FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 23. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Úpravy na LKPR pro A380 Jeden příspěvek | Celý strom
Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 17:35
Jennik   
Ahoj letci, nedaří se mi nějak dohledat, jaké přesně úpravy musely být provedeny na Ruzyni, aby získali papíry na A380. V sobotu sedá Korean Air, kam a jak jej přistaví a odbaví, víte?
Dík
 

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 17:49
Kendy   
Pravděpodobně tam, kde byla Lufthansa nebo Emiráty.
 

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 17:53
LAKY911
Sedá v pátek v 16:40
 

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 19:37
pepekcepek
Zdar. Když už to tu je, zajímalo by mě, odkud přiletí? Zas tak často nesleduju, ale nad námi když přelítávájí, je to požitek si ji prohlídnout v dalekohledu.
 

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 19:40
pseudoMates
Ze Soulu.. je to linka Korean Air.
 

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 19:41
pepekcepek
Díky. Tak to bude sklesávat nad námi To se těším
 

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 19:42
pseudoMates
Jestli sedí to, že bydlíš na Vysočině, tak si skoro na 100% troufám tvrdit, že jej neuvidíš..
Poletí nad Frýdlantem a dále na příletovku na Golop a dále ku Praze..
 

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 17:54
Jennik   
Díky za upřesnění. Teď ještě to, na co jsem se ptal
 

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 18:04
Veronie
dúfam, že vám aj ťamani zakývajú tak ako aj piloti Lufthansy... ale neviem, či by aj dočiahli...
 

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 18:40
Jennik   
Zajímá mě hlavně, zda jde popsat, které přesně úpravy bylo potřeba vykonat. Je tam jeden nástupní chobot navíc? U kterého terminálu, gate?
 

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 18:44
Kendy   
By mě zajímalo, k čemu ti tahle informace jako poslouží. Ke klidnějšímu spaní? Bože, vždyt je to jedno. Důležitější je, že ty úpravy vůbec byly možný a mi se ted díky tomu, můžeme koukat na LKPR zase o nějaký ten pěkný kousek navíc. Co by za to jiná letiště dala a ty se tu pídíš po takový věci. Ty jim to hodláš zkontrolovat? Seš statik nebo kolaudační úředník?
 

Úpravy na LKPR pro A380   11. 3. 2014 / 10:34
Jennik   
Aby měl Kendy taky klidný spaní:

Zajímá mě to proto, že o tom děláme grafiku do novin. O té A380 Kearn Air a o tom, že sem může lítat pravidelně. A protože to nejsem schopen vygůglovat až na obecný texty o tom, že má Ruzyně konečně papíry na A380.

A ptám se tady proto, že za těch skoro 10 let, co sem píšu, dobře vím, že mnoho simulátorových pilotů a řídících ví o reálném létání víc, než leckterý skutečný pilot. A že sem dokonce chodí lidé, kteří mají tyto informace z první ruky.

Tak proto Kendy, chlapče prudící.
 

Úpravy na LKPR pro A380   11. 3. 2014 / 10:41
Kendy   
Proč mám pocit, že si mně pochopil jako jedinej.
 

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 18:58
kuma   
Tak a máš to, Jendo. Proč se ptáš na tak zbytečný věci? Proč tě zajímaj věci, který tě nemaj zajímat? A proč tě nezajímaj věci, který by tě měly zajímat? No, měl by ses asi nad sebou zamyslet...
(jak tady čtu ty nměkterý ty reakce na normální dotaz - a je mi z toho na blití...)
 

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 19:10
Kendy   
Myslím, že už ses právě vyblil, tak pokračuj o dům dál a příště svoje nevolnosti řeš s některým jiným lékařem když si s tím sám nevíš rady a nerej tu zas domě.
 

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 19:25
Lowmick   
Však má doktor pravdu. Dyť je to úplně zbytečný co jsi napsal. Je to tu letecké fórum a Jennika něco zajímalo, tak se zeptal...
 

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 19:30
Kendy   
Aha, tak letecké forum. Pokud vím, tak forum které se věnuje simuláááátoru. Nevěděl sem, že už se to tu pasovalo na jiné letecké forum. No jen dál, nechám se ponaučit.
 

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 19:33
Fabo™   
Di do vole prdele Kendy.
 

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 19:36
Kendy   
 

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 19:37
Lowmick   
Hm. A co tohle? Ty sem můžeš psát příspěvky mimo simulátor a ostatní ne?
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=480791&lan=0
 

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 19:39
Kendy   
Lowmicku, já ten strom nezačal, tak si nepleť pojmy s dojmy.
 

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 19:47
Lowmick   
Já si nic nepletu, však jsem ani nenapsal, že jsi strom začal ty. Jen jsem zmínil, že sem příspěvky, které se přímo netýkají simulátoru, taky píšeš.
 

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 19:54
Kendy   
Ne, já do něho jen přispěl, jako do tohoto a to je velkej rozdíl, nebo mi chceš říct, že je jedno, jestli strom založíš nebo do něj přispěješ?. Prostě to tu začíná bejt jako diskuse na planes pod fotkama a ne diskuse okolo simulátoru a jeho tvorbě.
 

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 19:58
Tragédie v JRD
Jo. Jen ti nějak uniklo, ze tu shit diskusi tu zavádíš ty...
 

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 20:01
Kendy   
Aha a že vám to nedá a zapojujete se do toho shitu ochotně semnou. Nejsem o nic větší hlupák než ten, kdo se do této zbytečné diskuze zapojí.
 

Úpravy na LKPR pro A380   13. 3. 2014 / 12:23
Jirka Kallasch   
velkej mindrak ...kurva velkej ... tak pred deseti lety tu byla nepomerne vetsi cast lidi co ten simulator litala a mela na to cas ...za tech deset let se to tu trosku preorientovalo ...velka cast lita real .. kdo proboha jeste lita na simu jako driv ?? Ty ? vetsina lidi co tu prudis sem chodi dele jak ty ....a nikdo nema jakekoliv "zbytecne" umravnovaci tendence ...Asi nezbejva nez to bud zkousnout to ze se veci menej a lidi nezustali porad cucet do monitoru s joyem v ruce a nebo si zalozit vlastni kde te nikdo otravovat nebude ....
 

Úpravy na LKPR pro A380   11. 3. 2014 / 11:11
Lowmick   
Jo už tomu rozumím - podle tebe je tedy velký rozdíl mezi založením stromu s tématem mimo FS a pozdějším příspěvkem, který se také netýká FS, do toho daného stromu.... hmmm, tak to jo, to zní opravdu logicky...

Sice o tvé povaze víme určitě úplné hovno, jak píšeš v příspěvku vedle. Na druhou stranu si k ní děláš svými vyjadřovacími schopnostmi dobrou reklamu.
 

Úpravy na LKPR pro A380   11. 3. 2014 / 11:53
Kendy   
Nepotřebuju žádnou reklamu a už vůbec ne na svou osobu, či snad muskulaturu těla jak píše Tragéd. Na to jste tu experty vy a běda, když se vám tu šlápne na kuří oko.
Mně tu osočujete, že reju do každého ale sami jste schopni se vozit po někom, kdo vám není po vůli a má jiný názor. Ano, já to nedělám s noblesou a slovíčkařením, jdu rovnou a na plnou hubu a nestydím se za to.
 

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 19:52
Fishbed   
mu spadla i v fsce
 

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 22:40
jjelen
A ze jsi tohle nenapsal pod prispevky realnych pilotu. To ti tekla sllina po brade, jak to bylo zajimave cteni vid! Ale zmrdat neznaleho, kdo se slusne zepta na cosi, spojene s letectvim si z bezpeci domova troufnes. Bez svym mindrakem zasirat jine forum.

Jelen
 

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 22:43
Fridgy
Souhlasím, proč se tady všichni tak navzájem shazujete?
Naopak by jste měli být rádi že existuje nějaký portál kde se dá pokecat o našem společném zájmu..
A ať to je REAL nebo Virtual až přes RC modely tak to furt patří do jedné skupiny... Letectví...

 

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 19:31
Tragédie v JRD
Chováš se jak idiot.
 

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 19:35
Kendy   
Víš je je mi to jedno? Jsou tu větší idioti než já a taky jim to nepíšu, ikdyž bych mohl. Tak kdo další?
 

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 23:45
Buffus
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=438878&lan=0
 

Úpravy na LKPR pro A380   11. 3. 2014 / 10:37
Jennik   
Václave, mě vždycky akorát vyděsí, jak jsou někteří lidé schopní se tak rychle samonasrat
 

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 19:02
Fiideell
Půjde na stojánku č. 3, tam jak běžně stojí Emirates V podstatě je to jediná stojánka, kam může. Takže tak
 

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 19:25
pseudoMates
V podstatě může na 3 a na 22 (kde tušim stál i UAE, když tu nouzově sedal)..
 

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 19:33
Fiideell
Jojo, mimo Schengen ale pak zůstává jen 3
 

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 19:35
Tragédie v JRD
Ono proc by delali nejake velké změny? Nejde o pravidelný provoz A380, jen o mimoradku. Kdyby šlo o pravidelný provoz, tak by to bylo trosku jine, ale jinak je to ero jako jine... Jen trosku vetsi. Pojizdecky použitelné pro A380 jsou (v aipu je Tuším pekne vyznačeno, na které se vejde), rozpětí zas o tolik velké nemá, a jinak vlastně vše potřebné Ruzyně na jednorázovou návštěvu má... Tak bych z toho nedělal nějaký drama.
 

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 22:40
Fridgy
nechápu kde všichni berete "jednorázová návštěva" ... Nikoho nenapadlo že A380 taky mohla u nás dříve sedat, a proč se tedy začala RWY najednou předělávat na jinou kategorii?? bože ...
 

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 22:56
Tragédie v JRD
No .. kde to všichni bereme... No, prostě to víme. Je to jednorázová návštěva, která se jen tak opakovat nebude.

A dráha na Ruzyni se opravdu kvůli A380 neopravovala.
 

Úpravy na LKPR pro A380   11. 3. 2014 / 10:47
Jennik   
Odkud to "všichni víme"? Praha - Soul Korean Air by měla být pravidelná linka, ne? A Korean Air zatím ani oficiálně nepotvrdili A380 v Praze (i když už jsou rozdané akreditace novinářům), takže hádám ani to, jestli bude lítat pravidelně nebo ne...

 

Úpravy na LKPR pro A380   11. 3. 2014 / 10:53
Tragédie v JRD
Ach jo .. A380 opravdu nebude pravidelně. Jedná se o jednorázovou záležitost (změnu typu na pravidelné lince) - ať už z jakéhokoli důvodu.

Hele, někdy vás novináře nechápu, jak jste schopni dělat z komárů velbloudy
 

Úpravy na LKPR pro A380   11. 3. 2014 / 10:57
Fabo™   
No, tak zas kdyz sem mohou posilat Jumbo, proc by nemohli, v pripade ze se PRG osvedci jako letiste ktere A380 bez problemu obslouzi, posilat "pravidelne" i A380? Treba i jen jednou tydne v sezone.
 

Úpravy na LKPR pro A380   11. 3. 2014 / 22:53
Fridgy
nějak tak jsem to myslel ) Korean Air asi má nějaké důvody proč sem zrovna to Jumbo posílal
 

Úpravy na LKPR pro A380   14. 3. 2014 / 08:01
Tragédie v JRD
Jo. Tím důvodem je jednorázove vetsi poptávka.
 

Úpravy na LKPR pro A380   11. 3. 2014 / 12:33
Jennik   
Tak 380 fakt není komár a ani velbloud ne
Jinak proto se tu přeci ptám, abych neuváděl blbosti.
Protože tady, tady všchni ví nejlíp, jak to ve skutečnosti je
 

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 23:08
kuma   
Pokud jsem dobře pochopil Jennika, tak ho spíš zajímaly případné přípravy a úpravy nástupních mostů, protože na letištích, kam A380 létá vytupuje každé "poschodí" svým mostem. Na Ruzyni je most pochopitelně jen jeden (pokud se nechystají nějaké úpravy, že) a cestující proto budou muset uvnitř letadla "z patra do patra". Což je samozřejmě fuk pokud jde o výjimečnou "návštěvu", kdy asi i cestujících bude méně, ale kdyby šlo o normální pax, tak je to dost vopruz.
 

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 23:50
Mike76
Třeba jim dají nástupní most a pak je vyženou na plochu a přistaví jeden autobus jak je na LKPR dobrým zvykem )))
 1x  

Úpravy na LKPR pro A380   10. 3. 2014 / 23:57
Fishbed   
asi minuta a půl hledání fotek na planes.cz a hned máme odpovědi
26569 B / 600 x 413 / a380-841-d-aimf-lufthansa-dlh-lh-praha-ruzyne-prg-lkpr (2).jpg
21440 B / 600 x 435 / a380-841-d-aimf-lufthansa-dlh-lh-praha-ruzyne-prg-lkpr (1).jpg
 

Úpravy na LKPR pro A380   11. 3. 2014 / 09:20
kuma   
Noi právě, tak to bylo (a už nebudu dělaz advokáta jennikovi - ale v tom vidím podstatu dotazu, který by šlo formulovat lépe) - jenže při pohledu na ty fotkuy člověka napdne: "byly na Ruzyni udělány od té doby nějaké úpravy pro přijímání A380?" - no, odpověď asi zní "ne"...
 

Úpravy na LKPR pro A380   11. 3. 2014 / 10:41
Jennik   
Dík

Fotek téhle výroční návštěvy Lufthansy a neplánovaného přistání Emirates je samozřejmě plný web, ale odpověď na mou otázku z nich fakt nevyčtu.
 

Úpravy na LKPR pro A380   11. 3. 2014 / 10:50
Létající myš   
Když tě to tady neuspokojuje, tak je ještě jedna možnost. Většina letišť a Praha asi taky, má něco co se jmenuje Styk pro veřejnost. Tak tam napiš a pokud jsou normální, určitě ti odpoví. Asi tak.
 

Úpravy na LKPR pro A380   11. 3. 2014 / 11:18
Flogger   
To bychom ale přišli o tuhle báječnou diskusi...
 

Úpravy na LKPR pro A380   11. 3. 2014 / 12:35
Jennik   
Docela hezký článek vyšel zde. Je tam fotomontáž, kde by to mělo stát.

http://www.letisteodbory.cz/?p=9862
 

Úpravy na LKPR pro A380   11. 3. 2014 / 14:15
kuma   
No právě odsud je ten dotaz - protože se tam, píše: "Jedná se spíše o propagačně/zkušební let, mj. k otestování provedených úprav." ...a otázka zní - o jaké úpravy jde? Bylo tedy kvůli propagační úzkušební návštěvě korejského A380 vůbec něco upravováno? a co? (teda že to opakuju, ale zatím na to skutečně nikdo neodpověděl... )

 

Úpravy na LKPR pro A380 - chemtrails?   11. 3. 2014 / 12:36
Zdenda
Včera byla krásná modrá obloha popsaná samými čarami po letadlech
a záhy se takhle zvrhne zpočátku nevinná otázka.
Já snad začnu věřit na chemtrails
Jednou za čas takový zvrat zde nastane, začnu asi v tom případě pozorovat oblohu, zda zase nejsou hustší a zřetelnější kondenzační stopy.
Bóže můj, čím Vás to kropěj?
 

Úpravy na LKPR pro A380   11. 3. 2014 / 13:32
Jennik   
Mimochodem... po roce na fóru a hnedle takový baobab! Mě to snad zase začne bavit
 

Úpravy na LKPR pro A380   11. 3. 2014 / 14:25
pawlick
Vítej zpět Hned je zase co číst. Tady se furt někdo bavil o nějakých simulátorech a nikdo se nechtěl pohádat Člověk hned po ránu dostane lepší náladu
 

Úpravy na LKPR pro A380   11. 3. 2014 / 14:32
Jennik   
A vidíš, kdybych tomu chtěl dát podnět, mohl bych být fakt pyšnej. Ale já ne... Já pěkně poučeně gůgluju, než se zeptám, pak ještě hledám a studuju. Potom teprve napíšu JEDNOZNAČNÝ NÁZEV příspěvku. Text bez novotvarů, s diaktritikou, nez hrubek, stylisticky správně...

A stejně: hnedle jedna zleva, druhá zprava a už to lítá, co peří má
 

Úpravy na LKPR pro A380   11. 3. 2014 / 14:59
Tonda1
Ahoj,
já jsem si to vše se zájmem celé přečetl a toto vlákno potvrzuje to, že se pomalu uživatel bojí zeptat. Hodně příspěvků začíná omluvou a vysvětlováním, proč se ptá. Ono se teoreticky dá najít všechno, ale někomu to trvá chvilku, někomu déle, nebo nenajde. Od toho, kdo je věci kovanější, tazatel rád přijme radu. Pokud je rada ironická a jizlivá, tak to hold polkne, ale mrzí to. Na jednu stranu je dobře, že to tady větralo.
 

Úpravy na LKPR pro A380   11. 3. 2014 / 15:17
Veronie
presne tak... teraz mi tak došlo, že vlastne je to celé trápne, že je niekto hneď sp.....ý za to, že sa niečo spýta... mne osobne je vždy lepšie, keď sa spýtam tu a čítam to v jazyku, ktorý to poznám ako to hľadať v angličtine, aj keď posledné týždne som bola nútená hľadať aj tam a našla som vždy čo som chcela, ale niekto napríklad anglicky vedieť nemusí a hľadá pomoc tu...

výnimkou sú však takí, ktorí očakávajú, že my to za nich všetko spravíme a postavíme ich už pred hotovú vec, takže toto fakt nie.... ale spýtať sa, tak to je jasné a nemal by byť hneď zdrbaný za to, že si to mal nájsť, to fakt aby sa tu už človek aj bál niečo spýtať... -_-
 

Úpravy na LKPR pro A380   11. 3. 2014 / 15:21
Fabo™   
Jennik fakt nie je z tych co by nechceli hladat a chceli byt postaveny pred hotovu vec...
 

Úpravy na LKPR pro A380   11. 3. 2014 / 15:23
Veronie
to ale nikto nehovorí a navyše nepýtal sa nič zlé... proste pýtal sa to, lebo pre niečo ho to zaujímať muselo... ale na druhej strane zverejňovať SZ, tak o tom somtu napísala svoje...
 

Úpravy na LKPR pro A380   11. 3. 2014 / 15:27
Fabo™   
To ja len pre uplnost, nie kazdy si tu Jennika pamata a pamata si co urobil pre komunitu simmerov a dalsie komunity.
 

Úpravy na LKPR pro A380   12. 3. 2014 / 08:45
Hermann   
minimalne muz na zidli
 

Úpravy na LKPR pro A380   11. 3. 2014 / 14:54
happypetr   
 

Úpravy na LKPR pro A380   11. 3. 2014 / 17:58
Jennik   
Takže, podle soukromého zdroje z ČSA se nic fyzicky nepřestavovalo kvůli A380. Pro odbavení takových letadel byla už původně projektována gate 22 na prstu C a tady taky Korean Air zastaví. Co si člověk nezjistí sám
 

Úpravy na LKPR pro A380   11. 3. 2014 / 18:14
Tragédie v JRD
Coz jsem ti tu (vlastní polívčička) napsal i já... Tak si zas tak moc nestezuj
 

Úpravy na LKPR pro A380   11. 3. 2014 / 21:59
Kachna   
Céčko? Takže chobotek ke dveřím a po schodech do autobusu
 

Úpravy na LKPR pro A380   11. 3. 2014 / 22:48
Rozšafín Ctibum   
No moment, u gate 22 na prstu C Korean rozhodně nezastaví, protože by pak museli všichni cesťáci do autobusu. Bude to pravděpodobně stojánka 3
 

Úpravy na LKPR pro A380   12. 3. 2014 / 09:38
Jennik   
Tyjo, celou dobu se tady doprošuju o odpověď, dokonce dostanu sprďan za to, že se vůbec ptám a teprv teď je tu spousta znalců Nicméně, G22 mám fakt potvrzený a navíc je u něj nástupní chobot, jestli se nepletu tak právě projektovaný pro velká éra jako B747 nebo A380.

Viz obrázek, stání zcela vlevo nahoře. Asi jediné místo, kam může takovej macek zajet na terminálu 2.
29180 B / 600 x 428 / 7895-v-1np.jpg
 

Úpravy na LKPR pro A380   12. 3. 2014 / 09:42
Fabo™   
No jo... akorat, Korea neni Schengen, takze fakt bych ho na 2ce necekal
 

Úpravy na LKPR pro A380   12. 3. 2014 / 11:49
kuma   
Nic ve zlém, ale G22 bude možná skutečně projektován rovnou pro velkokapacitní dvou (až tří-)patrová letadla se čtyřmi pohybivými mosty, dotčený C22 (o který se asi jedná) jen svede cestující z neshengenu na plochu,m odkud asi těch pár metrů ke dveřím do budovy pojedou velkokapacitním Ikarem (joke).
 

Úpravy na LKPR pro A380   12. 3. 2014 / 12:11
Jennik   
Jak říkám, je to z interního zdroje. Ale raději ještě popátrám...
 

Úpravy na LKPR pro A380   12. 3. 2014 / 12:15
pawlick
Jako kdyby jsi zapomněl, jaký je tady správný postup Nejdřív pořádnej pojeb a pak se teprve může radit
 

Úpravy na LKPR pro A380   12. 3. 2014 / 12:26
Pan Letadlo   
"The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it’s to post the wrong answer."

- Howard G. "Ward" Cunningham

 

Úpravy na LKPR pro A380   13. 3. 2014 / 11:32
Jennik   
Hele, tohle je fakt dobrý... Pro neangličtináře:

Nejlepší způsob jak dostat na internetu správnou odpověď není položit otázku, ale napsat špatnou odpověď.
 

Úpravy na LKPR pro A380   12. 3. 2014 / 16:04
Fiideell
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=480900&lan=0 Musíš ty odpovědi číst
 

Úpravy na LKPR pro A380   12. 3. 2014 / 16:39
kuma   
No, když se i ty přečtené odpovědi dost liší, že...
(viz adamickm a ty...)
Ta A3 je pravděpodobná (non-schengen, krajní most s dostatkem místa lkolem...), ale C22 zas byla opakovaně uvedena (dle některých "potvrzena").
Tak na to může uzavírat sázky ne?
 

Úpravy na LKPR pro A380   12. 3. 2014 / 17:23
Davi
Pokud se podíváte na 10-9ku mapu pro LKPR, tak zjistíte, že jinam to ani nepujde moc vzhledem k pojezdovemu systemu. Pokud vynecham Cargo a stojanky podel twy G(50-58)
 

Úpravy na LKPR pro A380   12. 3. 2014 / 17:26
Fiideell
Já se vsázet nepotřebuju Jen jsem odpověděl dtyčnému na jeho dotaz. A to je stání 3
 

Úpravy na LKPR pro A380   11. 3. 2014 / 18:40
Lejzy
Cywe, jednou sem zaleti letadlo, kterych jinde clovek vidi x jen z okenka pri ceste na dovcu/praci, a jake je z toho halo.
 

Úpravy na LKPR pro A380   11. 3. 2014 / 21:10
Lowmick   
Mno je fakt, ze to neni tak zajimave a usmevne tema, jako let bez kysliku ve FL250 v pretlakovem letadle
 

Úpravy na LKPR pro A380   11. 3. 2014 / 22:21
Lejzy
;]
 

Úpravy na LKPR pro A380   12. 3. 2014 / 12:59
adamickm
Tak koukám,že nerudných komentátorů je tu dosti Jinac nebylo těžké zvednou telefon,najit to správné číslo a hned člověk věděl,že zatím je plánovaná skotečně C22 a podle hustoty provozu v pátek se popřípadě může gejt změnit Máme svobodu informací a některým tady nejmenovaným to očividně dosti vadí
 

Úpravy na LKPR pro A380   13. 3. 2014 / 00:38
Rozšafín Ctibum   
Jestli Ti tam někdo potvrdil "C22" tak si měl buď hroznou smůlu na nějakého "zácvikáře" nebo tam těch telefonů mají stovky na toto téma a odbývají to jak nejlépe to jde, tzn. "ano, ano, jistě, ano, nashledanou.".

Nikdo z letiště by totiž nepoužil nic jako "C22". Buďto totiž je to číslo gate, které je sice skutečně složené z písmena a čísla, ale poslední na céčkách je C21, odkud chodí jen schengen Wizzair, je to v přízemí a je to pouze na autobusy nebo jde o stojánku a pak je to pouze 22, což je gate C10 a C11 (stojanka 22A).

Korejec normálně chodí na stojánku 14. Jediný důvod, proč by měla být nějak dopředu plánovaná 22ka který mě napadá, že stojánku 3 (resp 3A) má dlouhodobě "rezervovaný" Aerošrot. Každopádně změna stojánky je záležitost handlingu a lze ji provést operativně prakticky kdykoliv. Snažíme se to příliš nedělat, hlavně proto, že je nutné pak hledat lidi po celým letišti, neboť standardní koupák hlášení neposlouchá a co je na palubce, to je svaté.

"Můžete mi říct, proč jste nás rozsadili, když jsme tři? Já mám řadu 136, manžel 142 a dcera 156! Budu si na vás stěžovat!!"
"Paní, to není číslo řady, to je boarding number, to neřešte, máte sedadla 21 A B a C, sedíte vedle sebe."
"Tak proč matete lidi?"
"Nemateme lidi, ale více slušnosti by neškodilo, děkujeme."
"Slušnosti? Vy my máte sloužit!"

A pak se nedivte, že se na vás ty holky na check-inu někdy nesmějí...
 

Úpravy na LKPR pro A380   13. 3. 2014 / 02:36
adamickm
Joj teď abych se nedotkl dispečinku,výraz který jsem použil nebyla informace od nich.To je jen pro nás zkratka myšlená tím,že to bude "Pier" céčko a gate 22 potažmo 22A,hold profesní demence A přesně jak říkáš,nekoukal jsem sice do leťáku ale pokud bude na trojce trojčit rusák tak bych to viděl na tu 22 Ale zatím ani operačka neví,kam Korean přijde
 

Úpravy na LKPR pro A380   13. 3. 2014 / 09:32
pseudoMates
jen upřesním..
Stand (stání) = parkovací stání letadla
Gate = východ z přilehlé čekárny pro cestující

Na LKPR označení Gate NEKORESPONDUJE s číslem stání..
Takže.. buď bude stát na stání 22 (22A rozhodně ne, bo se na ní nevejde), což je gate C8 (nebo tak něco - střílím od boku), nebo bude stát na stání 3, což je gate A6 (nebo tak něco, opět střílím od boku)..
 

Úpravy na LKPR pro A380   13. 3. 2014 / 08:04
pseudoMates
Změna stání je záležitost handlingu..? Nepovídej.. Pokud vím, tak tohle řeší CPD a rozhodně ne handling.. Handling může tak maximálně požádat CPD o změnu stání (např. problematická linka provozovaná jetem se vrací plná a je plánována na stání do polí, tak si Handling požádá o změnu stání, aby se ušetřil čas, který je potřeba na odvoz lidí busama..). Ale změna stání je záležitostí CPD a NIKOLV handlingu.. Handling, jak známo, není vlastníkem stání. To je provozovatel letiště, který je zastoupen právě CPD..
Tak tu nemať lidi..
 

Úpravy na LKPR pro A380   13. 3. 2014 / 11:08
Rozšafín Ctibum   
...redakčně zjednodušeno...
 

Úpravy na LKPR pro A380   13. 3. 2014 / 11:10
pseudoMates
spíš jedna ze tvejch pohádek zase, což..?
 

Úpravy na LKPR pro A380   13. 3. 2014 / 11:15
Rozšafín Ctibum   
Ale hovno, jen se snažím dopátrat té blbosti ohledně stojánky 22. Nikde nic nevisí a kam se podívám, všude zatím stand 3 (což je A6 )
 

Úpravy na LKPR pro A380   13. 3. 2014 / 14:10
adamickm
Tedy snažím se najít v diskuzi něco o handlingu jak píšeš ale nikde ani slovo Moje operačka nemusí být tvoje operačka Prostě final info ať to uzavřeme,bude to stand 3 a spolu s ním i omezen provoz na dvojce,oba budou vyhrazeny pro hosty akce,media a zaměstnance co tam mají co hledat. Jinac akce bude živě na fcb stánkách letiště.
 

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ