Tak koukal sem na to a vidím zde pár rozdílů nevím zda můžou mít vliv ale dělám to tak a funguje mi to.
A: Automat paliva by měl být po startu motorů nastaven do vklučeno (nahoru)
B: Vyrovnávací automat paliva taktéž vklučeno
C: Automat přepnutí spotřebních nádrží do polohy vklučeno
D a E: By při startu motorů měly bát v dolní poloze a po startu v poloze horní (rozsvítí se i to druhé bílé světlo vpravo)
H - G: nemají souvislost s motory ale jsou veledůležité. Pokud nejsou správně zapnuta a záleží na pořadí tak letadlo nebude brzdit.
Vidím že máš klasický (ne široký) panel takže si sedni na pravou sedačku a na horním panelu (jak jsou klapky a fary) jsou 4 budíky a kontrolky hydrauliky - primární, sekundární a dva nouzové hydro-akumulátory. Ty by po správném zprovoznění měli ukazovat "pravé hodnoty" a kontrolky nesvítí.
G: Musí být v dolní poloze!!!!!
F: přepneš do horní polohy zapne se hydro-pumpa (která dělá strašný rachot)
jak ji natlakuješ zhasne jedna z kontrolek taky uvidíš jak jde tlak nahoru
H: potom stiskneš tlačítko vpravo "pasadka" a začne se tlakovat 1. hydroakumulátor pokud by bylo potřeba dotlakuješ přepnutím F: do horní polohy a dotlakuješ
G: potom přepneš do horní polohy a tím se natlakuje 2. hydroakumulátor
tím zhasne i další poslední kontrolka.
Potom se musí vrátit do dolní polohy. Od té chvíle běží hydraulika automaticky občas se ozve zvuk pumpy ale jinak je to bezúdržbové.