FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 29. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Innsbruck Approach (LOWI) Jeden příspěvek | Celý strom
Innsbruck Approach (LOWI)   29. 5. 2014 / 23:39
Manfrey   
Ahoj,

nevíte jak nejjednodušeji provést bezpečné ILS přiblížení na letiště Innsbruck za nulové viditelnosti. Jakou volit třeba mapu (spíš orientační) a jaký je třeba postup ve skutečnosti. Je třeba někde v blízkosti letiště nějaký bezpečný bod nad okolním terénem, kde by šlo rovnou nalétnout do localizeru a také se bezpečné usadit do G/S, tak abych se pořád nemusel soustředit na radiovýškoměr.

Všem díky za prodiskutování. Je to moc hezké letiště a já už nechci mít v záloze LOWS pro případné špatné počasí na LOWI.



 

Innsbruck Approach (LOWI)   30. 5. 2014 / 00:17
Rychlokvaška
Za nulové viditelnosti nelze provést na letiště Innsbruck bezpečně žádné přiblížení !!!

Pokud nejsou minima 1500m dohlednost a oblačnost min. 1300ft AAL, tak letiště dokonce nedovoluje ani žádná přiblížení. I když je možné v případě dočasně zhoršených místních podmínek (lokální mlha, kouřmo, sněžení) požádat o přiblížení pokud je RVR alespoň 1000m, dohlednost nad mlhou alespoň 5km a žádné mraky pod 3100ft, v praxi to málokdo využívá a většina aerolinek má minima mnohem vyšší - například 3.7km dohlednost pro přílety z východu a 5km pro přílety ze západu, s minimy na 3700, resp. 5000ft. V tom údolí to není zejména při Föhnu a mlhách vůbec žádná legrace a pouštět se do přiblížení i za mnohem lepších podmínek než jsou uvedená minima není vůbec procházka růžovou zahradou.

I když se leccos mění s příchodem GNSS přiblížení a posunem antény lokalizéru, Innsbruck zůstává letiště, kde se letí závěrečná fáze přiblížení zásadně vizuálně, za ne úplně standardních postupů a přístrojové navigační pomůcky (s výjimkou GPS) neexistují.
 

Innsbruck Approach (LOWI)   30. 5. 2014 / 09:03
Manfrey   
Moc díky za vyčerpávající odpověď.

Ještě se chci zeptat k tomu posunu lokalizéru. Myslíš tím to, že ILS RWY26 není přesně v ose dráhy? Já jsem nevěděl jestli to je chyba a nebo to tak je i ve skutečnosti. Je to hodně zvláštní takové přiblížení.

dík
 

Innsbruck Approach (LOWI)   30. 5. 2014 / 11:11
Fabo™   
Vzhledem na tvar udoli nelze postavit v Inssbrucku ILS. Proto je tam vyoseny lokalizer s glisadou.

Co se tyce priblizeni, v spatnem pocasi je nejlepsi volbou v Innsbrucku RNAV priblizeni na 26 nebo treba i 08. Tam zalezi co mas za letadlo. Umi to treba Aerosoft Airbus.

Jinak doporucuju naucit se cist priblizovaci mapky. K Innsbrucku je bezne sehnat jak rakouske AIPacke tak Jeppeseny.

@DD: Nemate nahodou Innsbruck v siti? Hrozne rad bych se podival na LIDO set jak to maj udelany.
 

Innsbruck Approach (LOWI)   30. 5. 2014 / 11:35
Rychlokvaška
Jasně že máme Viz SZ
 

Innsbruck Approach (LOWI)   30. 5. 2014 / 11:34
Rychlokvaška
Spíš jsem měl namysli to, že nedávno antény trochu posunuli jižně a změnili kurz. Proč jsou obecně antény mimo letiště už popsal Fabo.
Po tom posunutí tak vytvořili první evropské hybridní přiblížení (vyosené LOC DME s G/S vedením a dodatečným RNP pro goaround), které má už mnohem zajímavější minima a alespoň pro 26 relativně krátký vizuální segment. Třeba AirBerlin má Company minima 2400m/360ft, což je na Innsbruck malý zázrak. Jakmile bude dostupné přesnější RNP, není problém zkonstruovat směrové vedení i se zatáčkami a relativně nízká minima a tím už těmhle všem legráckám definitivně odzvoní. Což bude asi i trochu škoda. A taky ne že bych se zrovna chtěl v tom úzkým údolí nechat honit dokola GPSkou v mlze...
 

Innsbruck Approach (LOWI)   30. 5. 2014 / 13:20
Ondra O.K.
Ve chvili kdy se to zkombinuje se Synthetic Vision for credit nebo Combined Vision s IR kamerou/sensorem a SBAS/EGNOS priblizenim tak to bude i na LOWI brnkacka
Davam tomu rok, maximalne dva...nebo spis do 2020
 

Innsbruck Approach (LOWI)   30. 5. 2014 / 13:21
Ondra O.K.
BTW, docist se o tom lze v dubnovem Letectvi
 

Innsbruck Approach (LOWI)   30. 5. 2014 / 13:57
Rychlokvaška
No a pak tam bude lítat každej nýmand
A konzervativcům z parního období letectví nezbude než to šoupnout do Mnichova či Solnohradu a jít na pivo
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ