FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 7. 5. 2024, svátek má Stanislav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FAA - Príručky pre kvalifikačné skúšky leteckých mechanikov Jeden příspěvek | Celý strom
FAA - Príručky pre kvalifikačné skúšky leteckých mechanikov    15. 2. 2014 / 21:58
Pete
Dvojdielne príručky s veľkým množstvom neprekonateľných farebných obrázkov voľne na stiahnutie na adresách:

Pre motorárov:

http://www.faa.gov/regulations_policies/handbooks_manuals/aircraft/media/FAA-H-8083-32-AMT-Powerplant-Vol-1.pdf

http://www.faa.gov/regulations_policies/handbooks_manuals/aircraft/media/FAA-H-8083-32-AMT-Powerplant-Vol-2.pdf

Pre drakárov:

http://www.faa.gov/regulations_policies/handbooks_manuals/aircraft/amt_airframe_handbook/media/amt_airframe_vol1.pdf

http://www.faa.gov/regulations_policies/handbooks_manuals/aircraft/amt_airframe_handbook/media/amt_airframe_vol2.pdf
 1x  

FAA - Príručky pre kvalifikačné skúšky leteckých mechanikov    15. 2. 2014 / 22:03
Kachna   
Super, to je krása.

Je hezké vidět smyslu plnou knížku pro mechniky a ne ty inženýrský skripta na získání AML dle části-66
 

FAA - Príručky pre kvalifikačné skúšky leteckých mechanikov    16. 2. 2014 / 17:57
mezekmezek
No jo, to je dáno přístupem (mentalitou). Tohle se krásně vysvětluje na příkladu Boeing-Aero: když zástupci Boeingu viděli, co dělá "dělník" (myšleno mechanik ve výrobě) v Aeru. Vezme si výkres, přečte si ho společně s technologií a jde vyrábět. V Boeingu přijde mistr, přečte si dokumentaci a pak řekne dělníkovi "vezmi tohle a přišroubuj to sem". Tady na to člověk studuje, tam tuhle práci může dělat kdejaký trouba...
Proto jsou ´učebnice´ pro AML PART66 jako skripta pro ing. a tyhle americké jako knížky pro děti.
 

FAA - Príručky pre kvalifikačné skúšky leteckých mechanikov    16. 2. 2014 / 19:51
Kachna   
Nevim, jestli si je viděl, ale nevim co bych za tyhle knížky dal hned po střední. Byl jsem odkázanej na znalosti, který jsem dostával od kolegů. Tady je to všechno v knížce a pohromadě.
 

FAA - Príručky pre kvalifikačné skúšky leteckých mechanikov    16. 2. 2014 / 20:10
mezekmezek
Zrovna si je prohlížím a jsou udělané hezky. Trochu mi to připomíná naše sešity z dob lítání v AK. Plné takových kreseb (ikdyž v neporovnatelně horším provedení).
Syn za celé čtyři roky snad ani neměl žádnou takovou učebnici. Na druhou stranu to je jedno, když nemá šanci na místo mechanika...
 

FAA - Príručky pre kvalifikačné skúšky leteckých mechanikov    16. 2. 2014 / 20:56
Kachna   
No, teď je to problém. Dneska je to problém. V Čechách je mechaniků s papírama a s typovkama hodně a stále s propouštějí. Jediná šance je sehnat si někoho, kdo nechá praxi (OJT) udělat zadarmo a typovku si zaplatit sám a doufat, že si ho tam pak nechají, nebo někde v zahraničí sežene práci. Musím říci, že dnešní technici to mají už jak piloti. Stojí to spoustu peněz a bez práce je to k ničemu. Nevím, kam chodil na střední, ale třeba ruzyňská SOS CL pro své studenty hledá uplatnění po všech čertech.
 

FAA - Príručky pre kvalifikačné skúšky leteckých mechanikov    16. 2. 2014 / 21:14
mezekmezek
Dela Vodochody. Ta skola na Ruzyni pry nema certifikat vycvikove organizace (nevim). Na to, aby delal praxi zadarmo, nemam penize. Stejne jako na pokracovani na CVUT. A na vojenskou v Brne berou jen na civilni studium. Cili platit si to.
No, vypada to, ze ted na praxi v Travelu si sahne na letadlo naposledy, na hodne dlouhou dobu...
 

FAA - Príručky pre kvalifikačné skúšky leteckých mechanikov    16. 2. 2014 / 21:22
Kachna   
Ale mají.
http://www.soscl-ruzyne.cz/_img/Osvedceni.jpg
Dokonce dělají B1, B2. Vodochody mají tuším jenom A, který je v ČR nepoužitelný
 

FAA - Príručky pre kvalifikačné skúšky leteckých mechanikov    16. 2. 2014 / 22:08
mezekmezek
Tak to zapracoval konkurencni boj Nimene to je jedno. Tak jako tak to na PART66 nic nezmeni. Proste "bruselsti idioti" vymyslili genialitu a misto zvyseni bezpecnosti to povede (vede) jen ke zhorseni. Z korespondence co vedu s firmama ohledne zamestnani syna vychazi najevo, ze je vsude podstav, mechanici jsou pretezovani a nuceni k "setreni". Zatim se nic nedeje, ale je to casovana bomba. A za par let, az tihle skonci, bude mechaniku nedostatek.

No, synovo ctyrlete studium mne celkove vyslo na ctvrt milionu a k hov...
 

FAA - Príručky pre kvalifikačné skúšky leteckých mechanikov    16. 2. 2014 / 23:11
Kachna   
No, to je smutné. Před čtyřma rokama SOS CL ještě schválená nebyla. No, je to lobby LTT a spol. A pak získat typovku a praxi pro uznání typovky je další neřešitelnej problém. No, co zkusit Kunovice? Tam prej hledaj do výroby L-410tek. Jinak mi nenapadá, co jinýho. Technics nenabírá, Ostrava krachuje, možná zkusit ABS.
 

FAA - Príručky pre kvalifikačné skúšky leteckých mechanikov    16. 2. 2014 / 23:27
mezekmezek
Jenze praxe ve vyrobe se nezapocitava... Hledaji i mechaniky do udrzby, jenze: praxe pet let, Becko plus typovky na UVP-20 (nebo co je to za verzi) a aktivne rustina.
ABSko jsem jeste nezkousel. Mohl bych...
 

FAA - Príručky pre kvalifikačné skúšky leteckých mechanikov    17. 2. 2014 / 08:25
Kachna   
Ať to zkouší on. Když se půjdeš zeptat ty, tak o něho nikdo nebude mít zájem! Je to hezké gesto otce, nicméně letecký mechanik musí být samostatný.
 

FAA - Príručky pre kvalifikačné skúšky leteckých mechanikov    17. 2. 2014 / 11:27
mezekmezek
Samozrejme ze to pisu jako za nej Tedy, jako on. Jenze znas dnesni mladez - cestina a komunikace v ni jim dela problemy. Tak nechci, aby byl za blbce hned na zacatku
 

FAA - Príručky pre kvalifikačné skúšky leteckých mechanikov    17. 2. 2014 / 08:03
Blackrat
A není lepší začít těma lehkejma a až když se v tom trochu orientuje přejít na ty složitý a dostudovat si podrobnosti? Viz téma o leteckejch učebnicích našich a FAA.. Podle těch americkejch se naučíš lítat (v tomhle případě dělat údržbu letadla) a podle našich se dovíš proč to lítá a jak to funguje..
 

FAA - Príručky pre kvalifikačné skúšky leteckých mechanikov    17. 2. 2014 / 11:31
mezekmezek
Ano, ale to je zdlouhava cesta. A americani resi znalosti podle stupnovani pozic ve firme. Ti dole toho nemusi znat tolik, nemusi umet zastoupit nadrizeneho. Tady to je opacne a jeste se studium co nejvice urychluje. (praxe je pak bohuzel opacna...).
 

FAA - Príručky pre kvalifikačné skúšky leteckých mechanikov    17. 2. 2014 / 21:35
jardaa
Zdar..předem omluva za nesouvisející téma, ale jak tu pročítám trable mladých začínajících mechaniků tak sem musím hodit odkaz.

http://aeroservis.lkvm.cz/cz/

jinak pro mezkamezka: nezoufej. já šel makat jako mechanik s totálním nevědomím co ta práce obnáší, bez jakýkoliv praxe a vědomostí o údržbě letadel. vzali mě, ukázali co a jak, občas se člověk sám něco přiučí(viz tyhle příručky), občas nějaký školení...je to běh na dlouhou trať a chce to trpělivost, snahu makat na svejch znalostech a dovednostech a mít šikovný pazoury, páč průkazy a kecání éro neopravěj..

 

FAA - Príručky pre kvalifikačné skúšky leteckých mechanikov    18. 2. 2014 / 09:00
mezekmezek
Diky za odkaz!
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ