|  |  | Potíže při ON-LINE létání 29. 3. 2005 / 09:34 | |
|  | ON-LINE jsem zatím létal jen několikrát. Z nějakého mně nepochopitelného důvodu, se mi pokaždé stalo (jednou ještě před startem a jinak během letu), že mi joystik přestal ovládat obě plynové páky současně, takže jsem ovládal jen jeden motor, což bylo hodně velké překvapení, když jsem to vzal před přistáním celé do "rukou". Taky se stalo, že po připojení najednou svítila všechna světla, aniž bych je zapnul.
Před přistáním se dostanu s FPS úplně až na neúnosné minimum (0 -3), což z toho udělá úplně neovladatelný stroj.
Je mi jasné, že s počítačem co mám (Celeren 2,5 GHz, 512 RAM, ale grafika jen 64 MB) žádné zázraky čekat nemůžu, ale oproti off-line je to podstatný rozdíl. Zobrazení mám nastavený zrhuba tak, jak to FS nastavuje na "high", ale pro on-line jsem radši ještě ubral.
Nevíte proč se mi rozhodí to ovládání a je takový pokles FPS při on-line možný? FSUIP mám verzi 3.129, připojuji se jen přes klasický modem.
Díky. |
| |
|
 |  |  | Re: Potíže při ON-LINE létání 29. 3. 2005 / 09:42 | |
|  | Typoval bych to na to, ze pouzivas "softwarovy" modem. Pro usetreni penez se v posledni dobe delaji modemy tak, ze karta jen upravuje audiosignal a ostatni je zalezitost SW, cimz se zatezuje procesor. Klasicke telefoni modemy zpracovavaji signal, po te ho dekoduji, zarizuji handshake, CRC a uz hotova data posilaji do PC. Doporucil bych nasledujici postup: Zkus si nekde pujcit externi modem a pripoj ho k PC pres RS 232. Uvidis, jestli se to zlepsilo. Pripadne se se podivej ve spravci uloh na to, kolik casu procesoru a pameti mas zabrano kdyz mas/nemas aktivni dialup.
Co se tyce sprahnuti pripusti motoru udelas to tak, ze
stiskni postupne "e 1 2" mas li dvoumotorove ero, mas li ctyrmotorak tak "e 1 2 3 4"
|
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Potíže při ON-LINE létání 29. 3. 2005 / 10:12 | |
|  | napr. u PMDG ten postup co zminujes dole, nefunguje. Obcas se mi stane, ze si na neco ahnu a taky mi to zacne ovladat jeden motor (jenom) ... zmineny postup se snazim (i nekolikrat) provest, ale bez uspechu ...
no dobre, mozna jsem jenom levej .) |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Potíže při ON-LINE létání 29. 3. 2005 / 10:53 | |
|  | Hm...to sprahnuti motoru mi taky nefacha, vetsinou to resim reloadnutim letadla pres menu FSky a to pomaha...ale je pravda, ze jsem to jeste nezkousel ve vzduchu, vzdycky mi to nefunguje uz na zemi... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Potíže při ON-LINE létání 29. 3. 2005 / 11:13 | |
|  | Co delas potom ? ovladas ho mysi samostatne a nebo ho vypnes a letis eng out nouzovku ?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Potíže při ON-LINE létání 29. 3. 2005 / 11:27 | |
|  | za letu se mi to jeste nestalo .. ale nejcasteji se mi to stava pri pojizdeni .. a pokud se mi to stane, tak se na to vyseru a odpojim a resetim fsku ... mezitim me vetsinou chut se znovu pripojit prejde, takze se nerekonektim |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Potíže při ON-LINE létání 29. 3. 2005 / 11:29 | |
|  | Taky reseni Ja bych v takovem pripade pak sel asi na pivo  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Potíže při ON-LINE létání 29. 3. 2005 / 11:29 | |
|  | To s tím ovládáním motorů potvrzuji, nefunguje to ani na DF737, takže dovozuji, že komerční addony tohle neumí.
Pomůže reloadnutí jiného letadla a znovu nastavení původního.
Doporučuji zařadit kontrolu "ovládání symetrie tahu" ještě na zemi mezi úkony, protože snad nikdy se mi to nestalo během letu.
Lze přistát skutečně koordinací myš/plynová páka .
PavelS |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Potíže při ON-LINE létání 29. 3. 2005 / 11:06 | |
|  | Taky jsem měl problém s tím plynem. Sekvence E 1 2 nepomohla
Myslím, že jsem to vyřešil přemapováním jakési funkce, co používá tlačítko E. Dokonce to myslím byl právě ten Select Engine (E). Namapoval jsem to na nějaku složitou kombinaci (něco jako ctrl+alt+e), člověk to pak neúmyslně nezmáčkne a ovládání plynu se nepodrbe. Od té doby se mi zdá vše v pohodě  |
| |
|
 |  |  | Re: Potíže při ON-LINE létání 29. 3. 2005 / 17:56 | |
|  | Pokud komunikuješ přes textovou řádku, dej si pozor, abys měl vždy fokus (kurzor) na této textové řádce. Protože, když začneš psát "do FS-ky", tak ta samozřejmě začne tyto klávesové zkratky vykonávat. Jakmile napíšes "e", tak se ti začnou přenastavovat ovládání motorů...
Pozor, textová komunikace je v programech pro připojení do on-linu záludná.
Karel |
| |
|
|