|  |  | vytvoření scenerek pro fsx 28. 5. 2014 / 07:26 | |
|  | Ahoj, chtěl bych si začít vytvářet scenerku pro fsx. Mám stažený sketchup
ale potřeboval bych najít programy:
Airport Desing Editor
ModelConverterX
Mám windows 7 64 bit a jedině jsem sehnal na windows XP , a tak se chci zeptat jestli nevíte kde se to dá stáhnout zadarmo a na win 7 a u toho ModelConverterX mi řo píše: "program přestal pracovat"
Díky za všechny odpovědi 
|
| |
|
 |  |  | vytvoření scenerek pro fsx 28. 5. 2014 / 09:08 | |
|  | ADE lze stahnout na jejich oficialnich strankach, snad airportdesigneditor.co.uk
MCX zas na scenerydesign.org
Oboji funguje na Win 7 bezvadne. |
| |
|
 |  |  | vytvoření scenerek pro fsx 28. 5. 2014 / 09:15 | |
|  | Ahoj, mám taky Win 7 64 bit, vše jak můžeš na LOWZ vidět funguje. Stáhni si tohle: http://www.scenerydesign.org/development-releases/ a spusť jako správce. Mimochodem tu scenerku jsem taky vytvořil ve Stetchup-u a nicmoc teda. Třeba ty okna tam různě problikávaj, časem ti doporučuju zkusit GMAX. Pro umístění vytvořených objektů můžeš použít již zmíněný Model Converter X, anebo, pokud to myslíš s vytvářením scenerek vážně, tak si kup Instant scenery 3 
Kdybys chtěl s něčim pomoc, tak napiš..
L. |
| |
|
 |  |  |  | vytvoření scenerek pro fsx 28. 5. 2014 / 09:54 | |
|  | když už jsme u toho...já jsem zvyklý a dělám vše posledních pár let (no pár..asi tak 10) v 3D maxu...lze vyvíjet pro FSX v MAXu 2010...ptám se, protože předpokládám, že existují nějaké pluginy pro export modelů z maxu do formátu pro FSX...zatím jsem pro žádne FS nedělal...teprve se na to chystam, tak bych si to nerad komplikoval hned z kraje.. |
| |
|
 |  |  |  |  | vytvoření scenerek pro fsx 28. 5. 2014 / 10:10 | |
|  | Ano, sucastou SDK (myslim sp2) su aj pluginy pre max, (ale len pre niektore verzie)
uz si nepamatam ci aj pre 2010 (ale mozno budu fungovat aj tam, ono sa to moc nelisi) |
| |
|
 |  |  |  |  |  | vytvoření scenerek pro fsx 28. 5. 2014 / 10:17 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | vytvoření scenerek pro fsx 28. 5. 2014 / 11:18 | |
|  | Pluginy pre novsie verzie maxu su aj v Prepar3D SDK, vyuzitim exportu cez P3D pluginy a FSX prevodniku XtoMDL sa da vytiahnut nativny FSX model.
Ja osobne pouzivam obcasne 3dsMax 2012 64bit. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | vytvoření scenerek pro fsx 28. 5. 2014 / 12:19 | |
|  | | |
|
|