| | | ifly FS2004 26. 4. 2014 / 12:54 | |
| | Nazdar draci,
prosím Vás, když cvičím Touch and Go na letišti s ifly tak se mi pořád stává, že mi hned po vzletu nejde opět aktivovat CMD A, ale pouze A/T. Až po nějaké době letu to jde aktivovat. Někdo říkal tenkrát, že letadlo musí být vytrimované a podobně, ale to všechno jsem zkoušel. Nemáte ještě někdo nějakou radu nebo nenapadá Vás něco?
Thanks!
|
| |
|
| | | ifly FS2004 26. 4. 2014 / 16:07 | |
| | Netlačiť na knipel, resp. nedotýkať sa ho. |
| |
|
| | | | ifly FS2004 28. 4. 2014 / 18:41 | |
| | namám knipel jen klávesnici |
| |
|
| | | | | ifly FS2004 28. 4. 2014 / 19:36 | |
| | Tak si kup joy na klavesnicou ovladat fs je na p..... |
| |
|
| | | | | | ifly FS2004 28. 4. 2014 / 22:01 | |
| | Letam jen 737 a joy proto moc nepouzivam. Pri pristani po ILS na to dosednuti mi klavesnice staci |
| |
|
| | | | | | | ifly FS2004 28. 4. 2014 / 22:35 | |
| | kristova noho, na to potřebuješ iFly? |
| |
|
| | | | | | | ifly FS2004 28. 4. 2014 / 22:40 | |
| | Skutocne, joy, aj ten najlacnejsi z Kauflandu neolutujes. S klavesnicou to proste nejde.
m. |
| |
|
| | | | | | | | ifly FS2004 29. 4. 2014 / 08:22 | |
| | Světe div se, jde to.
Já si to taky moc nedovedu představit, ale když u zašpalkovaného letadla naklikáš úplně všechno do FMC, necháš se vypušovat někam do prostoru, pomocí šipek pomalu pojiždíš až na start, pomocí pgUP/pgDOWN (nebo INS/DEL - to už nevím) vytrimuješ na správný zoubek, dáš plyn - a po vzletu zapneš AP - tak takový létající počítač skutečně doletí až na místo dotyku skoro sám - a na to stačí klávesnice, nepotřebuješ ani joystick, ani sidestick, ani berany...
Toto ale skutečně není můj šálek kávy, já naopak dlouhé lety na simu nemám rád, protože když to letí samo, jakou bych z toho měl radost - ale "každej sme ňákej..." |
| |
|
| | | | | | | | | ifly FS2004 29. 4. 2014 / 08:31 | |
| | Souhlas. Já taky začínal na klávesnici, ale musím říct, že mně to přestalo bavit během asi 10min. Jak jsem si půjčil joy (to byl jakýsi starý za 50kč), tak mně to hrozně chytlo. Střihnout si sem tam nějaký ten vizuálek nebo letět na ruku podle přístrojů (pokud opustím myšlenku malých mašin VFR a bez autopilota), tak je to s joyem nepopsatelně lepší zážitek.
Šturmovik se ještě na šipkách jakštakš dá. Pár let jsem tak lítal, ale FSka, to je bez joye tragédie |
| |
|
| | | | | | | | | | ifly FS2004 29. 4. 2014 / 09:07 | |
| | Ještě jedno úsměvné doplnění.
Používání samotné klávesnice nemusí být vždycky tak docela zavrženíhodné - z mé mikroskopické zkušenosti na "plnokrevném" simulátoru Airbusu si pamatuji, že impulsy, které člověk udílí "sidesticku" u Airbusu jsou nejvíc podobné poklepávání na šipky na klávesnici. Jakákoliv vazba na skutečné berany nebo knipl - nebo proporcionální joystick, u Airbusu selhává - představa, že sidestickem hýbu jako kdybych ťukal do klávesnice - přinesla velmi rychle kýžený efekt. |
| |
|
| | | | | | | | | ifly FS2004 29. 4. 2014 / 09:26 | |
| | Tak tak, technicky to sice nějak jde (s omezením na autoland), ale veškerý zážitek je nulový |
| |
|
| | | | | | | | | | ifly FS2004 29. 4. 2014 / 10:12 | |
| | Proč?
Největší sranda je oživit to z Cold & Dark a po přistání to zase vychcípat do mrtva. Let je jen takové nutné nudné mezidobí, které stejně většina pilotů v reálu prospí
|
| |
|
| | | | | Aukro: Saitek X52 Pro Flight 8. 5. 2014 / 18:52 | |
| | | |
|
|