|  |  | Príprava pre tvorbu LZTN scenérie + prosba o pomoc s phototexture 19. 6. 2014 / 10:13 | |
|  | Zdravím všetkých.
Pripravujem sa na tvorbu Trenčianskeho letiska a blízkeho okolia.
Programy , ktoré chcem použiť sú:
Airport Design Editor a Instant Scenery 3. Chcem to napasovať do UTX Europe v1.5 kde už je aj rieka Váh.
Písal som o súhlas autora Roland Kánika ( tvorcu LZTN scenérie pre FS2004 ) aby som mohol použiť jeho objekty, no asi má zrušený mail. A použil by som aj freeware Library Base Pack od LHSimulations. Kedže som v podstate začiatočník a neviem robiť v Gmaxe musím si pomôcť len niečím čo už je spravené a podobá sa reálu.
Rád by som vytvoril photoreal texturu ako podklad pod letisko a blízkeho okolia. Hľadal som na nete a našiel program SBuilderX. Skúšal som v ňom robiť za pomoci videotutoriálov a manuálu k programu. Podarilo sa mi vytvoriť bgl-ko, ale iba ako obdĺžnik aj napriek tomu že som sa snažil orezať hranice letiska. Skúsil som teda implementovať toto bgl-ko do FSX. Bolo tam kde som ho chcel , no prišiel som o rieky na celom svete. Skúšal som všetky možné nápravné opatrenia , no bezvýsledne. Musel som preinštalovať FSX. Ale to je vedľajšie.
Jednoducho sám na to nestačím. Hľadal som pomoc na rôznych fórach no všetko v angličtine a nie úplne som všetkému rozumel.
Chcel by som Vás teda poprosiť , či náhodou niekto nevie kde zohnať zrozumiteľný manuál ako tvoriť photo textúry. Nemusí to byť pre SBuilderX. Kľudne to môže byť na iný nástroj s ktorým máte skúsenosti.
Ak by to nevyšlo mám záložný plán ako si pomôcť ADE-čkom bez photo textúr.
Ďakujem Vám za akúkoľvek pomoc.
Martin / maverick60 |
| |
|
 |  |  | Príprava pre tvorbu LZTN scenérie + prosba o pomoc s phototexture 19. 6. 2014 / 11:11 | |
|  | Ahoj,
ja mam rozpracovany hrad a okolie hradu, v ramci baliku slovenskych hradov (zatial iba nezrucanin)
mozeme to spojit. |
| |
|
 |  |  |  | Príprava pre tvorbu LZTN scenérie + prosba o pomoc s phototexture 19. 6. 2014 / 12:28 | |
|  | Ahoj.
Ja v podstate nebudem robit cele mesto. Cize hrad by musel byt prisposobeny na default SRTM terrain.
Ak by to šlo a bol by si ochotný , to by bolo skvelé.
Ďakujem.
|
| |
|
 |  |  | Príprava pre tvorbu LZTN scenérie + prosba o pomoc s phototexture 19. 6. 2014 / 11:19 | |
|  | k obdlzniku musis pridat blend masku. |
| |
|
 |  |  |  | Príprava pre tvorbu LZTN scenérie + prosba o pomoc s phototexture 19. 6. 2014 / 12:29 | |
|  | | |
|
 |  |  | Príprava pre tvorbu LZTN scenérie + prosba o pomoc s phototexture 19. 6. 2014 / 19:05 | |
|  | Informační foto pro Martina. Vyřezané a barevně korigované orto LZTN pro ORBX Global bez retuše.
|
| |
|
 |  |  |  | Príprava pre tvorbu LZTN scenérie + prosba o pomoc s phototexture 20. 6. 2014 / 07:41 | |
|  | Nádhra Peťo.
Právom ti patrí veľká vďaka a uznanie.
Martin |
| |
|
|