| | | Vyvrtky - letovy model 19. 4. 2001 / 09:11 | Roger |
| | Letu zdar !
Stale se mi nedari v MSFS 98 uvest letadlo do vyvrtky. A to zadne letadlo. Jde to vubec ? Podejte prosim nekdo presny a overeny postup.
Resi MSFS takove veci ? Jak dobry ten letovy model vlastne je ? Jedna vec je, ze letadlo v MSFS udela vykrut presne stejne rychle jako original a ze ze ma stejnou maximalni rychlost. Druha vec je prave napr. chovani ve vyvrtkach.
A jeste - jak je na tom MSFS s nadzvukovym letem ?
Zmenil se nejak letovy model ve verzi 2000 ?
|
| |
|
| | | Re: Vyvrtky - letovy model 19. 4. 2001 / 19:17 | Michal M. |
| | hi
no, hele fs98 sem nikdy nehral, ale jestli je tam taky to nastaveni obtiznosti, tak si to dej na nejtezsi. Ja sem hral fs2000 s Extrou 300s na nejlehci obtiznost ,a nedelal sem zadny drsny veci,ale ted sem si to dal na tu nejtezsi obtiznost a vsechny vyvrtky a podobny veci s tim jdou mnohemkrat lepe.
Jestli je to nastaveni obtiznosti i ve fs98 tak by ti to mohlo pomoct |
| |
|
| | | | Re: Re: Vyvrtky - letovy model 20. 4. 2001 / 18:12 | Roger |
| | Samozrejme ze mam nastavenu maximalni moznou realitu. Uz ve FS 3 byl navod na vyvrtku - stacilo ale vycentrovat rizeni a letatdlo se okamzite srovnalo. Tezko rict, jestli neslo o normalni sroubovici. MSFS 98 se chova zcela stejne.
Nevim jak ktere letadlo lita, verim, ze napr. akrobaticka letadla se z vyvrtky dostavaji snadno. Ale maloktere letadlo se z ni dostane samo. A u letadel jako Albatros nebo Mig 21 bych ocekaval, ze to bude velice obtizne.
Proste letim na minimalni rychlosti s nosem mirne nad obzor. Pretahnu - naskoci stall warning - nos zacne lehce klesat. Jiz v teto fazi ve spouste simulatoru zacne nos uhybat a je tezke ji udrzet rovne - jde to proste do vyvrtke samo. V MSFS zkousim padely i kridelka na stejnou stranu, nebo proti sobe, jenom pedaly, jenom kridelka - vzdy to celkem klidne prejde do padu pridi napred, rychlost se zvysi a stall warning zmizi. |
| |
|
| | | | | Re: Vyvrtky - letovy model ( www.pctestpilot.com ) 21. 4. 2001 / 10:16 | |
| | Zrejme nic spatne nedelas. Vyvrtka proste neni ve FS poradne modelovana. Letadlo se da dostat do jakychsi podivnych stavu, ale neni to to pravy.V CFS2 je to o neco lepsi, ale porad to neni ono. Tady je zajimava stranka:
http://www.pctestpilot.com
o testovani leteckych simulatoru skutecnymi piloty. FS98/2000 tam hodnoti docela dobre, ale prave az na vyvrtky a pady.
Treba ve Warbirds je letovy model pekne udelanej, tam do vyvrtky spadnes docela dobre
|
| |
|
|