecne okomentovat a poslu. Ten autoautogen jsem zkusil, obrazky otevira, ale zatim se brani zapsat agn soubor na nejakou chybu. Je to super myslenka!
Zdravim
Vlada Stoje
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz na Petra Bednare ohledne Prahy   2. 8. 2002 / 00:25Marky Parky
Sakra vsem co si to sosli to haze nejakou chybu. Vsem ve stejnou dobu a kazdymu jinou chybu. Me to doma prochazi bezproblemu. Uz jsem zkousel vsechno mozne, cesty, pohlidat deleni nulou, strasne moc veci a stale nic. TJ udela neco jako buglist generator a z toho snad vypadne, kdy to spadlo.
 

Re: Re: Re: Dotaz na Petra Bednare ohledne Prahy   2. 8. 2002 / 09:11Petr Bednář
Zrovna hradeckou dálnici jsem myslim upravoval aby sedla na default silnice (je to tuším zmíněné i v readme u Prahy...)
Určitě jsou udělané i nějaké další drobné úpravy ve čtvercích na okraji - tam, kde to má navazovat zpravidla na silnice. Tím se příliš netrap. Jestli Ti to v zásadě sedí, tak až budeš mít střední čechy hotové, já předělám ty okraje Prahy.

Možná by Ti stačilo prozatím vyházet všechny čtverce, ve kterých najdeš stopu po default textuře. Totiž to BGL s texturou funguje tak, že zobrazí první CUSTOM texturu, kterou najde (s odpovídajícím číslem samozřejmě). Takže pokud uděláš celej kraj z tvého zdroje a pak přes to přeleješ textury z VFR Prahy, nebudou potřeba původní BGL soubory z Prahy....
 

Re: Re: Re: Re: Dotaz na Petra Bednare ohledne Prahy   2. 8. 2002 / 12:43Marky Parky
Nmo a jeste jsem se chtel zeptat na jednu vec.


Kdyz dam svoje strdni cechy !!!POD!!! tvoji Prahu, vymazou nektere okrajove ctverce. Pritom tvoje Praha ma vyssi prioritu a kdyz ji tam nechavam samotnou, ty ctverce nechybi. Jde napriklad o sidliste na dedine, kus okruhu mezi barandovem a plzenskou, soutok vltavy a berounky. Moc nechapu...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz na Petra Bednare ohledne Prahy   2. 8. 2002 / 12:55Petr Bednář
Tak to taky netuším, ale ta Praha je poskládaná z několika BGL, které obsahují obdélníkové segmenty textury, takže je možné, že některé z nich při načítání FS vyřadí (možná právě ty malé, které obsahují třeba 2x2, 2x3 čtverce).

Asi nejlepší postup by byl to spasovat, vygenerovat celý kraj a textury z Prahy pak přesunout do adresáře s krajem a přemazat jimi stávající (tedy krom těch okrajových....). Pak by se VFR Praha mohla odstranit jako adresář úplně a nebyl by problém s prioritou. (Akorát bacha, u Prahy je několik BGL s flat polygony vodních ploch - ty pak přesunout taky)

 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ