FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 4. 8. 2025, svátek má Dominik Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Príprava pre tvorbu LZTN scenérie + prosba o pomoc s phototexture Jeden příspěvek | Celý strom
Príprava pre tvorbu LZTN scenérie + prosba o pomoc s phototexture   19. 6. 2014 / 10:13
maverick60   
Zdravím všetkých.

Pripravujem sa na tvorbu Trenčianskeho letiska a blízkeho okolia.
Programy , ktoré chcem použiť sú:
Airport Design Editor a Instant Scenery 3. Chcem to napasovať do UTX Europe v1.5 kde už je aj rieka Váh.
Písal som o súhlas autora Roland Kánika ( tvorcu LZTN scenérie pre FS2004 ) aby som mohol použiť jeho objekty, no asi má zrušený mail. A použil by som aj freeware Library Base Pack od LHSimulations. Kedže som v podstate začiatočník a neviem robiť v Gmaxe musím si pomôcť len niečím čo už je spravené a podobá sa reálu.

Rád by som vytvoril photoreal texturu ako podklad pod letisko a blízkeho okolia. Hľadal som na nete a našiel program SBuilderX. Skúšal som v ňom robiť za pomoci videotutoriálov a manuálu k programu. Podarilo sa mi vytvoriť bgl-ko, ale iba ako obdĺžnik aj napriek tomu že som sa snažil orezať hranice letiska. Skúsil som teda implementovať toto bgl-ko do FSX. Bolo tam kde som ho chcel , no prišiel som o rieky na celom svete. Skúšal som všetky možné nápravné opatrenia , no bezvýsledne. Musel som preinštalovať FSX. Ale to je vedľajšie.

Jednoducho sám na to nestačím. Hľadal som pomoc na rôznych fórach no všetko v angličtine a nie úplne som všetkému rozumel.

Chcel by som Vás teda poprosiť , či náhodou niekto nevie kde zohnať zrozumiteľný manuál ako tvoriť photo textúry. Nemusí to byť pre SBuilderX. Kľudne to môže byť na iný nástroj s ktorým máte skúsenosti.
Ak by to nevyšlo mám záložný plán ako si pomôcť ADE-čkom bez photo textúr.

Ďakujem Vám za akúkoľvek pomoc.

Martin / maverick60
 

Príprava pre tvorbu LZTN scenérie + prosba o pomoc s phototexture   19. 6. 2014 / 11:11
MiroVrana   
Ahoj,
ja mam rozpracovany hrad a okolie hradu, v ramci baliku slovenskych hradov (zatial iba nezrucanin)
mozeme to spojit.
 

Príprava pre tvorbu LZTN scenérie + prosba o pomoc s phototexture   19. 6. 2014 / 12:28
maverick60   
Ahoj.
Ja v podstate nebudem robit cele mesto. Cize hrad by musel byt prisposobeny na default SRTM terrain.
Ak by to šlo a bol by si ochotný , to by bolo skvelé.
Ďakujem.
 

Príprava pre tvorbu LZTN scenérie + prosba o pomoc s phototexture   19. 6. 2014 / 11:19
Fabo™   
k obdlzniku musis pridat blend masku.
 

Príprava pre tvorbu LZTN scenérie + prosba o pomoc s phototexture   19. 6. 2014 / 12:29
maverick60   
Poskúšam. Vďaka.
 

Príprava pre tvorbu LZTN scenérie + prosba o pomoc s phototexture   19. 6. 2014 / 19:05
polda66cz   
Informační foto pro Martina. Vyřezané a barevně korigované orto LZTN pro ORBX Global bez retuše.

49753 B / 600 x 461 / Trencin_photo_FSX.jpg
 

Príprava pre tvorbu LZTN scenérie + prosba o pomoc s phototexture   20. 6. 2014 / 07:41
maverick60   
Nádhra Peťo.
Právom ti patrí veľká vďaka a uznanie.
Martin
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ