FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 25. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
PA34T/Piper Seneca II/V - informácia Jeden příspěvek | Celý strom
PA34T/Piper Seneca II/V - informácia   28. 5. 2014 / 04:42
Instructor
Projekt vloženia funkčných 2D-panelov pre lietadlo typu PA-34T úspešne pokračuje. Nakoniec sa podarilo nájsť aj ochotné ruky a um pre možnosť spolupráce. Jiří Flogel, alias "flaxa" sa podujal vyhotoviť repainty reálne lietajúcich lietadiel tohoto typu. Projekt sa dostáva do záverečnej fázy ...

43783 B / 600 x 424 / FOTO=PA-34T_OK-MLL_Záverečný test.JPG
36982 B / 600 x 424 / FOTO=PA34T_OK-FZZ_Záverečný test.jpg
37198 B / 600 x 424 / FOTO=PA-34T_OK-MLL_Dubrovnik_Záverečný test.jpg
 

PA34T/Piper Seneca II/V - informácia-2   2. 6. 2014 / 14:41
Instructor
Projekt vloženia funkčných 2D-panelov pre lietadlo typu PA-34T úspešne pokračuje. V rámci celkového doladenia letových vlastností - lietadlo absolvovalo aj niekoľko letov v režime "let na jeden motor".

Stará letecká múdrosť odporúča točiť zatáčky smerom na "živý motor". Priložené foto je vyhotovené v programe MS/FSX.
26156 B / 600 x 424 / OK-UTC_Let na jeden motor.jpg
 

PA34T/Piper Seneca II/V - informácia-2   2. 6. 2014 / 19:23
Algy   
Stará letecká múdrosť odporúča točiť zatáčky smerom na "živý motor".

MEP nemám, můžu se zeptat, proč se zatáčky točí směrem na živý motor? Můj selský rozum by mi velil přesný opak (protože vnější křídlo potřebuje opsat větší oblouk). Když pojíždím a zatáčím pomocí rozdílného tahu motorů, tak taky přeci přidávám vnějšímu motoru, ne?
 

PA34T/Piper Seneca II/V - informácia-2   2. 6. 2014 / 20:08
Barik
Moc o dvoumotorech nevím, ale tuším, že z důvodu bezpečnosti. Ta strana, kde je živý motor, bude mít tendenci hodně stoupat, a kdyby byla v zatáčce na vnějšku, hrozilo by nekontrolované přetočení letadla...
 

PA34T/Piper Seneca II/V - informácia-2   2. 6. 2014 / 20:11
kmarciniszyn
nerozumim tomu ani trochu ale řekl bych že vnější křídlo má vyšší rychlost a tedy i vztlak...
 

PA34T/Piper Seneca II/V - informácia-2   2. 6. 2014 / 20:51
Fabo™   
Doufam ze nepisu blbost, instruktor me kdyztak opravi.

Na pistaku ne nepodstatnou cast vztlaku tvori proud vzduchu hnany po kridle vrtuli. Ten na mrtve strane chybi, cimz padem ma mrtva strana vyssi padovou rychlost nez ziva strana. Z toho titulu je zahodno mrtvou stranu v zatacce spis urychlit nez spomalit, cimz se brani padu do vrtaku.
 

PA34T/Piper Seneca II/V - informácia-2   3. 6. 2014 / 17:01
Instructor
Ja to iba mierne doplním a upresním:

... čím sa bráni postupnému prechodu do klesavej špirály, ktorá by mohla prejsť do ostrej klesavej špirály.
 

PA34T/Piper Seneca II/V - informácia-2   21. 6. 2014 / 11:16
Lejzy
"They used to say never turn towards the dead engine. This is not a cast-in-bronze rule, but it carries a warning – banking into the dead engine increases Vmc dramatically. Turn either way, but make it gentle and maintain plenty of airspeed."
 

PA34T/Piper Seneca II/V - informácia-3   21. 6. 2014 / 00:57
Instructor
Lietadlo pekne lieta aj v nočných podmienkach. Reflektory sa pekne "chytia" v závere priblíženia a dokončenie pristátia je bezproblémové. Prikladám informačné foto.

29765 B / 600 x 424 / FOTO_PA-34T_Palubná doska-FSX_N258DL-3_NOC.jpg
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ